در حال بارگذاری ...
ابراهیم گله دارزاده مدیر پشتیبانی درگاه جامع تئاتر ایران:

تلاش بی دریغ همکاران درگاه جامع تئاتر ایران موجب اعتلای تئاتر استان ها است

ابراهیم گله دارزاده با اعلام فراگیر شدن پورتال استانی تئاتر و نقش اثرگذار این رسانه ی جامع در توسعه و تعالی تئاتر استان ها از واریز حق الزحمه سال ۱۳۹۵ متصدیان پورتال استانی خبر داد.

به گزارش ایران تئاتر مدیر درگاه تئاتر ایران با اعلام این خبر افزود: با پیگیری بسیار مدیرکل هنرهای نمایشی و همکاری انجمن هنرهای نمایشی، حق الزحمه مسئولین درگاه تئاتر استان‌های پورتال جامع تئاتر ایران تا پایان سال 1395 پرداخت شد.
او افزود:امروز که بیش از 2 سال از راه اندازی اولین درگاه استانی می‌گذرد، 40 درگاه فعال وجود دارد و 30 استان کشور درگاه تئاتر ویژه خود را در اختیار دارند که می‌توانند در آن‌ها مطالبی چون نقد، گفت و گو ، گزارش، یادداشت و خبروعکس و فیلم آثار خود را منتشر کنند.
گله دار زاده ضمن تشکر از زحمات مسئولین درگاه‌های استان‌ها گفت: مسئولین درگاه‌ها از آغاز با وجود سختی‌های موجود که در ابتدای هر راه جدیدی وجود دارد، در کنار ما بودند ، تک به تک آموزش دیدند و تلاش و پیگیری کردند تا حتی کوچکترین اخبار شهرهای کوچک استان‌های خود را روی درگاه تئاترشان قرار دهند.
مدیر درگاه تئاتر ایران، راه اندازی این تعداد درگاه در زمانی کوتاه را رویدادی قابل تامل در حوزه اطلاع رسانی تئاتر دانست و افزود: این نوع اطلاع رسانی کامل و جامع از وقایع تئاتری در دورترین شهرستان‌ها، جریانی را درجامعه تئاتر کشور به راه انداخته است که امیدواریم در راستای اعتلای هنر نجیب تئاتر کشور باشد.
ابراهیم گله دار زاده تصریح کرد، در تعیین میزان حق الزحمه، شاخص‌هایی کمی و کیفی در نظر گرفته شدند که می‌توان به مواردی چون خلاقیت، نحوه نگارش خبر، رعایت زمان بندی صحیح و ارکان خبر، میزان فراگیری، آمار تعداد بازدید و... اشاره کرد.
وی اظهار امیدواری کرد این‌ پورتال جامع به عنوان نخستین دسترسی اطلاعاتی علاقمندان تئاتر در سراسر کشور مورد استفاده قرار گیرد.




نظرات کاربران