در حال بارگذاری ...
با تقدیم اولین اجرا به روح فرزند مختار جعفری نژاد

«حوالی ساعت صفر» با حضور سیروس همتی افتتاح شد

آیین افتتاحیه نمایش «حوالی ساعت صفر» با حضور سیروس همتی بازیگر تئاتر تلویزیون و سینما در خانه نمایش برگزار شد.همتی دراین‌باره گفت: هنرمندان جوان باید در کنار پیشکسوتان تجربه کسب کنند.

به گزارش ایران تئاتر در آغاز مراسم افتتاحیه نمایش سیروس همتی ضمن ابراز همدردی و تسلیت به درگذشت  ناگهانی فرزند عزیز آقای مختار جعفری نژاد از کارکنان قدیمی خانه نمایش اداره تاتر ، با کسب اجازه از کارگردان نمایش اولین اجرا و افتتاح این نمایش را به روح این عزیز تقدیم کرد.
در ادامه همتی گفت : وظیفه ی خانه نمایش اداره تاترحمایت از گروههای جوان و هنرمندان جوان است و باید فضایی فراهم شود که هنرمندان جوان ما در این مکان کسب تجربه کنند و دست به تولید بزنند، البته در طی  یک سال اخیر شاهد رونق گرفتن این مکان هستیم و امیدوارم که خانه نمایش با توجه به سبقه ی طولانی و تاریخچه تاثیر گذار و مهمی که در تاتر ما دارد، بتواند مانند سالهای دور هنرمندان جوانی را در عرصه ی نمایش کشورمان پرورش دهد.
وی در ادامه سخنان خود گفت: امروز باید هنرمندان جوان در کنار هنرمندان پیشکسوت کسب تجربه کنند اتفاق بسیار خوبی که در این نمایش رقم خورده است حضور فرشاد منظوفی نیا هنرمند پیشکسوت درکنار کارگردان جوان این نمایش است. امیدوارم اتفاقات خوبی در این نمایش رقم بخورد.
نمایش «حوالی ساعت صفر» نوشته علیرضا سعدی کیاسری و به کارگردانی رضا فرحی از 16 مهرماه الی 5 آبان ماه ساعت 18 در خانه نمایش به روی صحنه است.
در نمایش «حوالی ساعت صفر» سودابه جعفر زاد ، باران ستوده ، رضا انورای، دانیار عباسی به ایفای نقش می پردازند و از دیگر عوامل گروه می توان به مشاور اثر و طراح صحنه فرشاد منظوفی نیا ،عکاس عاطفه ترابی ،طراح لباس نفس قربانی، منشی صحنه سحر شکوهی، دستیار لباس آنتا فرحی اشاره کرد.
علاقمندان به تماشای آثار نمایشی خانه ی نمایش  به میدان فردوسی، ، بعد از خیابان ایرانشهر، خیابان شهید موسوی (فرصت سابق)، کوچه ی محمدآقا، پلاک 34 مراجعه فرمایند.




نظرات کاربران