در حال بارگذاری ...
با پایان «شب شرقی»

سه نمایش جدید در مجموعه تئاتر شهر به صحنه می‌رود

برنامه این هفته مجموعه تئاتر شهر در حالی اعلام شد که سه نمایش جدید در تالار سایه و پلاتو اجرا میزبان علاقه‌مندان تئاتر خواهد بود.

به گزارش ایران تئاتر در تالار سایه با اتمام نمایش «شب شرقی» به کارگردانی ناصح کامگاری، دو نمایش جدید از این هفته میزبان علاقه‌مندان است.
«نذار این خواب تعبیر بشه» عنوان نمایش جدیدی به نویسندگی و کارگردانی مهدی نصیری است که از روز سه‌شنبه 25 مهرماه در تالار سایه به صحنه می‌رود. در این اثر نمایشی که از تاریخ یادشده ساعت 18 با مدت‌زمان 70 دقیقه و قیمت بلیت 20 هزار تومان به صحنه می‌رود بهرام تشکر، ترانه کوهستانی، بهروز پناهنده،فریبا امینیان، رضا جوشنی و هما پریان به‌عنوان بازیگر حضور دارند.
نمایش «پرواز شماره 745» به نویسندگی و کارگردانی مرجان پورغلامحسین هم نمایش جدید دیگری است که  از روز دوشنبه 24 مهرماه ساعت 20 به مدت‌زمان 40 دقیقه  و قیمت بلیت 25 هزار تومان در تالار سایه به صحنه می‌رود. مرجان پورغلامحسین بازیگر و گلنوش طاهری، بیتا بهارلو بازی دهندگان عروسک این اثر نمایشی هستند.
در پلاتو اجرا نیز بعد از پایان اجرای نمایش «تور عروسی مامان» به کارگردانی مریم منصوری نیز، نمایش جدیدی با عنوان «راهمرد» به نویسندگی و کارگردانی حامد هوشیاری اجرای خود را از روز سه‌شنبه 25 مهرماه آغاز می کند. در این اثر نمایشی که ساعت 18 با مدت‌زمان 50 دقیقه و قیمت بلیت 15 هزار تومان به صحنه می‌رود علاالدین قاسمی و بابک والی به‌عنوان بازیگر حضور دارند.
 نمایش «کُلُنل» به نویسندگی و کارگردانی خیرالله تقیانی پور هم ساعت 19:30 با مدت‌زمان 100 دقیقه با قیمت بلیت 20 تا 40 هزار تومان در تالار اصلی به صحنه می‌رود. در این نمایش حسین پاکدل، شهرام حقیقت‌دوست، مونا فرجاد، اتابک نادری، سیروس همتی، علی سلیمانی، وحیدنفر، علی رضا ناصحی، آتیه جاوید، الهه شه‌پرست، جوادپورزند، حسین شفیعی، آناهیتا خسروی، سمیراسلیمی، رهامقدم، محسن مهری‌دروی، میلاد ابراهیمی، محمدشکری، سیامک توده‌فلاح، امیر باده‌دست، آیسان حداد به‌عنوان بازیگر حضور دارند.
در تالارچهارسو نمایش «هفت عصرهفتم پاییز» به نویسندگی و کارگردانی ایوب آقاخانی و بازی رحیم نوروزی و لیلا بلوکات ساعت 19:45 با مدت‌زمان 70 دقیقه و قیمت بلیت 25 هزار تومان پذیرای تماشاگران تئاتر خواهد بود.
نمایش «چه کسی سهراب را کشت» به نویسندگی و کارگردانی شهرام کرمی هم با بازی بهرام شاه‌محمدلو، رویا افشار، فرید قبادی، سروش طاهری، حسین پورکریمی، آبان حسین‌ آبادی ساعت 19 با مدت‌زمان 85 دقیقه و قیمت بلیت 25 هزار تومان به صحنه می‌رود.

 




نظرات کاربران