در حال بارگذاری ...
در آخرین اجرای نمایش اتفاق افتاد

تجلیل از هنرمندان و عوامل نمایش «کافه طلا»

با حضور کارشناس هنری و اعضای شورای ارزشیابی و نظارت برنمایش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بابلسر از هنرمندان و عوامل نمایش «کافه طلا» در اجرای پایانی این نمایش تجلیل به عمل آمد.

به گزارش دریافتی، نمایش «کافه طلا»  به نویسندگی هادی رفیعی و کارگردانی سید میلاد ساداتی با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بابلسر که از ۱۴ مهرماه در سالن بلک باکس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان بابلسر به روی صحنه رفت بیست و یکم مهرماه به کار خود پایان داد.
خلاصه داستان این نمایش به باز جویی و اعترافات متهمانی که در زمان حکومت پهلوی به بهانه گرانی قیمت نان شورشی به راه انداخته اند می پردازد و...
دراماتوژی  این نمایش را سعید طاهرنژاد به عهده داشت و پروانه جعفری، رها مهرابیان، علی یوسفی، ابوالفضل برارخانی و سید میلاد ساداتی در این نمایش به بازی  پرداختند.
 عوامل فنی این نمایش را سعید طاهرنژاد طراح پوستر، هانیه برارخانی عکاس، آتنا غلام زاده طراح لباس، میلاد ساداتی طراح صحنه، تهمینه شکوفا مدیرصحنه، سپهر حسن زاده همیارصحنه، نوید شهسواری ساخت، تنظیم واجرا موسیقی  وابوالفضل برارخانی  به عنوان طراح نور  به عهده داشتند.
پس از اجرای پایانی این نمایش با حضور روح الله مجازی کارشناس هنری، حمیدرضا گل محمدی تواندشتی، افسانه طبیب پور و سعید طاهر نژاد  از اعضای شورای ارزشیابی و نظارت برنمایش اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان بابلسراز بازیگران و عوامل اجرایی این نمایش با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل به عمل آمد.
گفتنی است که میلاد ساداتی هنرمند جوان بابلسری که سابقه بازیگری  در شش نمایش و دستیاری کارگردانی  در یک نمایش  را در سطح شهرستان بابلسر دارد، اولین کارگردانی خود را با نمایش «کافه طلا»  تجربه کرده است.

 




نظرات کاربران