در حال بارگذاری ...
با دراماتورژی میکاییل شهرستانی و کارگردانی رویا اسدی؛

«خانه برناردا آلبا» هر روز در دو نوبت اجرا می‌شود

نمایش «خانه برناردا آلبا» به کارگردانی رویا اسدی و دراماتورژی میکاییل شهرستانی هر روز در دو سانس ۱۹:۱۵ و ۲۰:۳۰ در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود.

به گزارش روابط‌عمومی گروه، نمایش «خانه برناردا آلبا» به نویسندگی «فدریکو گارسیا لورکا» و کارگردانی رویا اسدی، اجراهای خود را از روز 18 مهرماه در دو نوبت 19:15 و 20:30 در پردیس تئاتر شهرزاد آغاز کرده که این اجراها تا روز 12 آبان‌ماه ادامه خواهد داشت.

میکاییل شهرستانی علاوه بر طراحی این نمایش، دراماتورژی، هم‌نوایی و طراحی صحنه را بر عهده دارد. دیگر عوامل نمایش نیز عبارتند از: شیرین فرخنده‌نژاد (طراح لباس)، مهدیه دوستی (طراح چهره پردازی)، ندا رضایی (طراح پوستر و بروشور)، سامان حاجی‌غلام (نوازنده گیتار)، ایرج کریمی، مهدی جواهری (دستیاران کارگردان)، احسان رحمتی (مدیر صحنه)، احمدرضا حجارزاده (مشاور امور رسانه).

همچنین شهین علیزاده، عالیه شریفی، زهرا زمانی، درسا شهرستانی، نسترن صفری، پانته‌آ پاکزاد، مرجان رستمی‌نیا به عنوان گروه بازیگران در این نمایش حضور دارند.

در خلاصه‌داستان نمایش «خانه برناردا آلبا» آمده است: برناردا پنج دختر مجرد دارد و اکنون پس از مرگ همسر، دختر بزرگ‌ترش، انگوستیاسِ چهل‌ساله، بخش عمده ثروت را به ارث برده. از این‌رو پسری به نام «په‌په» از او خواستگاری می‌کند، ولی پهپه بیست‌وپنج‌ساله، در دل دختر کوچک‌تر ادلا را می‌خواهد. برناردا برای حفظ آبرو، درصدد قتل مرد جوان برمی‌آید.

علاقه‌مندان به تماشای این اثر نمایشی، می‌توانند هر روز در دو سانس 19:15 و 20:30 به پردیس تئاتر شهرزاد، سالن سه در نشانی خیابان نوفل‌لوشاتو، تقاطع خیابان رازی و برای رزرو و خرید بلیت به سایت تیوال https://www.tiwall.com/theater/bernard-alba2 مراجعه بکنند.




نظرات کاربران