در حال بارگذاری ...
در نشست مشترک هیأت رئیسه انجمن با شورای شهر همدان مطرح شد

جشنواره تئاتر شهروندی در همدان برگزار می‌شود

در نشست مشترک هیأت رئیسه انجمن هنرهای نمایشی با شورای شهر همدان برای برگزاری جشنواره تئاتر شهروندی در همدان به تفاهم رسیدند.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از تئاتر همدان این تفاهم‌نامه حول محور کمک مستقیم مالی به فعالیت‌های اجرای انجمن هنرهای نمایشی و گروه‌های فعال و پروانه دار همدان در تمام بخش‌های مختلف عروسکی، صحنه‌ای، خیابانی و... به صورت سفارشی و در خصوص مسائل آموزش شهروندی به اجرا برسانند و تمام امور سخت افزاری این تفاهم‌نامه توسط انجمن هنرهای نمایشی مهیا خواهد شد و شهرداری و شورای اسلامی شهر همدان به صورت حامی و ناظر مفاد تفاهم‌نامه هم کاری خواهند داشت.
نشست مشترک هیأت رئیسه انجمن هنرهای نمایشی استان همدان با شورای شهر همدان به منظور بررسی تفاهم‌نامه منعقد شده با معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری همدان برگزارشد. در این جلسه که با حضور بادامکی عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر همدان برگزار شد مقررشد تفاهم‌نامه ای که پیش از این بین انجمن هنرهای نمایشی و معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری همدان امضا شد توسط شورای اسلامی شهرهمدان نیز به تصویب نهایی برسد که لازم الاجرا شود.
این تفاهم‌نامه حول محور کمک مستقیم مالی به فعالیت‌های اجرای انجمن هنرهای نمایشی و گروه‌های فعال و پروانه دار همدان در تمام بخش‌های مختلف عروسکی، صحنه‌ای، خیابانی و... به صورت سفارشی و در خصوص مسائل آموزش شهروندی به اجرا برسانند و تمام امور سخت افزاری این تفاهم‌نامه توسط انجمن هنرهای نمایشی مهیا خواهد شد و شهرداری و شورای اسلامی شهر همدان به صورت حامی و ناظر مفاد تفاهم‌نامه هم کاری خواهند داشت.
در ضمن در این نشست، برگزاری جشنواره تئاتر شهروندی در خصوص آموزش شهروندی مورد موافقت طرفین قرار گرفت که گروه‌های نمایشی حول محور موضوعیت جشنواره دست به تولید آثار فاخر نمایشی بزنند.

 




نظرات کاربران