در حال بارگذاری ...
با حضور سیدعباس عظیمی در پنجمین شب اجرای نمایش

موسسه هنرمندان پیشکسوت از عوامل نمایش «راهمرد» تقدیر کرد

سیدعباس عظیمی، مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت در پنجمین شب اجرای نمایش «راهمرد» از حامدهوشیاری نویسنده و کارگردان و علاءالدین قاسمی بازیگر این نمایش تقدیر کرد.

به گزارش دریافتی ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی گروه نمایش «هوشیار»، شامگاه یکشنبه ۳۰ مهرماه، سیدعباس عظیمی مدیرعامل و عضو هیات مدیره موسسه هنرمندان پیشکسوت پس از تماشای نمایش «راهمرد»، در پنجمین شب اجرای این نمایش، طی مراسمی به پاس هنرنمایی نمایش «راهمرد» بابت طراحی، نویسندگی و کارگردانی حامدهوشیاری با اهدای لوحی از سوی این موسسه تقدیر کرد.
در متن این تقدیرنامه که از سوی مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت قرائت شد، آمده است: پرداختن به موضوع ارزشی و ترویج فرهنگ آئینی، عاشورایی و توجه به اهمیت استفاده از تجارب گران سنگ در این نمایش از جناب عالی قدردانی می گردد و برایتان در مسیر اعتلای ارزش‌های متعالی نظام جمهوری اسلامی این لوح تقدیر را تقدیم می‌نمایم.
در ادامه نیز، سیدعباس عظیمی نیز از علاءالدین قاسمی نیز تقدیر کرد و لوح سپاسی به وی تقدیم کرد در این تقدیرنامه نیز آمده است: حمد و سپاس ایزدمنان را که تجربه بودن با شما به طراوت روح‌مان افزود و شمیم شور و شعورتان فضایی روحانی همچون موسیقی افلاک وجودمان را آکنده ساخت. اینک مسروریم از اینکه پادشاه عالم مارا توفیق و یاری داد تا بتوانیم در حد بضاعت و توان خود ذره‌ای از زحمات شما را در طول این سالها ارج نهیم.
عظیمی، مدیرعامل و عضو هیات مدیره موسسه هنرمندان پیشکسوت در پایان با قدردانی از نوازندگان و بابک والی دیگر بازیگر این نمایش، پوستر نمایش «راهمرد» را امضا کرد و با گروه نمایشی هوشیار، عکسی به یادگار گرفت.
همچنین با توجه به استقبال مخاطبان، نمایش «راهمرد» از امروز دوشنبه اول آبان تا جمعه پنجم آبان در دو سانس ۳۰/۱۶ و ۱۸ در پلاتوی اجرای مجموعه تئاتر شهر به صحنه خواهد رفت.
آخرین حضور حامدهوشیاری در تئاترشهر به ده سال پیش با نمایش «خنجره ها » برمی گردد که در کارگاه نمایش تئاتر شهر در بهمن و اسفند۱۳۸۶ به روی صحنه رفت و در همان سال نیز دربیست و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در بخش چشم‌انداز ‏تئاتر ایران حضور داشت. شایان ذکر است، حامدهوشیاری نویسنده و کارگردان عرصه نمایش، عضو انجمن نویسندگان و منتقدان خانه تئاتر است که سال ۱۳۹۵ با نمایش » آخه اینجا نزدیک‌تره به خدا «در خانه نمایش اداره تئاتر روی صحنه رفت که از سوی موسسه هنرمندان پیشکسوت به عنوان کارگردان نسل نو تئاتر دینی مورد تقدیر قرار گرفت. گفتنی است، از دیگر نمایش‌های این هنرمند می‌توان به » یک از ۱۷۵ «در سال ۱۳۹۴ که اولین نمایش صحنه‌ای با موضوع شهدای غواص عملیات کربلای چهار بود و در تالار محراب به روی صحنه رفت اشاره کرد. نمایش » سحرگاه سوم «درسال۱۳۹۳ با مضمونی دینی و موضوع امام زمان (عج) که در تماشاخانه سنگلج به روی صحنه رفت، نیز از دیگر کارهای این کارگردان است.
لازم به توضیح است، نمایش «راهمرد» به طراحی، نویسندگی و کارگردانی حامد هوشیاری که اجرای خود را از روز سه‌شنبه ۲۵ مهرماه در سالن پلاتواجرا تئاتر شهر آغاز نموده هر روز در دو سانس۳۰/۱۶ و ۱۸ با مدت‌زمان ۵۰ دقیقه به صحنه می‌رود؛ علاءالدین قاسمی و بابک والی به‌عنوان بازیگر در این نمایش حضور دارند. جهت کسب اطلاعات بیشتر به جهت هماهنگی گروه نمایش «راهمرد» به شماره ۰۹۳۵۱۸۷۴۵۹۶ تماس حاصل فرمائید.

 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران