در حال بارگذاری ...
از فردا یکشنبه در تئاتر شهر

«بوی خواب» در تالار قشقایی روی صحنه می‌رود

«بوی خواب» نوشته محمد چرمشیر و به کارگردانی سهراب سلیمی اجراهای خود را از یکشنبه ۷ آبان ماه در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر آغاز خواهد کرد .

به گزارش ایران تئاتر «بوی خواب» نوشته محمد چرمشیر و به کارگردانی سهراب سلیمی اجراهای خود را از یکشنبه 7 آبان ماه و از ساعت 19:30در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر آغاز خواهد کرد مسعود دلخواه، شهره سلطانی و قاسم زارع بازیگران این نمایش هستند.
ادنا زینلیان و رضا مهدی زاده طراحان لباس و صحنه و رضا حیدری به عنوان طراح نور نمایش آبوی خوابآ با سهراب سلیمی همکاری می کنند. همچنین آهنگسازی و طراحی موسیقی این اثر بر عهده ابراهیم اثباتی است.
آبوی خواب آنوشته محمد چرمشیر بازخوانی است از نمایشنامه آرامش از نوعی دیگر اثر: تام استوپارد و در خلاصه داستان این نمایش آمده: جان براون در جستجوی آرامش به بیمارستان بیچ وود می‌آید. در آنجا با دکتر و پرستار مگی آشنا می‌شود و...
دیگر عوامل این اثر نمایشی عبارتند از: حمیده صمدی دستیار کارگردان، جواد روشن مدیر برنامه ریزی، ابوذر عزیزی عکاس و سازنده تیزر، ایوب دهکردی طراح پوستر و بروشور، امیرحسین روحانی مدیر صحنه، فاطمه عطایی منشی صحنه، مریم شریعتی تبلیغات مجازی، پایگاه خبری تحلیلی نمایش خانه امور رسانه و احسان حاجی‌پور به عنوان مشاور رسانه‌ایی کارگردان
علاقه‌مندان برای تهیه بلیت این نمایش می توانند به سایت تیوال و یا به صورت حضوری به گیشه مجموعه تئاتر شهر مراجعه نمایند

 




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با کارگردان «قلاده‌ای برای یک سگ مرده»

حامد هادوی: کارهای سرگرم‌کننده با اندیشه مخاطب کاری ندارند
گفت‌وگو با کارگردان «قلاده‌ای برای یک سگ مرده»

حامد هادوی: کارهای سرگرم‌کننده با اندیشه مخاطب کاری ندارند

حامد هادوی، کارگردان نمایش «قلاده‌ای برای یک سگ مرده» با بیان اینکه کارهای سرگرم‌کننده با اندیشه مخاطب کاری ندارند، گفت ما مخاطب را درگیر حقایق می‌کنیم.

|

نظرات کاربران