در حال بارگذاری ...
با حضور جمعی از هنرمندان و خانواده ها

آیین نکوداشت زنده‌یاد ابراهیم زارعی در میناب برگزار شد

آیین نکوداشت زنده‌یاد ابراهیم زارعی ستاره جاودان تئاتر میناب به همراه زنده‌یاد عبدالله رحیمی شهواری . عباس سبحانی مینابی و محمد رمضانزاده با حضور مسئولان و مردم برگزار شد.

به گزارش دریافتی ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، این برنامه با حضور علیرضا درویش نژاد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان جناب استاد علی‌رضایی پژوهشگر و محقق استان . انوشیروان پیشدار مدیر حوزه هنری استان تعداد کثیری از هنرمندان و پیشکسوتان حوزه فرهنگ و هنر و  خانواده‌های آنان در سالن فرهنگسرای شهید بهشتی میناب برگزارشد .
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میناب در جمع خبرنگاران گفت : برنامه نکوداشت در دو روز برگزار شد روز نخست با حضور جمعی از هنرمندان و خانواده ها بر مزار زنده‌یادان و قرائت فاتحه شاخه گل، یادشان گرامی داشته شد.
رضا اوژند افزود: سالن بعثت میناب که محل فعالیت آن شهیدان بود با حضور خانواده شهید ابراهیم زارعی رونمایی شد.
وی بیان کرد : جلسه تخصصی با حضور هنرمندان و خانواده ها و پیشکسوتان در سالن زنده‌یاد ابراهیم زارعی و برنامه خاطره گویی و پخش کلیپ هایی از نمایش هایی که  در آن نقش آفرینی و یا کارگردانی کرده بود اجرا شد.
اوژند عنوان کرد : در روز نکوداشت با سخنرانی علی‌رضایی و مدیرکل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی و با برنامه های نمایشی و شعر و سرود و پخش خاطرات و مروری بر عملکرد آن مردان بزرگ  بصورت کلیپ های تصویری که در حوزه هنر شهرستان  و استان انجام داده بودند اجرا شد.
در پایان با اهدا لوح تقدیر و هدایایی از خانواده‌های آنها تجلیل شد.
هدف از برگزاری این نکوداشت تکریم از خانواده‌های آنان و زنده نگهداشتن نام و یاد این عزیزان  و معرفی و شناساندن به جوانان و کسانیکه  فعالیت هنری می کنند است و بدانند که اگر هنر میناب بالنده است و مسیرهای ترقی را پیش می برد حاصل تلاش و زحمات کسانی همچون ابراهیم زارعی حسین احمدی نسب و علی‌رضایی و سایر پیشکسوتان است و باید نگاهی به عقبه تئاتر میناب داشته باشند و امانتی که به دست آنان است باید آن را حفظ و پرورش بدهند و به نسل های بعد از خود انتقال بدهند.

 




نظرات کاربران