در حال بارگذاری ...
با امضاء تفاهم‌نامه از سوی انجمن هنرهای نمایشی ملارد

کارگاه بازیگری جهانگیر الماسی برگزار می‌شود

معاونت آموزشی هنرستان کاردانش شهید آوینی و مسئول انجمن هنرهای نمایشی ملارد جهت برگزاری کارگاه بازیگری جهانگیر الماسی تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش ایران تئاتر کارگاه آموزشی استاد الماسی در این هنرستان در پاییز و زمستان برگزار خواهد شد.
این تفاهم بنا به درخواست هنرستان شهید آوینی بنا بدلیل تجهیزات سخت افزاری عام المنفعه با انجمن هنرهای نمایشی ملارد بدلیل برگزاری صحیح و برگزاری مناسب دوره این آموزش در شهر ملارد انعقاد گردید.
این کارگاه در ٣٥ جلسه به مرور و آموزش سر فصلهای بدن- بیان- بداهه- و تکنیک بازیگری زیر نظر استاد جهانگیر الماسی میپردازد.
شرایط مناسب سخت افزاری هنرستان بستر مناسبی برای ایجاد ریشه سازی و استعداد یابی جوانان و نوجوانان این شهرستان است.
عاشورلو معاونت اموزش هنرستان در این راستا گفت: ایجاد و فعالیت فرهنگی تنها منوط به اجرای دستگاه متولی نیست و تمام نهادها در راستای فرهنگ شهر و کشور باید قدم بردارند.
حسینی مسئول انجمن هنرهای نمایشی در ادامه گفت:
تمام تلاش انجمن هنرهای نمایشی در شهر قصد ساختن پایه و ریشه سالم فعال نمودن جوانان و بهره بردن در این منطقه و شناسایی آسیبهای اجتماعی و کمک کردن و از بین بردن این آسیب ها میباشد، رسالت فرهنگ و هنر در بالا بردن سطح کیفی زندگی انسانهاست پس چه بهتر در آموزش توشط اساتید اهل فن دقت بیشتری بشود و تمام دستگاه های مسئول همکاری های لازم را انجام بدهند و از اشکال تراشی دست بردارند
این تفاهم‌نامه به امضا معاونت آموزشی هنرستان کار دانش شهید آوینی آقای عاشورلو و محمد رضا حسینی مسئول انجمن هنرهای نمایشی ملارد جهت همکاری به ثبت رسید.

 




نظرات کاربران