در حال بارگذاری ...
معاون امور هنری پس از حضور در غرفه «ایران تئاتر» عنوان کرد

رسانه‌های هنری فعال باید مورد تشویق بیشتری قرار بگیرند

معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پس از حضور در غرقه ایران تئاتر گفت: خوشبختانه سایت ایران تئاتر در یک سال اخیر توانسته در حوزه نمایش نسبت به دوره‌های گذشته بسیار متفاوت عمل کند.

به گزارش ایران تئاتر، علی مرادخانی معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در بیست‌وسومین نمایشگاه مطبوعات ایران به همراه مهدی افضلی مدیرعامل موسسه توسعه هنرهای معاصر میهمان غرفه ایران تئاتر شد.

مرادخانی در گفت‌وگو با سردبیر و اعضاء تحریریه ایران تئاتر با بیان ابنکه این‌که تمام هنرها چه تئاتر، چه موسیقی، چه هنرهای تجسمی و تمام کارهایی که در حوزه هنر انجام می‌شود نیاز به رسانه دارد، گفت: خوشبختانه سایت ایران تئاتر در دوره جدید فعالیت‌هایش به ویژه در یک سال اخیر در مقایسه با دوره‌های گذشته عملکرد بسیار خوبی داشته و بسیار متفاوت عمل کرده است.

معاون امور هنری ضمن قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته در سایت ایران تئاتر، افزود: این اتفاق باعث ایجاد یک انگیزه در مجموعه‌های داخلی خودمان و در میان افرادی در این امور مشغول هستند شده و به همین خاطر باید از این به بعد با یک برنامه‌ریزی فعالیت‌ها و موقعیت‌‌های کسانی‌که در این امور فعال هستند مورد بررسی قرار بگیرد.

معاون امورهنری خاطر نشان کرد: کسانی‌که در زمینه رسانه فعالیت می‌کنند علی‌الخصوص رسانه‌های هنری باید مورد تشویق بیشتری قرار بگیرند.

ویژه برنامه‌های «ایران تئاتر» در روزهای برگزاری نمایشگاه مطبوعات شامل برگزاری چندین بزرگداشت‌ها و گرامیداشت، نشست‌های تخصصی، گفتگو با مدیران و فعالان عرصه تئاتر، پرسش و پاسخ صمیمانه با هنرمندان پیشکسوت و شناخته شده تئاتر، بررسی نمایش‌های روی صحنه به همراه گروه‌های نمایشی و... هر روز از ساعت 11 صبح آغاز و تا ساعت 18 ادامه خواهد داشت.

غرفه «ایران تئاتر» به همراه مجله نمایش و فصلنامه پژوهشی تئاتر واقع در بخش فرهنگی هنری، راهروی 5، شماره 54 در روزهای برگزاری نمایشگاه مطبوعات هر میزبان علاقه‌مندان هنرهای نمایشی است.

بیست‌وسومین نمایشگاه مطبوعات ایران از روز 5 الی 12 آبان ماه هر روز از ساعت 9:30 الی 20:30 در شبستان اصلی مصلای امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.




نظرات کاربران