در حال بارگذاری ...
همزمان با نمایشگاه مطبوعات انجام شد

نخستین گردهمایی دبیران سرویس‌های استانی ایران تئاتر

دبیران سرویس‌های استانی "درگاه تخصصی تئاتر ایران" (ایران تئاتر) با حضور در نمایشگاه مطبوعات، نخستین گردهمایی خود را در تهران برگزار می‌کنند.

به گزارش ایران تئاتر  ارمغان بهداروند مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی ایران با اعلام این خبر گفت: نخستین نشست دبیران سرویس‌های استانی با برگزاری کارگاه‌های نگارش و ویرایش خبر، مدیریت رسانه، آشنایی با سامانه‌های فروش برخط تئاتر و آشنایی با زبان ارتباطی دیجیتال در حوزه تئاتر از ۱۰آبان به مدت دو روز برگزار می‌شود که در طی آن دبیران استانی این درگاه ضمن حضور در کارگاه‌های مذکور جلساتی را به‌منظور وحدت رویه ، تبادل تجربیات و هم‌افزایی کاری خواهند داشت.  
بهداروند گفت: پورتال استانی انجمن هنرهای نمایشی ایران به‌منظور معرفی و انعکاس رویکردهای نمایشی هنرمندان استان‌ها و افزایش ظرفیت‌های تئاتری در سی‌ودو استان و دو منطقه آزاد، راه‌اندازی و از سال گذشته آغاز به کارکرده است.
وی در ادامه به دستاوردهای شعب استانی این پرتال پرداخته و توضیح داد: در طی سال گذشته بیش از  ۱۱۰۰ خبر، گزارش، نقد و یادداشت تئاتری از سراسر کشور در این درگاه منتشرشده است که به‌وضوح این تلاش در ترویج تئاتر و افزایش مخاطب تئاتر اثرگذار بوده است. با تلاش هنرمندان تئاتری استان‌ها در مدیریت و به‌روزرسانی این پورتال ، چند استان به‌واسطه‌ی تلاش تأثیرگذار و رعایت مؤلفه‌های خبری و الگوهای رسانه‌ای مورد تشویق قرارگرفته‌اند.
مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی هدف از برگزاری این گردهمایی را ضرورت توسعه و ترویج رویکردهای رسانه‌ای در راستای افزایش تولید ، جلب مخاطب ، انعکاس اخبار هنر و هنرمندان تئاتر استان‌ها معرفی کرد.

 




نظرات کاربران