در حال بارگذاری ...
در جدیدترین برنامه تالار مولوی

سه نمایش منتخب تئاتر دانشگاهی به صحنه می‌رود

نمایش‌های مجلس مختلف خوانی به کارگردانی مرتضی جلیلی دوست، نمایش کشیده به کارگردانی امیر نجفی و نمایش قضیه به کارگردانی سجاد امیرمجاهدی از روز چهارشنبه ۹ آبان ماه در مرکز تئاتر مولوی به صحنه رفته‌اند

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی مرکز تئاتر مولوی نمایش مجلس مختلف خوانی به کارگردانی مرتضی جلیلی دوست که از منتخبین بیستمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی و نیز جشنواره تجربه است، همه روزه ساعت 17:30 در سالن اصلی این مرکز به روی صحنه می‌رود. این نمایش توسط دانشجویان پردیس هنرهای زیبا دانشگاه تهران تولیدشده است.
نمایش کشیده به کارگردانی امیر نجفی نیز از دیگر نمایش‌های معرفی‌شده از دبیرخانه بیستمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی است که هر شب ساعت 18:30 در سالن کوچک مرکز تئاتر مولوی اجرا می‌شود. نمایش کشیده از حضور دانشجویان دانشگاه سوره بهره می‌برد.
 همچنین سالن اصلی این مجموعه نمایشی هرشب ساعت 19 میزبان نمایش قضیه به کارگردانی سجاد امیر مجاهدی از دانشکده هنر و معماری است که این نمایش نیز از دیگر برگزیدگان بیستمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی می باشد.
در نمایش مجلس مختلف خوانی بازیگرانی همچون: مصطفا امیری، بهرام تیغ نورد، عماد درویشی، امیر شمس و اسماعیل کمالی دهقان حضور دارند.
در نمایش کشیده نیز هادی شیخ الاسلامی، علی چاقوچی و موژان کردی به ایفای نقش می پردازند.
در نمایش قضیه نیز بازیگرانی همچون مهرنوش ستاری، محمد علی ابراهیمی، علی میر نژاد، سعید زارعی نقش آفرینی می کنند.

 




نظرات کاربران