در حال بارگذاری ...
گزارش ایران تئاتر از برنامه نمایش ها در سالن های دولتی

مولوی میزبان نمایش های منتخب تئاتر دانشگاهی

ایران تئاتر: در هفته پیش رو سالن های دولتی تئاتر با نمایش های تازه ای میزبان مخاطبان شده است. در متن پیش رو می خواهیم نمایش هایی را که در هفته سوم آبان ماه میهمان سالن های دولتی تئاتر تهران هستند را به شما معرفی کنیم.

به گزارش ایران تئاتر در هفته پیش رو سالن های دولتی تئاتر با نمایش های تازه ای همچون «آکواریوم»،«بوی خواب»، «قضیه» و ...  میزبان تئاتر دوستان شده اند. همچنین در این هفته تالار مولوی از سه نمایش برگزیده جشنواره دانشگاهی میزبانی می کند و خانه هنرمندان با سه نمایش از کارگردانان جوان به استقبال مخاطبان رفته است. تالار وحدت همچنان با دو نمایش به تئاتر روی آورده است؛ که البته ماه محرم و نبود مجوز برای اجرای کنسرت ها نیز در این تصمیم نقش موثری داشته است. در متن پیش رو می خواهیم نمایش هایی را که در هفته سوم آبان ماه میهمان سالن های دولتی تئاتر تهران هستند را به شما معرفی کنیم.

 

تئاتر شهر و نمایش هایش

نمایش «کلنل» به نویسندگی و کارگردانی خیرالله تقیانی‌پور که از ساعت 19:30 جمعه 14 مهر ماه اجرای خود را در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر آغاز کرده , در هفته پیش رو نیز به نمایش خود در این سالن ادامه می دهد. در خلاصه داستان این اثر آمده است: «کلنل» در سالهای مشروطه‌ دوم (مشروطه صغیر- استبداد محمد علی شاه قاجار) روایت می‌شود و داستان عزیز، جوان ۳۵ ساله متمول و جاه طلب از خاندان قجر است که به‌دنبال پوشیدن ردای حاکمیت تهران است... . حسین پاکدل، شهرام حقیقت‌دوست، مونا فرجاد، اتابک نادری، سیروس همتی، علی سلیمانی، وحیدنفر، علی رضا ناصحی، آتیه جاوید، الهه شه‌پرست، جوادپورزند، حسین شفیعی، آناهیتا خسروی، سمیراسلیمی، رهامقدم، محسن مهری‌دروی، میلاد ابراهیمی، محمدشکری، سیامک توده‌فلاح، امیر باده‌دست و آیسان حداد بازیگرانی هستند که در این نمایش 100 دقیقه ای به ایفای نقش می پردازند. علاقمندان به تماشای این اثر می توانند با پرداخت 20، 21، 28، 30 و 40 هزار تومان براساس مکان صندلی مورد نظر بلیط آن را خریداری کنند.

 

نمایش «آکواریوم» به نویسندگی سیامک احصایی، مهرک قزوینی و با طراحی و کارگردانی سیامک احصایی از ساعت 19:45 یکشنبه 7 آبان ماه میزبان تئاتر دوستان در سالن چهارسو مجموعه تئاتر شهر شده است. در خلاصه داستان این اثر این طور آمده است: زن و مردی از پشت دو پنجره تنهایی یکدیگر را پر می کنند... . این نمایش با بازی کاظم سیاحی، غزل شاکری، روح الله حق‌گوی لسان تا جمعه 17 آذرماه هرشب به مدت 1 ساعت برای مخاطبان در این سالن به نمایش گذاشته می شود. علاقمندان به تماشای این اثر می توانند با پرداخت 25 هزار تومان بلیط آن را خریداری کنند.

 

نمایش «بوی خواب» به نویسندگی محمد چرمشیر تازه ترین تجربه کارگردانی سهراب سلیمی بوده که از ساعت 19:30 یکشنبه 7 آبان ماه میزبان تئاتر دوستان در سالن قشقایی مجموعه تئاتر شهر شده است. در خلاصه داستان این اثر این طور آمده است: جان براون در جستجوی آرامش به بیمارستان بیچ وود می‌آید. در آنجا با دکتر و پرستار مگی آشنا می‌شود و... . این نمایش با بازی مسعود دلخواه، قاسم زارع، شهره سلطانی تا 25 آبان ماه هرشب به مدت 70 دقیقه برای مخاطبان در این سالن به نمایش گذاشته می شود. علاقمندان به تماشای این اثر می توانند با پرداخت 25 هزار تومان بلیط آن را خریداری کنند.

 

نمایش «نزار این خواب تعبیر بشه» به نویسندگی و کارگردانی مهدی نصیری که از ساعت 18 سه شنبه 25 مهرماه اجرای خود را در سالن سایه مجموعه تئاتر شهر آغاز کرده؛ تنها تا جمعه هفته پیش رو از تئاتر دوستان در این سالن میزبانی می کند. در خلاصه داستان این اثر این طور آمده است: سه زن با سه داستان مختلف تمام تلاششان را می‌کنند تا همسرانشان که عازم رفتن به سومار هستند را به خانه بازگردانند... . بهرام تشکر، ترانه کوهستانی، بهروز پناهنده، فریبا امینیان، رضا جوشنی، هما پریسان پارسایی سرشت بازیگرانی هستند که در این نمایش 65 دقیقه ای به ایفای نقش می پردازند. بهای بلیط این اثر 20 هزار تومان تایین شده است.

 

همچنین نمایش «پرواز شماره 745» به نویسندگی و کارگردانی مرجان پورغلامحسین از دوشنبه 24 مهرماه نمایش خود را در سالن سایه مجموعه تئاتر شهر آغاز کرده و تا 24 آبان ماه به نمایش خود در این سالن ادامه می دهد. کارگردان این اثر هرشب ساعت 20 به مدت 40 دقیقه به تنهایی برای تئاتر دوستان به ایفای نقش می پردازد. در خلاصه داستان این نمایش این طور آمده است: شقایق که در کودکی همراه با خانواده اش ایران را ترک کرده، باز می‌گردد تا خانه پدری را بفروشد ... . بهای بلیط «پرواز شماره 745» 20 هزار تومان در نظر گرفته شده است.

 

نمایش « آن سه نفر» به نویسندگی محمود فرهنگ و با کارگردانی شهاب راحله که از ساعت 18 یکشنبه 7 آبان ماه در پلاتو اجرا مجموعه تئاتر شهر به صحنه رفته بود؛ چهارشنبه هفته پیش رو برای آخرین بار در این سالن به نمایش گذاشته می شود. عباس بابایی و بهروز میرلو بازیگرانی هستند که در این نمایش 50 دقیقه ای به ایفای نقش می پردازند. بهای بلیط این اثر 15 هزار تومان در نظر گرفته شده است.

 

روزهای پایانی نمایش های ایرانشهر

نمایش «گالیله» به کارگردانی علی پویان که از ساعت 18 یکشنبه 16 مهر ماه در سالن استاد ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر به صحنه رفته، دوشنبه 15 آبان ماه برای آخرین بار در این سالن به نمایش گذاشته می شود. امیر یل ارجمند، ژاکلین آواره، فاطمه امینی، بنیامین بخشی زاده، اسفندیار بنوال، شبیر پرستار، صادق توکلی، سعید داوودی، بهروز سروعلیشاهی، حمیدرضا سنگیان، شاهین علایی نژاد، بابک قادری، شاپور کلهر و امیر مولوی بازیگرانی هستند که در این نمایش 100 دقیقه ای به ایفای نقش می پردازند. بهای بلیط این اثر 30 هزار تومان در نظر گرفته شده است.

 

نمایش «بکت» تازه ترین اثر مرتضی میرمنتظمی است، که از ساعت 20:30 پنجشنبه ۱۳ مهر ماه میزبان تئاتر دوستان در سالن استاد ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر شده است. این نمایش با بازی داریوش موفق، عباس جمالی، علی نجفی، فراز سرابی، مجید آهنگران، سپیده صباغ، عزالدین توفیق، ساغر شکوری، علی آرتین، مریم شجاعی، رضا درویش، مهدی میراکبری تنها تا دوشنبه هفته جاری برای مخاطبان در این سالن به نمایش گذاشته می شود. در خلاصه داستان این اثر این طور آمده است: بکت، داستان هانری دوم است که برای حفظ قدرت دربارش «توماس بکت» را به‌عنوان نخست‌وزیر برمی‌گزیند، اما بکت طی اتفاقاتی بر علیه هانری دست به شورش می‌زند... . علاقمندان به تماشای این نمایش می توانند با پرداخت 25 و 40 هزار تومان بلیط آن را خریداری کنند.

 

نمایش «دولت ضعیفه» به نویسندگی و کارگردانی اصغر خلیلی که از ساعت 19 دوشنبه 17 مهر ماه در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر به صحنه رفته، دوشنبه هفته جاری به نمایش خود در این سالن پایان می دهد. صبا کمالی، فرزین محدث، محمد صدیقی مهر، معصومه کریمی، حمید رضا کاظمی پور، لیلا حقانی، بهزاد محسنی، حامد نظامی، محمد سیاهپوش، آرمان آشتیان، نیما اولیایی، سمیه صباغ، فاطمه ولی خانی، بهار راد، سپیده جعفری، شهلارحیمی، راضیه اسدی و مهدی افشاریان بازیگرانی هستند که در این نمایش به ایفای نقش می پردازند. بهای بلیط این اثر 40 هزار تومان در نظر گرفته شده است.

 

نمایش «اسطوره می شوم» به نویسندگی ماه گل مهر و با طراحی و کارگردانی رویا نونهالى از ساعت 21 پنجشنبه ۱۳ مهر ماه در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر به صحنه رفته و تا 16 آبان ماه به نمایش خود در این سالن ادامه می دهد. روزبه مهر، مروارید مهر، پیروز مهاجرى، برزو مهر، گلنار مهاجرى، حمیرا نونهالى و رویا نونهالى بازیگرانی هستند که در این نمایش به ایفای نقش می پردازند. بهای بلیط این اثر 40 هزار تومان تایین شده است.

 

وحدت با دو نمایش و بدون کنسرت عجیب نیست؟!

نمایش «سهروردی» به کارگردانی شکرخدا گودرزی از ساعت 18 چهارشنبه 5 مهر ماه اجرای خود را در تالار وحدت آغاز کرده است. این نمایش با بازی علی دهکردی، اصغر همت، حبیب دهقان نسب، فخرالدین صدیق‌شریف، افسر اسدی، الهام جعفرنژاد، نوید گودرزی، مجید جعفری، اصغر معینی، علیرضا درویش نژاد و سمیه میربهاء تا پایان آبان ماه به نمایش خود در این سالن ادامه می دهد. در خلاصه داستان این اثر 2 ساعت و 10 دقیقه ای این طور آمده است: داستان نمایش به روایت سال آخر زندگی و چگونگی مرگ سهروردی فیلسوف و حکیم برجسته ایرانی می‌پردازد... . بهای بلیط این اثر براساس مکان صندلی مورد نظر از 15 تا 50 هزار تومان در نظر گرفته شده است.

 

نمایش «شوایک سرباز ساده دل» به نویسندگی و کارگردانی حمید رضا نعیمی از ساعت 21 چهارشنبه 11 مهرماه در تالار وحدت به صحنه رفته است. این نمایش با بازی فرهار آئیش، کتانه افشاری نژاد، کامبیز امینی، رضا جهانی، امیرحسین رستمی، مهران رنج بر، محسن سالاری، بهنام شرفی، یعقوب صباحی، مرجان فریقی، حامد کمیلی، بهناز نازی، بهار نوحیان، پرهام ابراری، رضا افشار، سهیل باباعلی، مجتبی بابایی فرد، امین بالنگ، مجید تفرشی، کیارش دستیاری، سعید رستمی، ایمان سلگی، فرهاد قدیم خانی، محمد کمان گیر، سینا کوایی، علی گلشنی، صالح لواسانی، محمد مشتاقی، عطا مقیمی، محمد نژاد، محمد نیازی، سعید هاشمی تا پایان آبان ماه هرشب ساعت 21 از تئاتر دوستان در این سالن میزبانی می کند. علاقمندان به تماشای این اثر می توانند با پرداخت بهای 25 تا 80 هزار تومان بر اساس مکان صندلی مورد نظر بلیط آن را خریداری کنند. (تا 30 آبان)

 

حافظ با یک اجرا جذابیت بیشتری دارد!

 نمایش «خوب، بد، زشت» به نویسندگی و کارگردانی ابوالفضل حاجی علی خانی از ساعت 19 پنجشنبه 27 مهرماه در تالار حافظ به صحنه رفته و تا پایان آبان ماه به نمایش خود در این سالن ادامه می دهد. حمید عرب، ابوالفضل حاجی علی خانی بازیگرانی هستند که در این نمایش یک ساعته به ایفای نقش می پردازند. بهای بلیط این نمایش 25 هزار تومان در نظر گرفته شده است.

 

سه نمایش تازه در خانه هنرمندان

نمایش «شیو» به نویسندگی علی دل پیشه و با کارگردانی حسین دیردار از ساعت 18 دوشنبه 8 آبان ماه اجرای خود را در سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان آغاز کرده و تا 3 آذر از مخاطبان در این سالن میزبانی می کند. در خلاصه داستان این اثر اینطور آمده است: شیو قصه‌ی عاشقانه‌ها، تضادها و تعارض آدم‌ها با هم در جغرافیای دنیایی و درونی‌شان است در دهه‌های متاخر ایران... . علی دل پیشه، نیلوفر هوشمند، دیبا سراج، مینا گلپایگانی بازیگرانی هستند که در این نمایش 60 دقیقه ای به ایفای نقش می پردازند. بهای بلیط این اثر 20 هزار تومان تایین شده است.

 

نمایش «ماتیک قرمز» به کارگردانی سودابه میرکریمی از ساعت 19:30 دوشنبه 8 آبان ماه به سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان رفته است. این نمایش با بازی محمد طیب طاهر، سحر غمخوار، سهیلا غفاری‌راد، سودابه میرکریمی تا 3 آذر ماه هرشب به مدت 50 دقیقه برای تئاتر دوستان در این سالن به نمایش گذاشته می شود. در خلاصه داستان این اثر این طور آمده است: آدمها در زندگی هم تاثیر می گذارند بی آنکه بدانند... . علاقمندان به تماشای این نمایش می توانند با پرداخت 20 هزار تومان بلیط آن را خریداری کنند.

 

نمایش «آیولف کوچولو» به کارگردانی محمد مهدی رفیعی از ساعت 21 دوشنبه 8 آبان ماه اجرای خود را در سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان آغاز کرده و تا جمعه 3 آذر میزبان تئاتر دوستان در این سالن است. در خلاصه داستان این اثر آمده است: آلفرد آلمرس از کوهستان بازگشته تا بتواند از این پس برای پسرش آیولف پدری کند اما متاسفانه... . پانته آمیر فصیحی، کسری قانع، میناصفدری، کامران محسنی، محبوبه عباسی، ایلیا قلی پور بازیگرانی هستند که در این نمایش 65 دقیقه ای به ایفای نقش می پردازند. بهای بلیط این اثر 20 هزار تومان در نظر گرفته شده است.

 

مولوی میزبان نمایش های منتخب تئاتر دانشگاهی!

نمایش «مجلس مختلف خوانی» به نویسندگی صبا نجاتی و با کارگردانی مرتضا جلیلی دوست از ساعت 17:30 چهارشنبه 10 آبان ماه در سالن اصلی تالار مولوی به صحنه رفته و تا پایان ماه جاری به اجرای خود در این سالن ادامه می دهد. در خلاصه داستان این اثر آمده است: یک گروه تعزیه، ساعتی پیش از شروع اجرا دچار مشکلاتی شده اند... . مصطفا امیری، بهرام تیغ نورد، عماد درویشی، امیر شمس، اسماعیل کمالی دهقان بازیگرانی هستند که در این نمایش 55 دقیقه ای به ایفای نقش می پردازند. بهای بلیط این اثر 25 هزار تومان تایین شده است.

 

همچنین نمایش «قضیه» به نویسندگی، طراحی و کارگردانی سجاد امیر مجاهدی از ساعت 19 چهارشنبه 10 آبان ماه میزبان تئاتر دوستان در سالن اصلی تالار مولوی شده است. این نمایش با بازی مهرنوش ستاری، محمد علی ابراهیمی، علی میر نژاد، سعید زارعی تا پایان ماه جاری هرشب به مدت 1 ساعت برای مخاطبان در این سالن به نمایش گذاشته می شود. علاقمندان به تماشای این اثر می توانند با پرداخت 25 هزار تومان بلیط آن را خریداری کنند.

 

نمایش« کشیده» به نویسندگی و کارگردانی امیر نجفی تنها نمایش سالن کوچک تالار مولوی بوده که از ساعت 18:30 جمعه 5 آبان ماه اجرای خود را آغاز کرده و تا 25 آبان ماه نیز میزبان تئاتر دوستان در این سالن است. هادی شیخ الاسلامی، علی چاقوچی، موژان کردی بازیگرانی هستند که در این نمایش 40 دقیقه ای به ایفای نقش می پردازند. در خلاصه داستان این اثر آمده است: احسان، شهلا و علی در خانه ای زندگی می کنند. اتفاقی در خانه افتاده که صاحب خانه نباید از آن مطلع شود و ... .بهای بلیط این نمایش 25 هزار تومان در نظر گرفته شده است.

 

تالار هنر جایی که کودکان با تئاتر آشنا می شوند!

نمایش« ماه و پری» به نویسندگی و کارگردانی عاتکه حسینی از ساعت 18 جمعه 5 آبان ماه در تالار هنر به صحنه رفته و تا 5 آذر ماه به نمایش خود در این سالن ادامه می دهد. در خلاصه داستان این اثر آمده است: ماه پری دختر زیبایی است که زن آقا نا مادریش و گلابتون خواهر ناتنی اش از او نفرت دارند... . سید علی حسینی حصاری، سپیده ساعدی، عاتکه حسینی، شیلا مفلح، محمد میرزایی زرندی، امید مروج، زینب اشرف زاده، نیره حاجیان فروشانی، سحر محمد خانی بازیگرانی هستند که در این نمایش 1 ساعته به ایفای نقش می پردازند. بهای بلیط این اثر 15 هزار تومان تایین شده است.

 

نمایش« اژدها اولین حیوان خانگی» به نویسندگی و کارگردانی امیر مشهدی عباس از ساعت 19:30 جمعه 5 آبان ماه در تالار هنر به صحنه رفته و تا 5 آذر میزبان تئاتر دوستان در این سالن است. در خلاصه داستان این اثر آمده است: روزی یک جهانگرد وارد روستا می شود و به تنها پسر بچه روستا یک تخم اژدها می دهد... .مهرداد باقری، حامد زحمتکش، حمیدرضا حسینعلی، آوین بندی و فرزاد سلیمانی، سحر آقاسی، حمیدرضا گودرزی بازیگران و عروسک گردانانی هستند که در این نمایش 1 ساعته به ایفای نقش می پردازند. علاقمندان به تماشای این نمایش می توانند با پرداخت 15 هزار تومان بلیط آن را خریداری کنند.

 

سنگلچ همچنان با یک نمایش جلو می رود!

نمایش «اون دیگه اینجا زندگی نمی کنه» به نویسندگی و کارگردانی پیام عزیزی از ساعت 19:45 جمعه 30 مهر ماه در تماشاخانه سنگلچ به صحنه رفته و تا 24 آبان ماه از تئاتر دوستان در این سالن میزبانی می کند. در خلاصه داستان این اثر آمده است: سحر زنی تنها است که تصمیم گرفته‌است خانه‌ای دربستی اجاره کند که آسایش بیشتری داشته باشد و ... .نازآفرین کاظمی، آرش اصلی، رسول صوری، محمد چرختاب، شیرین صفایی، میثم رازفر، هادی اسکندری، حسام اشتری، بنیامین صیادی‌نیا، الهه نادری، ندا حسینی، محمد فراهانی بازیگرانی هستند که در این نمایش 90 دقیقه ای به ایفای نقش می پردازند. بهای بلیط این اثر 20 هزار تومان در نظر گرفته شده است.

 

خانه نمایش اداره تئاتر با دو نمایش تازه!

نمایش «کافی شاپ» به نویسندگی و کارگردانی حسینعلی بینوائی از ساعت 18 دوشنبه 8 آبان ماه در خانه نمایش اداره تئاتر به صحنه رفته است. این نمایش با بازی حسین پرستار، محبوبه یزدانی، محمد رضائی مقدم، بهادر میرناصری تا پایان هفته جاری هرشب به مدت 50 دقیقه برای مخاطبان در این سالن به نمایش گذاشته می شود. در خلاصه داستان این اثر آمده است: یاور و زیور، پیرمرد و پیرزنی که دو فرزند آنها در جنگ تحمیلی به شهادت رسیدند و اکنون تنها فرزند و بازمانده شان عباس، از سفر دور و درازی می آید. یاور همسرش را که بیماری قلبی دارد به «کافی شاپ سالار» که در بالای تپه ای که مشرف به آبادی قرار دارد، می آورد تا آرام آرام خبر ناگواری را به او بگوید که مبادا دچار ایست قلبی شود... . بهای بلیط این نمایش 15 هزار تومان تایین شده است.

 

نمایش «چه زود زمستون میشه» به نویسندگی و کارگردانی بهار کریم زاده  از ساعت 19:30 چهارشنبه 10 آبان ماه اجرای خود را در خانه نمایش اداره تئاتر آغاز کرده و تا 30 آبان میزبان مخاطبان در این سالن است. در خلاصه داستان این اثر آمده است: دختری که از نوجوانی عاشق موسیقی و نواختن بود ولی شرایط زندگی به هر شکل مانع رسیدن او به هدفش می‌شود و امروز که در میانسالی خاطراتش را مرور می‌کند ... .عباس شاه محمد زاده، سبا سلیمانی، مسعود انعامی، سالار نجفیان، دلارام شمس، محسن سلیمانی فارسانی، بهار کریم زاده، سهیلا جوادی بازیگرانی هستند که در این نمایش 1 ساعته به ایفای نقش می پردازند. بهای بلیط این اثر 15 هزار تومان در نظر گرفته شده است.

 

پردیس تئاتر خاوران و دو نمایش؟!

نمایش «سیاوش در آتش» به نویسندگی مهدی میرباقری و با کارگردان مجید علم‌بیگی از ساعت 19:30 جمعه 21 مهرماه میزبان تئاتر دوستان در سالن داوود رشیدی پردیس تئاتر تهران (خاوران) شده است. این نمایش با بازی محمد چاپاریان، احمد داودی، مریم رادپور، بهمن روزبهانی، مریم عسگری، مجید علم بیگی، حسن قدیمی و با فرم کاری آرزو احمدیان، طهور ازهدی، علیرضا اسدالهی، محمدحسین آذرگون، فرشید جوادی، محسن شاهب، صذف کشوری، زینب السادات میری، علی وارسته جونوشی تا 23 آبان هرشب به مدت 70 دقیقه برای مخاطبان در این سالن به نمایش گذاشته می شود. علاقمندان به تماشای این نمایش می توانند با پرداخت 15 هزار تومان بلیط آن را خریداری کنند.

 

نمایش « پایین گذر سقاخانه» به نویسندگی اکبر رادی و با کارگردانی حامد آقایی از ساعت 19 دوشنبه 1 آبان ماه اجرای خود را در سالن محمدعلی کشاورز پردیس تئاتر تهران (خاوران) آغاز کرده و تا 23 آبان میزبان تئاتر دوستان در این سالن است. دامون ابراهیمی، مرتضی مشکات، روح الله خداکرم، دانیال گندم کار، فائزه اسکندری، لیلا عباسی، دنیا بابالو، سمیرا یادگاری، حسام اسمی، مهدی مقینان، امیرحسین خاتونی، امیرحسین آرمانی، لیلا نترسی، شروین برزگر، امیرحسین جعفرپور و اکبر داودی بازیگرانی هستند که در این نمایش به ایفای نقش می پردازند. بهای بلیط این اثر 15 هزار تومان در نظر گرفته شده است.

 

حوزه هنری جایی برای روشنایی فانوس های تاریک!

نمایش« فانوس های تاریک بر گذرگاه خورشید» به نویسندگی و کارگردانی هادی حوری که از ساعت 18:30 دوشنبه 1 آبان ماه در تماشاخانه مهر حوزه هنری به صحنه رفته، تنها تا چهارشنبه هفته پیش رو برای تئاتر دوستان در این سالن به نمایش گذاشته می شود. در خلاصه داستان این اثر آمده است: خلیفه اموی مرده است و سرجون ابن منصور بعنوان مشاور وی پیش از آنکهاین خبر را اعلام کند سرداران و بزرگان را دعوت کرده تا برای تعیین خلیفه بعدی تصمیماتی را اتخاذ کنند ... .کرامت رودساز، غلامحسن بابوته، مرتضی آقا حسینی، جمشید صفری، هادی حوری، علی صالحی، سحر ریحاوی، فائزه زکاوتی بازیگرانی هستند که در این نمایش 80 دقیقه ای به ایفای نقش می پردازند. بهای بلیط این اثر 15 هزار تومان تایین شده است.

 

تالار محراب همچنان به کارگردان های جوان اختصاص دارد!

نمایش «گذر پرنده ای از کنار آفتاب» به نویسندگی محمد چرمشیر و با کارگردانی مهدی سقا از ساعت 19 یکشنبه 7 آبان ماه در سالن اصلی تالار محراب به صحنه رفته و تا 2 آذر در این سالن به نمایش گذاشته می شود. در خلاصه داستان این اثر آمده است: آنیوشکا، زنی لهستانی است که حیران مانده میان آرمان‌های این و آن... . مژده قربانی، امیرعباس خراسانی، پریسا صنعت کار، میثم غنی زاده، علی پویا قاسمی بازیگرانی هستند که در این نمایش 90 دقیقه ای به ایفای نقش می پردازند. علاقمندان به تماشای این اثر می توانند با پرداخت 20 هزار تومان بلیط آن را خریداری کنند.




نظرات کاربران