در حال بارگذاری ...
با رویکردی روان‎شناختی زندگی زناشویی

نمایش «کلاغ کشت» در فرهنگسرای نیاوران به صحنه می‌رود

نمایش «کلاغ کشت» به کارگردانی امیر نیک سرشت و نویسندگی فرهاد نقدعلی از یکشنبه هفتم آبان ماه در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه رفته است.

به گزارش ایران تئاتر این نمایش با رویکردی روان‎شناختی به مسائل پیرامون رابطه زن و مرد در زندگی زناشویی می‎پردازد.
در خلاصه این نمایش آمده است: یک تلفن. فقط با یک تلفن؛ زندگی زناشویی راما و راشا به مرحله نیمه نهایی طلاق میرسد و بنا بر دستور قاضی فقط با صدور برگه عدم سازش؛ رای نهایی برای طلاق صادر شود. استاد برگه را صادر نمیکند و...
عوامل این نمایش عبارتند از: مریم رادپور(طراح لباس)، امیر نیک سرشت(طراح صحنه)، امیر شکری(طراح چهره‎پردازی)، امیر شکری، الهام جولاتی (اجرای گریم)، الهه اشتری(دستیار لباس)، داود نقدعلی (عکاس، ساخت تیزر و طراح بروشور).
 همچنین بازیگران این نمایش عبارتند از:  امیر نیک سرشت، زیبا مصطفایی، آزاده رفعتی، ریحانه فلاح، کتایون کیانی، پیمان قیاسی.
پیش از این  از نویسنده این نمایش،   فرهاد نقد علی نمایش کمدی «دختر بودن یا پسر نبودن مسئله این است» در فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه رفته بود  و با استقبال خوبی مواجه شد.
گفتی است نمایش کلاغ کشت تا تاریخ 30 آبان، همه روزه به جز روزهای شنبه و سه شنبه ساعت 19:30 در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه می‎رود. علاقمندان می‎توانند برای تهیه بلیط به سایت ایران کنسرت مراجعه کنند.

 




نظرات کاربران