در حال بارگذاری ...
به مدت یک ماه

فرهاد تجویدی با «من» به تماشاخانه شانو می‌رود

نمایش موفق «من» با کارگردانی فرهاد تجویدی به مدت یک ماه در تماشاخانه تازه تاسیس شانو روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایران تئاتر، نمایش «من» نوشته مشترک حمید ورد و فرهاد تجویدی با کارگردانی فرهاد تجویدی پس از اجراهای موفق خود در تالار محراب، پردیس تئاتر تهران و سالن کوثر دماوند و کسب جوایز مختلف از جشنواره‌های معتبری همچون جشنواره تئاتر شهر و فجر به مدت یک ماه در تماشاخانه تازه تاسیس شانو اجرا می‌شود.

نمایش «من» که چندی پیش رتبه اول نمایشنامه‌نویسی و کارگردانی بیست‌ودومین جشنواره تئاتر استان تهران را نیز از آن خود کرده، محصول کارگاه‌های آموزشی فرهاد تجویدی با هنرجویان خود در کارگاه‌های مختلف است.

نمایش «من» بعنوان اثر برگزیده دومین جشنواره تئاتر شهر و سی‌وسومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، روایت نمایشی از زندگی مردمان شهر و رفتار اجتماعی آن‌ها در برابر یکدیگر است که تضاد رفتاری اشخاص جامعه در چند تابلو نمایشی را نشان می‌دهد. شیوه اجرایی این نمایش تلفیقی و مدرن که مبتنی بر بدن و حرکت گروهی است با تصویرسازی هیجانی یک نوع وضعیت مطلوب انسانی را تجسم می‌کند.

نمایش «من» که اجرای آن از روز 14 آبان ماه جاری آغاز شده به مدت یک ماه، تا 14 آذرماه در تماشاخانه شانو روی صحنه خواهد بود.

تماشاخانه شانو در خیابان انقلاب، خیابان وصال شیرازی، کوچه بعد از تقاطع وصال ‌وطالقانی، کوچه فرهنگی(بهنام سابق) پلاک۳ واقع شده است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران