در حال بارگذاری ...
از 16 تا 25 آبان ماه

«حرم داران» با موضوع اجرای تعزیه در دام داعش به صحنه می‌رود

«حرم داران» در همایش عاشورا تا اربعین با موضوع اجرای تعزیه در دام داعش از ۱۶ تا ۲۵ آبان ماه به صحنه می‌رود

به گزارش ایران تئاتر  محمدحسن زاده کارگردان نمایش «حرم داران» درباره این اثر گفت: این نمایش داستان یک گروه تعزیه خوانی را روایت می‌کند که در ایام عاشورا هرساله به دمشق می روند و  در آنجا تعزیه خوانی می‌کنند. دریکی از این  سفرها آن‌ها در تله جنگی گرفتار و به دنبال پناهگاهی می‌گردند که دو داعشی آن‌ها را تعقیب می‌کنند و...
وی افزود: این نمایش در همایش عاشورا تا اربعین که ویژه اجراهای نمایش درسطح کشور است به روی صحنه می رود که مجری آن کانون تئاتر دینی است وقبلا با نام جشنواره ملی صاحبدلان برگزار می  شد.
نویسنده آرش خیرآبادی از درام نویسان تاتر خراسان است که سابقه همکاری با  گروه تئاترتجربه را از سالیان قبل درکارنامه خود دارد و امسال نیز با این
نمایشنامه با گروه همکاری نموده است.
سیّد محسن هاشمی، روشنک سه قلعه گی، محمد شهریاری، مهدی خاکسار، رضا  نامدار، صادق صدوق و مهدی محبی در این نمایش به ایفای نقش می پردازند.
مهدی حسن زاده به عنوان طراح صحنه، انتخاب موسیقی و مشاور کارگردان سیّد محسن هاشمی به عنوان دستیار کارگردان - ملیحه دلاور به عنوان طراح  پوستر و بروشور - امیرعلی حسن زاده به عنوان عکاس، ساخت تیزر و روابط  عمومی - مصطفی آهسته و فاطمه بیگ زاده به عنوان مسئول نور و صدا با این  نمایش همکاری می‌کنند.
نمایش 60 دقیقه ای (حرم داران) از 16 تا 25 آبان ماه 1396 در تالار  اندیشه شهرستان تربت حیدریه، ساعت 18 به روی صحنه می رود.

 




نظرات کاربران