در حال بارگذاری ...
میلاد نیک‌آبادی:

اجرای تئاتر به دلیل عدم امکانات سخت‌افزار ی در شهرقدس محقق نیست

میلاد نیک‌آبادی که از مدتی پیش کارگاه آموزشی بازیگری را در شهرقدس برگزار کرده، از عدم امکانات سخت‌افزاری این شهرستان انتقاد کرد.

میلاد نیک آبادی در گفت‌وگو با ایران تئاترگفت: «در این کارگاه آموزشی که در قالب ۲۰جلسه برگزار شد، به سرفصل‌هایی چون تعاریف اولیه و تاریخچه، فشار و رهایی جسمانی، آماده‌سازی بدن، آماده‌سازی صدا، تنفس و بیان، تخیل،  تمرکز، حافظه حسی-عاطفی، بازیگر-حافظه و خود باوری، ویژگی‌های جسمانی، ژست و بیان بدنی، تاثیر متقابل اعمال جسمانی و روانی بر هم، وظایف بازیگر، بازیگر و نمایشنامه، کشف عمل (آکسیون) برای بداهه پردازی، کشف و آشکارسازی کاراکتر و ارائه‌ کاراکتر اختصاص داشت».
وی ادامه داد: «با وجود این‌که بهتر است ماحصل کارگاه‌های آموزشی تولید تئاتر و همچنین اجرای عمومی آن در همان شهرستان باشد، اما شهرستان شهرقدس سالنی برای اجرای تئاتر ندارد. بر همین اساس بهتر است تا سایر ارگان‌ها مکانی را آماده اجرای نمایش کنند تا پرداختن به نمایش و کسب تجربه به واسطه اجرا تجربه‌ گرانبهایی برای دوستداران هنر نمایش باشد.»
مدرس کارگاه آموزش بازیگری عنوان کرد: «از آغاز امر قرار بود که ۲۰ جلسه برای آموزش هنرجویان برپا شود که این امر با همکاری انجمن نمایش شهر قدس و انجمن هنرهای نمایشی استان تهران محقق شد».




نظرات کاربران