در حال بارگذاری ...
نمایشنامه‌های «فرمان خاتون» و «آی کچلا» نوشته صادق عاشورپور روانه بازار کتاب شد

اهداء عواید حاصل از فروش نمایشنامه «آی کچلا» به زلزله‌زدگان کرمانشاه

مجموعه نمایشنامه «فرمان خاتون» و نمایشنامه موزیکال «آی کچلا» جدیدترین آثار صادق عاشورپور روانه بازار کتاب شد.

به گزارش ایران تئاتر، مجموعه نمایشنامه «فرمان خاتون» شامل شش نمایشنامه در ژانر سنتی نوشته صادق عاشورپور توسط انتشارات نیستان در 1200 جلد روانه بازار کتاب شد. علاوه بر این مجموعه، نمایشنامه موزیکال «آی کچلا» نیز به قلم این نویسنده در تیراژ1200 نسخه توسط انتشارات پایتخت به چاپ رسید.

نمایشنامه «فرمان خاتون» شامل شش نمایشنامه با عنوان «کچل و پهلوان»، «فرمان خاتون»، «طاووس»، «گازر»، «کدام یک از ما» و «طاووس» است که با هدف نگاهی تازه و دوباره از سوی هنرمندان و علاقه‌مندان به هنر نمایش به داشته‌های ملی ما  نگارش یافته است.

این دو اثر در حالی در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته که پس از انتشار هنرستان کاردانش تخصصی شهید آوینی هزار نسخه از نمایش موزیکال «آی کچلا» را خریداری کرد. همچنین به گفته این نمایشنامه‌نویس مطرح کشورمان، عواید حاصل از فروش نمایشنامه «آی کچلا» به زلزله‌زدگان کرمانشاه اهداء خواهد شد.

صادق عاشور‌پور نمایشنامه‌نویس و کارگردان پیشکسوت عرصه نمایش آئینی پیش از این نیز مجموعه‌ای از نمایشنامه‌های خود با عنوان «فرزند فریاد» منتشر کرده است. از دیگر آثار نمایشی منتشر شده این نویسنده می‌توان به مجموعه نمایشنامه «بچه‏‌هاى مسجد» اشاره کرد.




نظرات کاربران