در حال بارگذاری ...
پس از بیست سال و به کارگردانی هادی مرزبان

آمیز قلمدون سال آینده به صحنه می رود

هادی مرزبان قصد دارد در سال ۹۷ در مقام کارگردان ۲ نمایش «آمیز قلمدون» و «دکتر نون» را به صحنه ببرد.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از خبرگزاری مهر هادی مرزبان کارگردان تئاتر که در سال جاری نمایش «بنگاه تئاترال» را در تماشاخانه سنگلج به صحنه برد، درباره فعالیت های جدید خودگفت: قصد دارم در سال آینده ۲ نمایشنامه را که مدت ها است به اجرای آنها فکر می کنم، به صحنه ببرم.

وی با اشاره به اینکه ابتدا قصد داشته فروردین ماه سال ۹۷ نمایش «آمیز قلمدون» نوشته استاد اکبر رادی را به صحنه ببرد، یادآور شد: ۲۰ سال پیش نمایش «آمیز قلمدون» را با حضور بازیگرانی چون ایرج راد، فرزانه کابلی و سحر زکریا به صحنه بردم و فکر می کنم که این نمایشنامه حرف هایی برای نسل جدید دارد. از این رو قصد دارم با نگاه جدید نمایشنامه «آمیز قلمدون» را سال آینده در تماشاخانه ایرانشهر اجرا کنم.

این هنرمند عرصه تئاتر که سال ها است قصد اجرای نمایشنامه «دکتر نون» را دارد، اظهار کرد: قرار است نمایشنامه «دکتر نون» را هم بعد از ماه محرم سال ۹۷ در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر به صحنه ببرم.

مرزبان در پایان تأکید کرد: البته قرار بود که نمایش «دکتر نون» در تالار وحدت اجرا شود ولی تا این مدیریت بنیاد رودکی ادامه دارد، به تالار وحدت نمی روم و اثری را در آنجا اجرا نخواهم کرد.




مطالب مرتبط

گفت‌وگوی نوروزی با هادی مرزبان در اولین روز بهار

تصویب بنیاد تئاتر ملی، بزرگ‌ترین عیدی به هنرمندان بود
گفت‌وگوی نوروزی با هادی مرزبان در اولین روز بهار

تصویب بنیاد تئاتر ملی، بزرگ‌ترین عیدی به هنرمندان بود

هادی مرزبان، کارگردان پیشکسوت تئاتر با بیان اینکه خبر تصویب بنیاد تئاتر ملی، بزرگ‌ترین عیدی به هنرمندان فعال نمایش ایرانی بود، گفت امیدوارم در سال جدید هیچ کدام از بچه‌های تئاتر غم نان نداشته باشند تا بتوانند راحت و بدون دغدغه در صحنه‌های تئاتر حاضر باشند.

|

نگاهی به نمایش «بنگاه تئاترال» نوشته علی نصیریان و کار هادی مرزبان

شورش دوباره مبارک بر اربابان ریاکار
نگاهی به نمایش «بنگاه تئاترال» نوشته علی نصیریان و کار هادی مرزبان

شورش دوباره مبارک بر اربابان ریاکار

بهنام حبیبی: نمایش ایرانی همواره و در همه شرایط اجتماعی ایران، با گونه‌های مردمی‌اش موردپذیرش تماشاگر ایرانی بوده است. از آن زمان که بر حوضی فرش‌شده در حیاط خانه، تماشاگرش را بر ضد حاکم ریاکار آگاه ...

|

نظرات کاربران