در حال بارگذاری ...
سیدعلی تدین صدوقی آذرماه 96 برگزار می‌کند

کارگاه «چگونه بازیگر نشویم» در پلاتو آی

سیدعلی تدین صدوقی نویسنده، کارگردان و منتقد شناخته شده تئاتر کارگاه «چگونه بازیگر نشویم» را به مدت دو ماه در پلاتو آی برگزار می‌کند.

به گزارش ایران تئاتر، کارگاه «چگونه بازیگر نشویم» با حضور سیدعلی تدین صدوقی نویسنده و کارگردان شناخته شده تئاتر از روز 20 آذرماه به مدت دو ماه در پلاتو آی برگزار می‌‌شود.

کارگاه «چگونه بازیگر نشویم» به شما می‌آموزد که چگونه بازی نکنید. چگونه بازی را بازی نکنید. چگونه ادای بازی کردن را درنیاورید. به شما اجازه می‌دهد تا بازیگر درونتان را بازشناسید و به او اجازه بروز و ظهور دهید. چگونه بازیگر نشویم به شما می‌آموزد که چگونه تئاتر را زندگی کنید.

در این کارگاه مباحثی همچون؛ درام چیست؟، شکل‌گیری فرآیند متن دراماتیک، تمرکز (چگونگی رسیدن به تمرکز)، حس چیست؟، تنفس و ساز و کار آن، ریتم چیست؟ و بیان و بدن با شیوه‌ای متفاوت و عملی آموزش داده می‌شود.

سیدعلی تدین صدوقی نویسنده، کارگردان، عضو انجمن کارگردانان خانه تئاتر و عضو قدیمی کانون ملی تئاتر ایران با بیش از دو دهه فعالیت در عرصه نقد تئاتر، تاکنون آثار نمایشی متعددی را در مقام بازیگر، کارگردان، نویسنده و دراماتورژی روی صحنه برده است.

لازم به ذکر است، جلسات کارگاه «چگونه بازیگر نشویم» از روز 20 آذرماه به مدت دو ماه (8 جلسه 4 ساعته) در روزهای جمعه در پلاتو آی برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای حضور در کارگاه «چگونه بازیگر نشویم» تا روز 15 آذرماه سالجاری می‌توانند به پلاتو آی واقع در خیابان انقلاب، نرسیده به خیابان جمالزاده،  کوچه قائم مقام، بن بست 37 مراجعه و یا با شماره تلفن‌های 09356827365 و 09124097488 (خانم تومه) تماس بگیرند.




نظرات کاربران