در حال بارگذاری ...
طی روزهای 25 تا 28 آبان ماه

رادیو نمایش با نمایش‌های ویژه به سوگ می‌نشیند

رادیو نمایش با پخش نمایش‌های ویژه به مناسبت رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) به سوگ می‌نشیند.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو سریال رادیویی «بلوای کذاب» به نویسندگی مرضیه رشید بیگی و کارگردانی ندا هنگامی، 25 آبان ماه ساعت 20 روی آنتن رادیو نمایش می رود.
این نمایش درمورد واپسین روزهای عمر پیامبر گرامی اسلام (ص) و سودای قدرت در دل بعضی دشمنان دین در پی این بیماری است...
در «بلوای کذاب» علی اصغر دریایی، شهین علیزاده، ماندانا اصلانی، اکبر ملایی، احمد گنجی، مهدی نمینی مقدم، احمد لشینی و عبدالعلی کمالی به ایفای نقش پرداخته اند.
بر اساس این گزارش نمایش رادیویی «پند پیامبر» که نویسندگی آن را گووان مهر اسماعیل پور و کارگردانی مهین فردنوا بر عهده دارد درباره مردی است که از بادیه نزد پیامبر می آید و تقاضای پند می کند…
محمدرضا علی، احمد گنجی، شیوا رفیعیان، امیر زنده دلان، کرامت رودساز، علی میلانی، محمد پورحسن و علی اصغر دریایی هنرمندانی هستند که به ترتیب اجرای نقش در این نمایش حضور دارند و این نمایش ساعت 7:15، 25 آبان ماه، به روی آنتن می رود.
نمایش رادیویی «تنیده در جان» به مناسبت شهادت امام حسن مجتبی (ع) 26 آبان ماه،ساعت 18:45 از رادیو نمایش پخش می شود. این نمایش را علی خاکبازان نوشته و روایتگر دغدغه های مردی جوان در دوران امامت امام حسن مجتبی (ع) است.
مهرخ افضلی، نورالدین جوادیان، علی اصغر دریایی و احمد لشینی در این نمایش بازی کرده اند و مینو جبارزاده کارگردانی آن را بر عهده دارد.
همچنین نمایش روز سوم به همین مناسبت، 26 آبان ماه، ساعت 7:15 از رادیونمایش پخش می شود.
«خورشید من بتاب» و گواه من یاقوت نیز عنوان آثاری است که به مناسبت شهادت امام رضا (ع) تهیه شده و به ترتیب در 27 و 28 آبان ماه ساعت 7:15 از رادیو نمایش پخش می شود.

 

 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران