در حال بارگذاری ...
با پرداختن به عمارت تئاتر شهر

چهارمین شماره مجله آنگاه منتشر شد

چهارمین شماره مجله آنگاه با گفتگوی علی رفیعی و ابراهیم حقیقی با موضوع عمارت تئاتر شهر و تاثیرات فرهنگی ، هنری آن از دهه ۴۰ تا کنون منتشر شد.

به گزارش دریافتی ایران تئاتر شماره  چهارم آنگاه با موضوع  خیابان انقلاب همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی با حضورابراهیم حقیقی همچنین پیشکسوتان و نویسندگان عرصه هنر و ادبیات ، ساعت 11 صبح روز پنج شنبه مورخ 25 آبان ماه در گالری آ رونمایی می شود.  
خیابان انقلاب از نظر جغرافیای مکانی در حال حاضر به علت هم جواری با دانشگاه تهران به مکانی فرهنگی تبدیل شده و بخشی از آن را بازار نشر کتاب و محصولات فرهنگی  تشکیل می دهد و آنگاه دراین شماره به واکاوی تأثیرات فرهنگی ، سیاسی و اجتماعی خیابان انقلاب در چند دهه اخیر می پردازد
آنگاه در این شماره ویژه ی " خیابان انقلاب "  با آثاری از علی رفیعی ، ابراهیم حقیقی ، پرویز تناولی ، اصغر همت ،  علی امیر ریاحی ، سارا ثابت ، معراج قنبری ، مرتضی آکوچکیان ، علی نیلی ، فاتح صهبا ، وحید لطفی منش ، حسین شهرابی ، کامران شیردل ، کاوه گلستان ، عباس عطار ، مونا نجفی زاده ، علی سلطانی ، مسعود شفیق ، ماریا شاهی ، زینب لک ، آستیاژ ضیایی ، سعید رفیعی منفرد ، مریم غلامی ، فرید قاسمی، روشنک هادیان، مریم پالیزبان ، رعنا جوادی ، آران جاویدان ، میلاد اسلامی زاد ، ایرج اسکندری ، فرزانه قبادی ، بنوشه فرهت ، مینا بزرگمهر ، سید هادی طباطبایی ، هادی آقاجانزاده ، رامین مستقیم ، علیرضا قاسم خان ، سعید باباوند ، هاجر رزم پا ، لیلا نصیری ها ، آرش حسن پور ، فرزاد مقدم ، محمد رضا بهزادی ، محمد طلوعی ، امیر حسین خورشید فر ، رضا درمیشیان ، زانیار بلوری ، علی خدایی ، رعنا صفاری ، داود ارسونی ، امین بهرامی و سارا کلانتری ، در 240 صفحه ،  به صورت رنگی و با جلد گالینگور در قطع وزیری منتشر شد.
از مطالب این شماره میتوان به گفتگوی علی رفیعی و ابراهیم حقیقی اشاره کرد که با موضوع عمارت تئاتر شهر وتاثیرات فرهنگی ، هنری آن از دهه 40 تا کنون انجام شده است .
همچنین عکس هایی از کامران شیردل ، کاوه گلستان ، رعنا جوادی ، عباس عطار ، علی سلطانی و  مرتضی آکوچکیان با موضوعاتی متفاوت در رابطه با خیابان انقلاب در این شماره منتشر شده است .  
آنگاه شماره 4 طی مراسمی و با حضور جمعی از نویسندگان، هنرمندانِ اهل تئاتر، سینما، ادبیات و هنرهای تجسمی، ساعت ۱1 صبح روز پنج شنبه 25 آبان ماه در گالری آ رونمایی می شود و پس از این آن در کتابفروشی‌های معتبر و کیوسک‌های مطبوعاتی توزیع خواهد شد.

 




مطالب مرتبط

در گفت‌وگو با کاوه مهدوی مطرح شد

«آبی‌گونه»؛ نمایشی با محوریت اخلاق با پرهیز از کلیشه‌ و شعار
در گفت‌وگو با کاوه مهدوی مطرح شد

«آبی‌گونه»؛ نمایشی با محوریت اخلاق با پرهیز از کلیشه‌ و شعار

کاوه مهدوی، نویسنده و کارگردان نمایش «آبی‌گونه» می‌گوید، بسیاری از مسائل  و موضوعات در شخصیت و فرهنگ ما نهادینه شده است و موفقیت یک اثری هنری در پرهیز از پرداخت شعارگونه و دوری از کلیشه‌های مرسوم است.

|

گفت‌وگو با مرتضی کوهی، نویسنده و کارگردان نمایش «پس از»

جایی که آرامش درگیر چالش‌های عجیب می‌شود؛ هنر  همان کشتی نجات‌دهنده است
گفت‌وگو با مرتضی کوهی، نویسنده و کارگردان نمایش «پس از»

جایی که آرامش درگیر چالش‌های عجیب می‌شود؛ هنر همان کشتی نجات‌دهنده است

مرتضی کوهی، نویسنده و کارگردان نمایش «پس از» با بیان اینکه در این اثر به جنبه رهایی‌بخش و نجات‌دهنده هنر تاکید دارد، گفت جایی که فضا متلاطم است، جایی که آرامش درگیر چالش‌های عجیب می‌شود؛ هنر همان کشتی نجات‌دهنده و همان ریسمان محکمی است که می‌توان به آن متوسل شد.

|

آمار فروش تالار هنر و سنگلج اعلام شد

«هوش پشه‌ای» با صدای هوتن شکیبا بیش از 100 میلیون فروخت
آمار فروش تالار هنر و سنگلج اعلام شد

«هوش پشه‌ای» با صدای هوتن شکیبا بیش از 100 میلیون فروخت

آمار فروش و تماشاگران نمایش‌ تالار هنر و تماشاخانه سنگلج تا پایان روز جمعه 17 فروردین‌ ١۴٠٣ اعلام شد. طبق این گزارش نمایش «هوش پشه‌ای» به کارگردانی سامان کرمی و بازی هوتن شکیبا با 24 اجرا به فروشی 130 میلیون تومانی دست پیدا کرد.

|

امیرموسی کاظمی:

«هم‌آغاز»، فرصت ورود جوانان به بزرگ‌ترین مجموعه نمایشی کشور را فراهم کرد
امیرموسی کاظمی:

«هم‌آغاز»، فرصت ورود جوانان به بزرگ‌ترین مجموعه نمایشی کشور را فراهم کرد

امیرموسی کاظمی، دبیر نخستین جشنواره «هم‌آغاز» تئاترشهر، براین باور است که این رویداد هنری فرصت ورود هنرمندان جوان را به بزرگ‌ترین و معتبرترین مجموعه نمایشی کشور فراهم کرد.

|

نظرات کاربران