در حال بارگذاری ...
با پرداختن به عمارت تئاتر شهر

چهارمین شماره مجله آنگاه منتشر شد

چهارمین شماره مجله آنگاه با گفتگوی علی رفیعی و ابراهیم حقیقی با موضوع عمارت تئاتر شهر و تاثیرات فرهنگی ، هنری آن از دهه ۴۰ تا کنون منتشر شد.

به گزارش دریافتی ایران تئاتر شماره  چهارم آنگاه با موضوع  خیابان انقلاب همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی با حضورابراهیم حقیقی همچنین پیشکسوتان و نویسندگان عرصه هنر و ادبیات ، ساعت 11 صبح روز پنج شنبه مورخ 25 آبان ماه در گالری آ رونمایی می شود.  
خیابان انقلاب از نظر جغرافیای مکانی در حال حاضر به علت هم جواری با دانشگاه تهران به مکانی فرهنگی تبدیل شده و بخشی از آن را بازار نشر کتاب و محصولات فرهنگی  تشکیل می دهد و آنگاه دراین شماره به واکاوی تأثیرات فرهنگی ، سیاسی و اجتماعی خیابان انقلاب در چند دهه اخیر می پردازد
آنگاه در این شماره ویژه ی " خیابان انقلاب "  با آثاری از علی رفیعی ، ابراهیم حقیقی ، پرویز تناولی ، اصغر همت ،  علی امیر ریاحی ، سارا ثابت ، معراج قنبری ، مرتضی آکوچکیان ، علی نیلی ، فاتح صهبا ، وحید لطفی منش ، حسین شهرابی ، کامران شیردل ، کاوه گلستان ، عباس عطار ، مونا نجفی زاده ، علی سلطانی ، مسعود شفیق ، ماریا شاهی ، زینب لک ، آستیاژ ضیایی ، سعید رفیعی منفرد ، مریم غلامی ، فرید قاسمی، روشنک هادیان، مریم پالیزبان ، رعنا جوادی ، آران جاویدان ، میلاد اسلامی زاد ، ایرج اسکندری ، فرزانه قبادی ، بنوشه فرهت ، مینا بزرگمهر ، سید هادی طباطبایی ، هادی آقاجانزاده ، رامین مستقیم ، علیرضا قاسم خان ، سعید باباوند ، هاجر رزم پا ، لیلا نصیری ها ، آرش حسن پور ، فرزاد مقدم ، محمد رضا بهزادی ، محمد طلوعی ، امیر حسین خورشید فر ، رضا درمیشیان ، زانیار بلوری ، علی خدایی ، رعنا صفاری ، داود ارسونی ، امین بهرامی و سارا کلانتری ، در 240 صفحه ،  به صورت رنگی و با جلد گالینگور در قطع وزیری منتشر شد.
از مطالب این شماره میتوان به گفتگوی علی رفیعی و ابراهیم حقیقی اشاره کرد که با موضوع عمارت تئاتر شهر وتاثیرات فرهنگی ، هنری آن از دهه 40 تا کنون انجام شده است .
همچنین عکس هایی از کامران شیردل ، کاوه گلستان ، رعنا جوادی ، عباس عطار ، علی سلطانی و  مرتضی آکوچکیان با موضوعاتی متفاوت در رابطه با خیابان انقلاب در این شماره منتشر شده است .  
آنگاه شماره 4 طی مراسمی و با حضور جمعی از نویسندگان، هنرمندانِ اهل تئاتر، سینما، ادبیات و هنرهای تجسمی، ساعت ۱1 صبح روز پنج شنبه 25 آبان ماه در گالری آ رونمایی می شود و پس از این آن در کتابفروشی‌های معتبر و کیوسک‌های مطبوعاتی توزیع خواهد شد.

 




مطالب مرتبط

​سه نمایش جدید در پردیس تئاتر شهرزاد

​سه نمایش جدید در پردیس تئاتر شهرزاد

پردیس تئاتر شهرزاد در اردیبهشت میزبان سه نمایش متفاوت است؛ نمایش‌های «چه کسی جوجه‌تیغی را کشت»، نمایش موزیکال «بیژن و منیژه» و نمایش «آن‌ها دروغ می‌گویند» در این مجموعه روی صحنه می‌روند.

|

گفت‌وگو با سیدعلی موسویان، کارگردان نمایش «کان‌لم‌یکن»

نویسنده هوشمند حرف روز جامعه را به تماشاگر منتقل می‌کند
گفت‌وگو با سیدعلی موسویان، کارگردان نمایش «کان‌لم‌یکن»

نویسنده هوشمند حرف روز جامعه را به تماشاگر منتقل می‌کند

سیدعلی موسویان، نویسنده، بازیگر و کارگردان نمایش «کان‌لم‌یکن» می‌گوید به نظر من نویسنده هوشمند کسی است که در کنار پرداختن به موضوعات مختلف، حرف روز جامعه را به تماشاگر منتقل کند.

|

در نشست خبری نمایش «روال عادی» مطرح شد

مجید مجیدی: وظیفه ماست که از تئاتر حمایت کنیم
در نشست خبری نمایش «روال عادی» مطرح شد

مجید مجیدی: وظیفه ماست که از تئاتر حمایت کنیم

مجید مجیدی کارگردان مطرح سینما در مراسم رونمایی از پوستر و نشست خبری نمایش «روال عادی» گفت وظیفه ما این است که از تئاتر حمایت کنیم. ما به تئاتر مدیون هستیم و حمایت امروز ما از تئاتر به نوعی خمس و زکاتی است که باید پرداخته شود. ما در دهه ۶۰ از تئاتر کوچ کردیم و به سینما رفتیم.

|

در گفت‌وگو با کاوه مهدوی مطرح شد

«آبی‌گونه»؛ نمایشی با محوریت اخلاق با پرهیز از کلیشه‌ و شعار
در گفت‌وگو با کاوه مهدوی مطرح شد

«آبی‌گونه»؛ نمایشی با محوریت اخلاق با پرهیز از کلیشه‌ و شعار

کاوه مهدوی، نویسنده و کارگردان نمایش «آبی‌گونه» می‌گوید، بسیاری از مسائل  و موضوعات در شخصیت و فرهنگ ما نهادینه شده است و موفقیت یک اثری هنری در پرهیز از پرداخت شعارگونه و دوری از کلیشه‌های مرسوم است.

|

نظرات کاربران