در حال بارگذاری ...
نخستین مرحله ارسال کمک‌های اداره کل هنرهای نمایشی و هنرمندان تئاتر به مناطق زلزله زده انجام شد

توزیع بسته‌های غذایی و بهداشتی تئاتری‌ها در 15 روستای صعب‌العبور

نخستین مرحله ارسال کمک‌های اداره کل هنرهای نمایشی و هنرمندان تئاتر با توزیع بسته‌های غذایی، بهداشتی و بسته های ویژه کودکان در ۱۵ روستای زلزله زده، به پایان رسید.

ساعاتی پیش با توزیع آخرین بسته‌‌های غذایی، بهداشتی و بسته های دارویی ویژه کودکان نخستین مرحله کمک‌رسانی اداره کل هنرهای نمایشی و هنرمندان تئاتر توسط اعضاء انجمن هنرهای نمایشی شعبه کرمانشاه  به پایان رسید.

محمدرضا درند رئیس انجمن نمایش استان کرمانشاه با اعلام این خبر به ایران تئاتر گفت: امروز بسته‌های آماده شده توسط اعضاء انجمن نمایش شامل دو هزار بسته غذایی، 500 بسته بهداشتی و 500 بسته ویژه کودکان، اهدایی اداره کل هنرهای نمایشی و هنرمندان تئاتر در میان هموطنان آسیب دیده از زلزله در  15 روستا توزیع شد.

درند با بیان اینکه انجمن نمایش استان کرمانشاه آماده انجام مرحله دوم و سوم توزیع کمک‌های هنرمندان به آسیب دیدگان زلزله هستند، افزود: امروز ما از کرمانشاه حرکت خودمان را آغاز کردیم و به ترتیب بسته‌‌های غذایی و بهداشتی آماده شده را در 15 روستای صعب‌العبور  واقع در مناطق جوانرود، ثلاث باباجانی، ازگله، دشت عباس، سرپل ذهاب و اسلام آباد هموطنان آسیب‌دیده توزیع کردیم.

او با اشاره به گستردگی مناطق آسیب دیده، گفت:  امروز بچه‌های تئاتری علاوه بر توزیع کمک‌های خود در روستای «امام عباس» که صد در صد تخریب شده و 15 نفر جان خود را در این روستا از دست دادند، با طی کردن 5 کیلیومتر آسفالت و 27 کیلومتر جاده خاکی خود را به روستایی که به خاطر دورافتادگی تاکنون هیچ کمکی دریافت نکرده بودند رساندند.

رئیس انجمن نمایش استان کرمانشاه در پایان با بیان اینکه امروز حس نوع دوستی و اتحاد برای کمک‌رسانی بیش از هر چیز خودنمایی می‌کرد، عنوان کرد: امروز در مسیر برای اولین بار شاهد بودم که مردم با هم به خاطر اینکه زودتر کمک‌هایشان را به هموطنان آسیب دیده برسانند بعضا با هم درگیر هم می‌شدند.




نظرات کاربران