در حال بارگذاری ...
معاون امور هنری وزارت ارشاد در گفت و گو با ایرنا:

تعطیلی برنامه های هنری کشور باهماهنگی ادارات معاونت هنری انجام شد

معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تعطیلی روز سه شنبه ۲۳ آبان برنامه های هنری کشور با هماهنگی با همه ادارات کل معاونت هنری این وزارتخانه انجام شد.

به گزارش ایران تئاتر علی مرادخانی روز چهارشنبه با حضور در غرفه ایرنا در نمایشگاه رسانه های دیجیتال در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در خصوص انتقاد برخی از فعالان حوزه تئاتر به تعطیلی یک روزه تمامی برنامه های هنری کشور در پی حادثه اندوهناک جان باختن تعدادی از هموطنان عزیز در حادثه زلزله ،گفت: وقتی اتفاقی همچون زلزله رخ می دهد، با توجه به لزوم همدردی با هموطنانمان، بسیاری اوقات رسم بر این بوده که سکوت کاری موقت اتفاق افتد.
وی اظهار داشت: برخی در حوزه تئاتر می گفتند ما می توانستیم حتی درآمد این روز را که تعطیل شد، به زلزله زدگان اختصاص دهیم، که ما هم پاسخ دادیم از فردا می توانند چنین کاری کنند.
معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اضافه کرد: هدف ما این بود که توجه هنرمندان و فعالان این عرصه معطوف به این موضوع شود، در این زمینه هم هماهنگی هایی با ادارات کل انجام دادیم که در شرایط اینچنینی با هنرمندان همفکری کنند تا در صورت تعطیلی هماهنگی انجام شود.

راه اندازی موزه تئاتر در گام های آخر
مرادخانی در مورد راه اندازی موزه تئاتر نیز گفت: یک ساختمانی برای موزه تئاتر در نظر گرفته ایم، دوستان در حال آماده کردن مقدمات کار هستند تا بخش اسناد و کارهای دیگر انجام شود.
به گفته وی، هیات موسس موزه تئاتر تشکیل شده که به تدریج کارهای نهایی ثبت آن نیز در حال انجام است.
معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره جشنواره های فجر نیز توضیح داد: هفته آینده قرار است علاوه بر جلسات مستمر شورای سیاستگذاری، جلسه ای نیز با حضور من برگزار شود تا پیشروی مواردی را که قبلا مطرح شده بود، مورد بررسی قرار گیرد.
وی گفت که در نشست خبری برنامه های جشنواره ها به تشریح اطلاع رسانی خواهد شد.
یازدهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال تا 26 آبان همه روزه در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان و بازدیدکنندگان از این رویداد بزرگ رسانه ای در کشور است.

 




نظرات کاربران