در حال بارگذاری ...
زمان اجرای ویژه عکاسان و خبرنگاران نمایش «خواب خوب خواب» مشخص شد

نمایش «خواب خوب خواب» امروز میزبان اهالی رسانه است

نمایش «خواب خوب خواب» روز دوشنبه ۹۶/۸/۲۹ به حضور اهالی مطبوعات و عکاسان برای دیدن این اثر اختصاص دارد.

به گزارش ایران تئاتر، گروه نمایش «خواب خوب خواب» که نویسندگی و کارگردانی آن برعهده سلیم باشکوه است در نظر دارد برای ارتباط بهتر با اقشار رسانه‌ای میزبان آنها را به دیدن روایت قصه و نمایش خود باشد.

در خلاصه داستان این نمایش که در بستری اجتماعی تعریف می‌شود آمده است: «خواب خوب خواب» ترسیم هابیل و قابیل یکی از مهم‌ترین اساطیر انسانی است که روایت آن در حصار مکان و زمان خاصی متوقف نمانده است، پرداخت به این اسطوره در کنار پی‌رنگ‌های دیگر که در جریان داستان «خواب خوب خواب» اتفاق می‌افتد نشانی از حضور زنده این اسطوره در زندگی انسان معاصر دارد.

مائده قدیری، کیانوش خان محمدی، نرگس هزاره، نیما ذاکر، محمد طایفه و النا آهی بازیگران این نمایش هستند که به ایفای نقش می‌پردازند.

گفتنی است این گروه نمایشی در نظر دارند فروش روز سه شنبه خود مورخ 96/8/30 را برای حمایت از مردم زلزله زده کرمانشاه به مردم آن منطقه تقدیمکند. لذا مبلغ پرداخت بلیت این نمایش در روز سه شنبه به دلخواه مخاطب است.

این نمایش از تاریخ   یکشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۶ تا جمعه ۱۰ آذر ۱۳۹۶ در سالن ارغنون- سالن ۲ واقع در خیابان حافظ، نوفل لوشاتو، بعد چهارراه رازی، نرسیده به خیابان ولیعصر، کوچه زیبا، پلاک ۱ روی صحنه می‌رود.

 

 




نظرات کاربران