در حال بارگذاری ...
دعوت سامان خلیلیان از هنرمندان تئاتر برای اجرای نمایش‌های ویژه کودکان در مناطق زلزله‌زده

لبخند را به کودکان زلزله زده هدیه کنیم

سامان خلیلیان با انتشار یادداشتی از هنرمندان تئاتر دعوت کرد در صورت آمادگی برای نشاندن لبخند بر لب‌های کودکان آسیب دیده با عروسک‌هایشان به کرمانشاه و سرپل‌ذهاب بیایند.

به گزارش ایران تئاتر، سامان خلیلیان کارگردان تئاتر و رئیس دفتر تئاتر خیابانی اداره کل هنرهای نمایشی در یادداشتی که در اختیار ایران تئاتر قرار داد از هنرمندانی که آمادگی حضور در مناطق زلزله زده و اجرا برای کودکان آسیب دیده را دارند دعوت کرد تا برای نشاندن لبخندی کوچک هم که شده و براى شاد نمودن کودکان مصبیت زده، به کرمانشاه و سرپل ذهاب بیایند.

متن کامل یادداشت سامان خلیلیان خطاب به هنرمندان تئاتر بدین شرح است:

عزیزان و هنرمندان نازنین؛ درود و عرض ادب

در این ایام که زمین دلش را لرزانید و بر تارک مردمان کرمانشاهان و کوردهاى سرزمین‌مان دست کشید و دل ما را نیز لرزاند، که البت شاید بهانه‌اى بود براى غرش نامردمى‌هاى این دنیاى پر هیاهو از دست آدمیان، به ناز وجود مردان و زنان ایران دست مهربانى براى زدودن غم مردمان این خطه بر سرشان به مهربانى فرود آمد و اندکى از تالم ناشى از فقدان عزیزان و آوارگى خانه‌هایشان کاست.

حال که در این غم و زخم با مرهم انسانیت ایرانیان التیام‌بخش آلام زلزله دیدگان بوده‌ایم، ضرورى است که اینک نهال ادامه زندگى و زدودن این غم را برایشان بکاریم و به ارمغان بیاوریم.

از تمام عزیزان هنرمند دعوت می‌نمایم به جهت نشاندن لبخندى کوچک هم که شده و براى شاد نمودن کودکان مصبیت زده در صورت آمادگى براى اجراى نمایش‌هاى کودکانه به همراه عروسک‌هایمان به آن سوى برویم و بتوانیم هر چند کوتاه و کم، لحظه‌اى از غم‌شان را بزداییم.

دوستان با هماهنگى‌هاى در حال انجام امکان اقامت با امکانات موجود حداقلى در کرمانشاه و سرپل ذهاب میسر گردیده و در صورت آمادگى به بنده اطلاع داده شود تا امکان حضور عزیزان و مقدمات حضورشان ایجاد گردد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران