در حال بارگذاری ...
گزارش ایران تئاتر از برنامه نمایش ها در سالن های خصوصی

نمایش های تازه از راه رسیدند

ایران تئاتر: در هفته پیش رو سالن های خصوصی با ۱۳ اجرا از تئاتر دوستان میزبانی می کنند. می خواهیم نمایش هاییکه در هفته اول آذر ماه میهمان این سالن ها هستند را به شما معرفی می کنیم.

به گزارش ایران تئاتر، با توجه به زلزله پیش آمده در غرب کشور و تعطیلی چندین روزه تئاتر، در هفته پیش رو نمایش های تازه ای همچون «ترانه های قدیمی: پیکان جوانان»، «هایلایت»، «لامبورگینی 2» از مخاطبان در سالن های خصوصی میزبانی می کنند. تا همین چند روز قبل حتی بدبین ترین مخاطبان تئاتر هم برای این نمایش ها فروش بالایی را پیش بینی می کردند، اما وقوع حادثه در غرب کشور استقبال مخاطبان از تئاتر را در هاله ای از ابهام فرو برده است. در متن پیش رو نمایش هایی را که در هفته اول آذر ماه میهمان سالن های خصوصی تئاتر تهران هستند را به شما معرفی می کنیم.

 

شهرزاد و نمایش هایش

نمایش «لامبورگینی 2» به نویسندگی و کارگردانی سیامک صفرى از ساعت 18:15 جمعه 3 آذر ماه در سالن 1 پردیس تئاتر شهرزاده به صحنه می رود و تا 1 دی ماه از تئاتر دوستان در این سالن میزبانی می کند. سیامک صفری و سحر قریشی بازیگرانی هستند که در این نمایش 1 ساعته به ایفای نقش می پردازند. بهای بلیت این اثر بر اساس مکان صندلی مورد نظر 35 و 40 هزار تومان تایین شده است.

 

نمایش «پدر» به کارگردانی محمود زنده نام از ساعت 19:45 دوشنبه هفته پیش رو میزبان تئاتر دوستان در سالن 1 پردیس تئاتر شهرزاد شده و تا 1 دی ماه به اجرای خود در این سالن ادامه می دهد. در خلاصه داستان این اثر این طور آمده است: حکایتی از فراموشی‌ها، قصه از یاد رفتن و از یاد بردن، داستان فراموش‌کاری نسل امروز و فراموش کردن نسل دیروز... .چنگیز جلیلوند، میر طاهر مظلومی، فقیهه سلطانی، محسن بهرامی، سوگل خالقی، ساناز فلاح فرد بازیگرانی هستند که در این نمایش 75 دقیقه ای به ایفای نقش می پردازند. علاقمندان به تماشای این اثر می توانند با پرداخت مبلغ 40 تا 55 هزار تومان براساس مکان صندلی مورد نظر بلیت آن را خریداری کنند.

 

نمایش «بولشویک» به نویسندگی و کارگردانی عباس اکرمی از ساعت 21:30 دوشنبه 29 آبان ماه اجرای خود را در سالن 1 پردیس تئاتر شهرزاد آغاز کرده و تا 4 دی ماه در این سالن به نمایش گذاشته می شود. در خلاصه داستان این اثر آمده است: کبدی پسر فقیر و پابرهنه حاشیه شهر برای خرید سیفون دستشویی (چاه بازکن) بیرون می رود اما سارا در مسیر او قرار میگیرد و او را به سمت ماجراهای قهرمانانه پیش میبرد... . شهرام قائدی، ایوب آقاخانی، سولماز غنی، علیرضا مهران، سروش طاهری، سید علی موسویان، حسین پور کریمی، رویا فلاحی، میثم یوسفی، مهدی طهماسبی، منصور عربی، عباس وزیری، نیکی ابراهیم شاه بازیگرانی هستند که در این نمایش 110 دقیقه ای به ایفای نقش می پردازند. بهای بلیت این اثر 40 هزار تومان در نظر گرفته شده است.

 

موسیقی نمایش «ترانه های قدیمی: پیکان جوانان» به نویسندگی، طراحی و کارگردانی محمد رحمانیان از دوشنبه هفته پیش رو در سالن 2 پردیس تئاتر شهرزاد به صحنه می رود. این نمایش با بازی مهتاب نصیرپور، افشین هاشمی، هومن برق نورد، احسان کرمی، هانا کامکار، سینا رازانی، سانیا سالاری، سعید توکلی، نوشین اعتماد، آلاله زارع طلب، مانیا علیجانی، امیر آرام تا پایان آذر ماه هرشب در دو سانس 18:30 و 20:30 برای تئاتر دوستان در این سالن به نمایش گذاشته می شود. بهای بلیت این اثر بر اساس مکان صندلی مورد نظر از 50 تا 60 هزار تومان تایین شده است.

 

نمایش «راننده چینی» به نویسندگی داریوش رعیت و با کارگردانی پریزاد سیف از ساعت 18 چهارشنبه اول آذر ماه به سالن 3 پردیس تئاتر شهرزاد می رود و تا پایان آذر ماه در این سالن به نمایش گذاشته می شود. رضا عمرانی و پریزاد سیف بازیگرانی هستند که در این نمایش 1 ساعته به ایفای نقش می پردازند. بهای بلیت این اثر 35 هزار تومان تایین شده است.

 

نمایش «دوزخ» به نویسندگی، طراحی و کارگردانی رضا اصغری از ساعت 19 یکشنبه 14 آبان ماه به تئاتر شهرزاد رفته و تا 14 آذر ماه از تئاتر دوستان در سالن 3 این مجموعه میزبانی می کند. در خلاصه داستان این اثر آمده است: سه نفر در دوزخی حبس شده اند که به تصوراتشان از دوزخ شباهتی ندارد... . توماج دانش بهزادی، رویا بختیاری، میترا شیرک وند، ایمان اصفهانی بازیگرانی هستند که در این نمایش 70 دقیقه ای به ایفای نقش می پردازند. بهای بلیت این اثر 30 هزار تومان در نظر گرفته شده است.

 

نمایش «زندگی در تئاتر» به کارگردانی محمد برهمنی که از ساعت 20:30 یکشنبه 7 آبان ماه اجرای خود را در سالن 3 تئاتر شهرزاد آغاز کرده بود؛ تنها تا پایان هفته جاری از مخاطبان در این سالن میزبانی می کند. میرسعید مولویان و ایمان صیادبرهانی بازیگرانی هستند که در این نمایش 100 دقیقه ای به ایفای نقش می پردازند. علاقمندان به تماشای این اثر می توانند با پرداخت 30 هزار تومان بلیت این اثر را خریداری کنند.

 

یک نمایش تازه در پالیز

نمایش «کروکی» به نویسندگی و کارگردانی مجتبی احمدی از ساعت 18:45 چهارشنبه 26 مهرماه در سالن 1 تماشاخانه پالیز به صحنه رفته و تنها تا چهارشنبه هفته پیش رو به نمایش خود در این سالن ادامه می دهد. در خلاصه داستان این اثر این طور آمده است: کروکی داستان زندگی مردی است که به علامت سوال‌هایی در زندگی‌اش رسیده و اتفاقات زندگی‌اش را در برخورد با خودش به چالش می‌کشد... . سعید چنگیزیان ( به صورت حضوری) و ژیلا صادقی، سپند امیرسلیمانى، الهام کردا (به صورت ویدئویی) بازیگرانی هستند که در این نمایش 45 دقیقه ای به ایفای نقش می پردازند. بهای بلیت این اثر بر اساس مکان صندلی مورد نظر 30  هزار تومان تایین شده است.

 

نمایش «شیوه‌ى به قداست رساندن یک اعتراف کننده‌ى نامعتبر» به نویسندگی و کارگردانی آرش واحدى از دوشنبه 22 آبان ماه در سالن 2 تماشاخانه پالیز به صحنه رفته است. این نمایش با بازی محمد نادرى، خاطره حاتمى، علی باقرى، آذین نظرى تا دوشنبه 13 آذر ماه هرشب ساعت 19 به مدت 1 ساعت برای تئاتر دوستان در این سالن به نمایش گذاشته می شود. در خلاصه داستان این اثر آمده است: سه مراجعه کننده نابهنگام خلوت کشیشی را بر هم می‌زنند... . علاقمندان به تماشای این نمایش می توانند با پرداخت 35 هزار تومان بلیت آن را خریداری کنند.

 

نمایش «یک زندگی بهتر» به نویسندگی مسعود هاشمی نژاد و با کارگردانی شهاب الدین حسین پور از ساعت 20:30 چهارشنبه هفته پیش رو به تئاتر پالیز رفته و تا 19 دی ماه برای مخاطبان در سالن 2 این مجموعه به نمایش گذاشته می شود. در خلاصه داستان این اثر آمده است: قصه خانواده‌ای که تحت فشار شدید مالی قصد دارند از موقعیت ویژه پدر سوء استفاده کنند... . خسرو شهراز، شمسی صادقی، سامان دارابی، سارا رسول زاده، مجید نوروزی بازیگرانی هستند که در این نمایش به ایفای نقش می پردازند. بهای بلیت این اثر بر اساس مکان صندلی مورد نظر از 28 تا 35 هزار تومان در نظر گرفته شده است.

 

پرور در باران کارگردانی می کند!

نمایش «هایلایت» به نویسندگی مشترک ریحانه حسن زاده، سوسن پرور و با کارگردانی سوسن پرور از ساعت 19 دوشنبه این هفته میزبان مخاطبان در تئاتر باران شده است. این نمایش با بازی سوسن پرور، غزاله جزایری، شراره درشتی، منا شمس‌الدینی، سمیه شوقی، مرضیه صدرایی، بیژن قهرمانی، شیما ملکیان، فاطمه هاشمی، صدیقه کیانفر تا 24 آذر ماه هرشب به مدت 75 دقیقه در این سالن به نمایش گذاشته می شود. بهای بلیت این اثر 35 هزار تومان تایین شده است.

 

نمایش «آندورای تئاتر اشتباهات» به کارگردانی میثم عبدی از ساعت 21 یکشنبه 21 آبان ماه اجرای خود را در سالن باران آغاز کرده و تا 26 آذر ماه از تئاتر دوستان در این سالن میزبانی می کند. در خلاصه داستان این اثر آمده است: معلم شهری به نام "آندورا" که منتقد افکار آندورایی هاست، سالها پیش پسر بچه ای جهود را از سرزمین همسایه به سرزمین خود می آورد و به آنها می گوید او را از چنگ کسانی که یهودیان را می کشتند نجات داده است. حالا این پسر بچه "آندری" بزرگ شده و قصد دارد با دختر معلم "باربلین" ازدواج کند... . منصور اسکندری، آزاده اکبری، اسماعیل باستانی، پریسا بهپوری، شیما بهرمن، حمید رحمتی، آریاز ذوالفقاری، منوچهر رمضانی، ناصر سرلک، امید طاهری، امین قاضی، سینوره کفاش طلب، مهدی مجنونی بازیگرانی هستند که در این نمایش 110 دقیقه ای به ایفای نقش می پردازند. بهای بلیت این اثر بر اساس مکان صندلی مورد نظر 25 و 30 هزار تومان تایین شده است.

 

هفته پایانی نمایش ها در مستقل!

رپرتوآر «عصر تجربه» نام پروژه در تئاتر مستقل تهران بوده که از 1 شهریور ماه آغاز شده و تا پایان هفته جاری ادامه پیدا می کند. در این پروژه تئاتر مستقل با هدف حمایت از نمایش های جوانان 4 نمایش از آنها را دعوت کرده تا به صورت کاملا رایگان در این سالن رنگ صحنه ببینند. تا به این صورت تماشاگر با گونه‌ای بسیار جسور و باکیفیت از تئاتر مواجه شود که مسئله‌اش فقط هنر تئاتر بوده و مسئله اقتصادی در جایگاه پایین تری قرار دارد. نمایش «۱۹۷۸» به کارگردانی محمد شجاعی، نمایش «کوریولانوس» به کارگردانی حامد اصغرزاده، نمایش «در باب ماراساد» به کارگردانی حسام لک و  نمایش «مورچه ها» به کارگردانی علی مسعودی نمایش های دعوت شده به این رپرتوآر هستند، که هر کدام براساس جدول ارائه شده از طرف تئاتر مستقل که در سایت تیوال موجود است، در سانس اول این سالن به نمایش گذاشته می شوند.

 

نمایش «اپراتور نسل چهارم» به نویسندگی و کارگردانی باقر سروش از ساعت 19 چهارشنبه 12 مهرماه میزبان مخاطبان در تئاتر مستقل شده و تا پایان هفته جاری به نمایش خود در این سالن ادامه می دهد. بهاره رهنما، امیرمهدی ژوله، شهروز دل‌افکار، نسیم اسدپور بازیگرانی هستند که در این نمایش 70 دقیقه ای به ایفای نقش می پردازند. بهای بلیت این اثر بر اساس مکان صندلی مورد نظر 35، 40 و 45 هزار تومان در نظر گرفته شده است.

 

نمایش «این یک پیپ نیست» نام اثریست به نویسندگی و کارگردانی سید محمد مساوات که از ساعت 20:45 چهارشنبه 12 مهرماه در تئاتر مستقل به صحنه رفته است. این نمایش با بازی محمد علی محمدی، رومینا مؤمنی، ابراهیم نائیج، میلاد آریافر، حسین منفرد، علی حسین زاده تنها تا پایان هفته جاری برای مخاطبان در این سالن به نمایش گذاشته می شود. علاقمندان به تماشای این اثر می توانند با پرداخت 30 هزار تومان بلیت آن را خریداری کنند.

 

پایتخت؛ یک سالن و سه نمایش!

نمایش «گلن گری گلن راس» به کارگردانی فرید رحمتی از ساعت 17 یکشنبه 7 آبان ماه در تئاتر پایتخت به صحنه رفته و تا 3 آذر ماه به نمایش خود در این سالن ادامه می دهد. در خلاصه داستان این نمایش آمده است: میچ وموری روسای دفتر مشاور املاکی در شیکاگو برای کسب در آمد بیشتر دست به ترفند زیرکانه‌ای می‌زنند، یک رقابت بین فروشندگان طراحی میکنند که نفر اول ماشین شیکی برنده می‌شود و دو نفر شکست خورده اخراج خواهند شد... . آرمین مهدیلو، امین رقیب دوست، سپهر طهرانچی، فرید رحمتی، مهیار اسلامی، دانیال محسنی، علی اشمند بازیگرانی هستند که در نمایش 80 دقیقه ای به ایفای نقش می پردازند. بهای بلیت این اثر 25 هزار تومان تایین شده است.

 

نمایش «سلول های حروم» به نویسندگی و کارگردانی نیما یوسفی از ساعت 19 دوشنبه 29 آبان ماه میزبان مخاطبان در تئاتر پایتخت می شود و تا 26 آذر ماه به نمایش خود در این سالن ادامه می دهد. الناز حبیبی، مهدی ساکی، آرش اشاداد، فهیمه معین بازیگرانی هستند که در این نمایش 50 دقیقه ای به ایفای نقش می پردازند. علاقمندان به تماشای این نمایش می توانند با پرداخت 30 هزار تومان بلیت آن را خریداری کنند.

 

نمایش «اخککندو» به نویسندگی سید محمد مساوات و با کارگردانی سید هادی عامل از ساعت 20:30 چهارشنبه هفته پیش رو اجرا خود را در تماشاخانه پایتخت آغاز کرده و تا 20 آذر در این سالن به نمایش گذاشته می شود. علی عامل هاشمی، ایمان اصفهانی، محمدرضا ایمانیان، لبخند بدیعی، فاطمه جوانبختی، هدی اساسی، مارال عبدالهی، مرضیه موسوی، امیربهادر اورعی، محمد صمدی بازیگرانی هستند که در این نمایش 1 ساعته به ایفای نقش می پردازند. بهای بلیت این اثر بر اساس مکان صندلی مورد نظر 20 و 25 هزار تومان تایین شده است.

 

ارغنون؛ آهسته ادامه می دهد...

نمایش «خواب خوب خواب» به نویسندگی و کارگردانی سلیم باشکوه از روز یکشنبه 21 آبان ماه در سالن 2 تماشاخانه ارغنون به صحنه رفته است. این نمایش با بازی مائده قدیری، کیانوش خان محمدی، نرگس هزاره، نیما ذاکر، محمد طایفه، النا آهی تا 10 آذر هرشب ساعت 18:30 به مدت یک ساعت برای تئاتر دوستان در این سالن به نمایش گذاشته می شود. در خلاصه داستان این نمایش آمده است: «خواب خوب خواب» ترسیم هابیل و قابیل یکی از مهم‌ترین اساطیر انسانی است که روایت آن در حصار مکان و زمان خاصی متوقف نمانده است، پرداخت به این اسطوره در کنار پی‌رنگ‌های دیگر که در جریان داستان این اثر اتفاق می‌افتد نشانی از حضور زنده این اسطوره در زندگی انسان معاصر دارد... . بهای بلیت این اثر 25 هزار تومان در نظر گرفته شده است.

 

نمایش «شهاب سنگ» به نویسندگی، طراحی و کارگردانی مهدی گتمیری از ساعت 20:15 یکشنبه 21 آبان ماه در سالن 2 تئاتر ارغنون به صحنه رفته و تا 10 آذر میزبان مخاطبان در این سالن است. در خلاصه داستان این اثر آمده است: نویسنده‌ای بسیار مشهور و برنده‌ی جایزه نوبل که دارای ویژگی نامیرایی است برای رسیدن به آرامش ابدی به خانه قدیمی خویش می‌آید... . آرمین افتخارزاده، الهه سعدیان، مهدی گتمیری، پویان همتی، مریم فتحی، علیرضا میرزا محمدعلی، هادی طالبی، پریا بیگلری، مهدی بنیادی، ایمان عمویی، هومن لطیفیان، سیدعلی گتمیری، امیر میرزاده، امید احمدی، فرشاد نصیری بازیگرانی هستند که در این نمایش 90 دقیقه ای به ایفای نقش می پردازند. بهای بلیت این اثر 25 هزار تومان تایین شده است.

 

مشایخی و یک نمایش؟!

نمایش «جنین» به نویسندگی احسان اله دادی و با کارگردانی میترا حسین نژاد از دوشنبه 22 آبان ماه در تماشاخانه استاد جمشید مشایخی به صحنه رفته است. این نمایش با بازی ایمان اشراقی، محمدکنگرانی، رویا حسین نژاد، حسین محمدی، شیوا منتظری پریسا امینی، محمد علی میرکاظم تنها تا جمعه 10 آذر ماه هرشب ساعت 19 به مدت 1 ساعت برای مخاطبان در این سالن به نمایش گذاشته می شود. در خلاصه داستان این نمایش آمده است: رویا یک پزشک ماما هست که با همسرش نیما که نقاش هست زندگی می‌کنه رویا عاشق نیماست طی اتفاقاتی رویا مجبور به سقط جنین بیمارانی که برای سقط مراجعه می‌کنند می‌شود که در همین حین رویا خود باردار می‌شود... .علاقمندان به تماشای این اثر می توانند با پرداخت 25 هزار تومان بلیت آن را خریداری کنند.

 

دا موازی، فراموشی را روایت می کند!

نمایش «فراموشی موازی» به نویسندگی و کارگردانی شاهد علوی از یکشنبه 28 آبان ماه اجرای خود را در خانه نمایش دا آغاز کرده است. این نمایش با بازی صبا بهرامی، مائده ملکی و آسمان نصیری، آرمان رهایی، عرفان خاکسار، ابوالفضل میرسلیمانی، بیژن محمدی، احمد قوی پنجه و عماد راد تنها تا پایان هفته جاری هرشب به مدت 90 دقیقه در دو سانس 18 و 20 برای تئاتر دوستان در این سالن به اجرا گذاشته می شود. در خلاصه داستان این نمایش آمده است: «فراموشی موازی» شامل ۷ مرحله مختلف است. در هر مرحله تماشاچیان از نزدیک با یک چالش روبه رو می شوند و باید با همکاری هم تلاش کنند تا از هر مرحله به مرحله آخر حرکت کنند... . بهای بلیت این اثر بر اساس مکان صندلی مورد نظر 20 و 25 هزار تومان در نظر گرفته شده است.

 




نظرات کاربران