در حال بارگذاری ...
علی بازگیردبیر بیست و سومین دوره:

۱۵۵ اثر نمایشی به جشنواره ملی تئاتر لاله‌های سرخ رسید

دبیر بیست و سومین جشنواره ملی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک از ارسال ۱۵۵ اثر نمایشی به دبیرخانه این جشنواره خبر داد.

به گزارش ایران تئاتر علی بازگیر با اعلام خبر فوق گفت: با پایان یافتن مهلت ارسال آثار ۱۵۵ اثر از ۲۴ استان کشور به دبیرخانه بیست و سومین جشنواره ملی تئاتر لاله‌های سرخ ارسال‌شده که در دو بخش تئاتر صحنه‌ای و تئاتر خیابانی مورد بازبینی قرار خواهند گرفت.
وی افزود: بازبینی آثار نمایشی در این دو بخش از توسط شش داور بازبین آغازشده و نتیجه بازبینی تا اول آبان اعلام خواهد شد.
بازگیر اضافه کرد: بیست و سومین جشنواره ملی لاله‌های سرخ با موضوع ترویج فرهنگ و معارف دینی، دستاوردهای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و بخش ویژه با اولویت گرامی داشت حماسه مقاومت مردم اندیمشک در بمباران ۴ آذر سال ۱۳۶۵ با استقبال بسیار خوبی از سوی هنرمندان ۲۴ استان کشور روبه‌رو شده است.
دبیر بیست و سومین جشنواره ملی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک خاطرنشان کرد: تعداد آثار نمایشی رسیده به دبیرخانه جشنواره نسبت به دوره گذشته بسیار خوب بوده است.
بازگیر با بیان این که این دوره جشنواره در دو بخش صحنه ای و خیابانی به صورت رقابتی برگزار خواهد شد، افزود: از مجموع آثار رسیده ۱۱۰ اثر در بخش صحنه ای و تعداد ۴۵ اثر در بخش خیابانی می باشند که به دبیرخانه جشنواره رسیده است.
وی در پایان گفت: با موافقت اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اثر برگزیده بخش خیابانی جشنواره تئاتر لاله‌های سرخ به جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان معرفی خواهد شد.
بیست و سومین جشنواره ملی تئاتر لاله‌های سرخ از ۶ تا ۱۰ آذر ۹۶ در شهرستان اندیمشک برگزار می شود.

 




نظرات کاربران