در حال بارگذاری ...
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل:

جشنواره طلوع می‌تواند زمینه‌ساز حرکت‌های ارزشمند در تئاتر درمانی باشد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل در آیین افتتاحیه جشنواره تئاتر طلوع گفت: این جشنواره می‌تواند زمینه‌ساز حرکت‌های ارزشمند تئاتری در تئاتر درمانی باشد.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از تئاتر اردبیل، سید ناصر اسحاقی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل در آیین افتتاحیه پنجمین جشنواره تئاتر منطقه‌ای معلولان شمال غرب کشور که در یادمان شهدای گمنام اردبیل برگزار شد، با گرامیداشت حلول ماه ربیع‌الاول و آغاز جشن‌های میلاد حضرت محمد (ص) و ولادت حضرت امام جعفر صادق (ع)، تقارن جشنواره تئاتر طلوع را با حلول ماه ربیع‌الاول به فال نیک گرفت و گفت: شهیدان باجان‌فشانی های شان، درس‌های استقامت و پایداری را به ما داده‌اند.
وی افزود: شهدای ما در حماسه هشت سال دفاع مقدس، بهترین صحنه‌ها و تصاویر از ایثارگری و جان‌فشانی را خلق کرده‌اند.
وی با اعلام اینکه شهدای مدافعین حرم نیز با تاسی از حضرت ابوالفضل العباس (ع) و حضرت زینب (س)، با دفاع از حریم ولایت، راه شهدای هشت سال دفاع مقدس را ادامه می دهند اظهار داشت: الگوی شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) است که هرآنچه داشت در طبق اخلاص گذاشت و در راه اسلام و قرآن فدا کرد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، گفت: ما با آغاز این جشنواره در این مکان مقدس و متبرک به حضور شهدای گمنام که اگرچه بی نام و نشانند، اماایثارگری ها و جان‌فشانی های شان در تمامی لحظات ما ساری و جاری است، اعلام می کنیم که این شهدای گران‌قدر ‌ عزت و سربلندی را برای ما به ارمغان آورده اند و ما قدردان شهدای مان هستیم.
وی با ابراز خرسندی از میزبانی هنرمندان استان های شمال غرب کشور، گفت: این جشنواره می‌تواند زمینه‌ساز حرکت‌های ارزشمند تئاتری در تئاتر درمانی باشد.




نظرات کاربران