در حال بارگذاری ...
تمدید اجرای نمایش تا 10 آذر

نمایش «کلنل» پنجشنبه و جمعه دو اجرایی است

اجرای نمایش «کلنل» درحالی تا ۱۰ آذر تمدید شد که پنجشنبه و جمعه این هفته و هفته آینده این نمایش با دو اجرا به صحنه می‌رود.

به گزارش ایران تئاتر نمایش «کلنل» به نویسندگی و کارگردانی خیرالله تقیانی پور در تالار اصلی مجموعه تئاترشهر روزهای پایانی این هفته و هفته آینده در دو نوبت میزبان علاقه مندان تئاتر است.
طبق برنامه ریزی های انجام گرفته این اثر نمایشی که اجرای آن تا 10 آذر تمدید شده است روزهای پنجشنبه دوم و جمعه سوم آذرماه و همچنین روزهایی 9 و 10 آذر ساعت های 18 و 20  و پذیرای  تماشاگران خواهد بود.
در این نمایش حسین پاکدل، شهرام حقیقت‌دوست، مونا فرجاد، اتابک نادری، سیروس همتی، علی سلیمانی، وحیدنفر، علی رضا ناصحی، آتیه جاوید، الهه شه‌پرست، جوادپورزند، حسین شفیعی، آناهیتا خسروی، سمیراسلیمی، رهامقدم، محسن مهری‌دروی، میلاد ابراهیمی، محمدشکری، سیامک توده‌فلاح، امیر باده‌دست و آیسان حدادبه ایفای نقش می پردازند.




مطالب مرتبط

اتابک نادری از بلندپرواز پرافتخار وطن نوشت

خلبان نام‌آور به تماشای «کلنل» نشست
اتابک نادری از بلندپرواز پرافتخار وطن نوشت

خلبان نام‌آور به تماشای «کلنل» نشست

اتابک نادری بازیگر نمایش «کلنل» در صفحه شخصی خود در فضای مجازی اعلام کرد که امیر فرج‌الله برات‌پور یکی از خلبانان برجسته و نام‌آور ارتش نیروی هوایی جمهوری اسلامی ایران به تماشای این نمایش نشسته است.

|

نظرات کاربران