در حال بارگذاری ...
معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

«الیور توئیست» ذائقه تئاتری مردم را تغییر می دهد

معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پس از تماشای نمایش موزیکال «الیور توئیست» به کارگردانی حسین پارسایی گفت، این اثر نمایشی، ذائقه تئاتر مردم را تغییر می دهد.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از ایرنا علی مرادخانی با بیان اینکه از حدود یک سال پیش در جریان طراحی و تولید این نمایش بوده، ضمن قدرانی از سازندگان آن افزود: در این یکسال بارها با آقای پارسایی گفت وگوهایی پیرامون سختی های کار داشتیم که با عنایت خداوند و پیگیری او بالاخره این موزیکال به سرانجام رسید و امروز شاهد یک کار بزرگ و تازه روی صحنه تالار وحدت هستیم.
وی نمایش موزیکال «الیور توئیست» را از نظر ساختاری و موضوعی کاری بزرگ و متفاوت دانست و گفت: نمایش هایی از این دست کمتر در صحنه های نمایشی دیده می شود و البته حساسیت ها و سختی های خود را دارد اما حسین پارسایی و گروه هنرمندانش با پیگیری های مداوم، همه تلاش خود را برای به ثمر رساندن این پروژه بزرگ انجام دادند و امروز شاهد به ثمر رسیدن آن در میان استقبال مردم هستیم.
مرادخانی با اظهار امیدواری از اینکه در آینده هم بتوانیم در حوزه تئاتر موزیکال کارهای حرفه ای را همچون «الیور توئیست» داشته باشیم، گفت: این نوع از تئاترها می توانند ذائقه مردم را تغییر دهد و در کنار بسیاری از کارهای دیگر فضایی متفاوت و مفرّح را تجربه می کنند.
معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که پیش از این در تمرین های این موزیکال هم حضور پیدا کرده بود به نقش موثر بردیا کیارس رهبر ارکستر «الیور توئیست» نیز اشاره کرد و افزود: در زمان تمرین ها شاهد حساسیت و دقت زیاد آقای کیارس برای هماهنگی موسیقی با بخش نمایشی و بازیگران بودم و امروز که به تماشای نمایش نشستم، این کار را از لحاظ موسیقی بسیار عالی و تکنیکال دیدم تا جایی که می توانم بگویم علاون بر خلافیت های نمایشی شاهد یک تجربه جدید و ارزشمند نیز در حوزه موسیقی هستیم.
نمایش موزیکال «الیور توئیست» نوشته چارلز دیکنز و کارگردانی حسین پارسایی هر روز ساعت 18 در تالار وحدت به روی صحنه می رود.
در این نمایش آتیلا پسیانی، مهناز افشار، هوتن شکیبا، سعید چنگیزیان، داریوش موفق، امیرکاوه آهنین جان و نوید محمدزاده به همراه 150 بازیگر ایفای نقش می کند.

 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران