در حال بارگذاری ...
تنور داغ اجراهای کودک و نوجوان

8 نمایش کودک و نوجوان در شهرستان های استان تهران به صحنه می رود

هم اکنون ۸ نمایش برای مخاطب سنی کودک و نوجوان در شهرستان های استان تهران در حال اجراست.

به گزارش ایران تئاتر، نمایش «مانی و غول تنبلی» در شهرستان بهارستان نویسندگی عباس طباطبایی و به کارگردانی معصومه پاسیار  می باشد که با هنرنمایی هنرمندانی چون محدثه مفاخر ، عباس طباطبایی میثم یار احمدی وپرستو کارگر  عروسک گردان و صدا پیشه اجرا می شود این نمایش ساعت 17 روز  پنجشنبه نهم آذر ماه  در سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای  قلم به  مدت یک ماه به روی صحنه می رود. گفتنی است این نمایش فانتزی و موزیکال می باشد که با ایجاد ترس و هیجان در مخاطب از طریق شخصیت منفی و حمایت از طریق شخصیت مثبت ، مخاطب را وارد بازی می کند .

همچنین نمایش کودک و نوجوان «عصاره مهربانی» به نویسندگی سعیده رفیعی و کارگردانی احمد مایل در شهرستان پردیس اجرا می شود .در این نمایش فرناز یوسفی ،امیرحسین شهبازی ،غزل محمد بیگی، پریسا غفوریان ،کیوان جهان پوربه ایفای نقش می پردازند. عصاره مهربانی در  تالار الغدیر پردیس از 18 آذر ماه در سه سانس 9 ، 10 و 13:30 به مدت 45 دقیقه به روی صحنه خواهد رفت.

 نمایش «بیاین با هم  ادم برفی بسازیم»  به نویسندگی و کارگردانی سعید تاجیک از 12 آذر ماه 1396 در فرهنگسرای مهر بومهن کاری از گروه نمایش سپیدار به روی صحنه رفته است.در این نمایش نسیم علی اوسطی ، مهسا مشهدی عباسی ، فرناز یوسفی ، امیر حسین شهبازی به ایفای نقش می پردازند. دیگر عوامل این اثر: آهنگساز: فرهاد صدر طراح دکور : مرتضی سلمانی عکس و تیزر : محمد اسدی راد ،منشی صحنه: مریم هداوندی ،مدیر صحنه : فرنوش یوسفی، مدیر روابط عمومی و طراح بروشور : محمد اسدی راد هستند. گروه نمایش سپیدار با حمایت از شعار «بازی واقعی شادتر از بازی مجازی » است این نمایش را اجرا می کنند.

نمایش شاد و موزیکال «عروسی خاله سوسکه» کاری از گروه فرهنگی و هنری شهرستان ورامین به سرپرسی محسن زارع به نویسندگی و کارگردانی علی بی آبی از مورخه 11 آذرماه 96 در آمفی تئاتر فرهنگسرای قطب الدین رازی ورامین به روی صحنه رفته است.بازیگران نمایش «عروسی خاله سوسکه» عبارتند از: زهرا هداوندخانی، رضا تاجیک، علی بی آبی، محمد پورچی کنگرلو, میثم صانعی, آیلین کچوئیان، احسان کوپاهی، زهار مرسلی. آهنگسازان: علیرضا اعظمی، اشکان حسینی.نوازنده تنبک : محمدحسین بروجردی. طراح دکور: المیرا خشنودنیا، ساخت دکور: فریاد سانبورالی، طراح گریم: سارا هلیلی. دستیار کاگردان: محمد حسین بروجردی. طراح پوستر : مهدی محمدیان. منشی صحنه : مریم جهدی.نمایش شاد و موزیکال «عروسی خاله سوسکه» هر روز از مورخه 11 الی 20 آذرماه در دو سانس 16 و 18 در آمفی تئاتر فرهنگسرای قطب الدین رازی ورامین برای علاقه مندان و بویژه کودکان و نوجوانان اجرا می شود.

و نیز نمایش «خواب خرسی»  ویژه همین گروه سنی به نویسندگی و کارگردانی عزت الله قمی از تاریخ 21 آذر ماه به مدت ده روز در دو سانس00 :15 و 17:00 در  فرهنگسرای رازی ورامین برای گروه سنی کودک و نوجوان به روی صحنه خواهد رفت.

همچنین نمایش موزیکال«خروس زری و روباه آوازخوان» کاری از حسین قاسمی و رضا محمدیان از گروه نمایشی رسا در شهرستان پیشوا از مورخه 11 الی 14 آذر ماه به روی صحنه می رود. این نمایش برای کودکان و نوجوانان آماده شده است و به موضوع تقویت مهارت های خودآگاهی در دانش آموزان می پردازد.بازیگران این نمایش عبارتنداز : الهه گلستانی, مریم شیرازی, مهشاد خزایی, سیدعلیرضا میری و رضا محمدیان. طراح دکور هانیه کریمی و طراح پوستر سجاد کریمی منش هستند. این نمایش در سانس های صبح و عصر در سالن سینما هنر شیراز پذیرای علاقه مندان و به‌ ویژه مدارس خواهد بود.

نمایش «نمایش گرگیم و گله میبریم» به نویسندگی حسن وارسته و کارگردانی میلاد نصیری و امیرحسین کاظمی در فرهنگسرای شهید صارمی شهرستان اسلامشهر به روی صحنه خواهد رفت . نمایش «نمایش گرگیم و گله میبریم» از نیمه دوم آذرماه سال جاری در فرهنگسرای شهید صارمی واقع در شهرک قائمیه فلکه دوم، انتهای کوچه 20 صبح ها ویژه مدارس و غروب ها ویژه عموم علاقه مندان به روی صحنه خواهد رفت.

همچنین نمایش موزیکال«یک و دو و سه تنبلی بسه» کاری از گروه نمایشی روناک به نویسندگی و کارگردانی امیرعلی بدلی از انجمن هنرهای نمایشی شهرستان قرچک از 15 آذرماه لغایت 5 دی ماه جهت اجرای مدارس در کانون فرهنگی و تربیتی ملائک شهرستان قرچک به روی صحنه خواهد رفت.




نظرات کاربران