در حال بارگذاری ...
از 30 آذرماه جاری

جواد انصافی با «جوحی و کدخدا» به سنگلج می‌رود

جواد انصافی نویسنده و کارگردان شناخته شده تئاتر نمایش «جوحی و کدخدا» را در تماشاخانه سنگلج روی صحنه می‌برد.

به گزارش ایران تئاتر، نمایش «جوحی و کدخدا» به نویسندگی و کارگردانی جواد انصافی که پیش از این در جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی روی صحنه رفت و با استقبال بسیار خوب مخاطبان مواجه شد، از روز 30 آذرماه به مدت یک ماه هر روز ساعت 20:15 در تماشاخانه سنگلج روی صحنه می‌رود.

جوادانصافی، امیرپارسی، محمد نصر، فریبا مهدیه، احمد آهسته، محمدرضا قربانی، حمیدرئوف، رضامعراجی، محمدرضالوانی، ابوالفضل عشرب، شیرین کاشفی، فروغ یزدان و امیرمحمد انصافی بازیگران این اثر نمایشی هستند.

لازم به ذکر است، نمایش «جوحی و کدخدا» در اجرای اول خود میزبان عکاسان و خبرنگاران خواهد بود.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از:

ساسان فرهادپور؛ طراح دکور، مائده محسنی؛ دستیار دکور، سپیده نجاتی؛ طراح پوستر و بروشور، فروغ یزدان؛ طراح صحنه و لباس، مهدی سراج؛ مدیرصحنه، حسن مصطفی‌پور، احسان سامانی و رامین عبدالهی؛ موسیقی و محمد حق‌جو؛ مدیرروابط عمومی و تبلیغات.




مطالب مرتبط

امیرحسین انصافی مطرح کرد

حضور متفاوت عمو نوروز با استفاده از هوش مصنوعی در تئاتر
امیرحسین انصافی مطرح کرد

حضور متفاوت عمو نوروز با استفاده از هوش مصنوعی در تئاتر

امیرحسین انصافی نویسنده و کارگردان نمایش «هر روز نوروزه» می‌گوید پدر (جواد انصافی) به‌عنوان شخصیت عمو نوروز در نمایش بسیار تاثیرگذار است. نوع تیپی که او در این اجرا دارد با همه اجراهایی که تاکنون داشته‌ است، متفاوت است و به صورت فیزیکی در این نمایش حضور ندارد بلکه با کمک هوش ...

|

آمار فروش تئاتر شهر، تالار هنر و سنگلج اعلام شد

«سیاه خال» نیم میلیاردی شد 
آمار فروش تئاتر شهر، تالار هنر و سنگلج اعلام شد

«سیاه خال» نیم میلیاردی شد 

آمار فروش و تماشاگران نمایش‌ تالارهای اصلی، چهارسو، قشقایی، سایه، کارگاه نمایش و کافه‌تریای چارسو و قشقایی تئاتر شهر همچنین تالار هنر و تماشاخانه سنگلج تا پایان روز جمعه 18 اسفند ۱۴۰۲ اعلام شد و در این میان «سیاه خال» توانست به فروش نیم‌میلیاردی دست پیدا کند.

|

نظرات کاربران