در حال بارگذاری ...
در مرکز تئاتر مولوی

کارگاه «دنیای کاغذی» توسط گری فریدمن برگزار شد

کارگاه «دنیای کاغذی» توسط مدرس استرالیایی «گری فریدمن» در مرکز تئاتر مولوی برگزار شد

به گزارش ایران تئاتر دبیرخانه هجدهمین جشنواره تئاتر تجربه با همکاری تئاتر مولوی کارگاهی با موضوع «روایت شخصی افراد از طریق کاغذها» در روزهای شنبه ۱۸ و یکشنبه ۱۹ آذرماه در این مرکز برگزار کرد.

در مراسم پایانی این کارگاه که با حضور دکتر مجید سرسنگی، پوپک عظیم پور، زهرا صبری و امیرحسین حریری برگزار شد، ابتدا یک قطعه‌ی کوتاه نمایشی به‌عنوان کار پایانی این کارگاه اجرا شده و سپس از گری فریدمن، مدرس کارگاه نیز تقدیر و تشکر به عمل آمد.

در این رابطه پوپک عظیم پور، مدرس رشته نمایش عروسکی دانشگاه تهران گفت: این کارگاه دو روزه که به همت مرکز تئاتر تجربه و حمایت معاونت فرهنگی دانشگاه تهران و مرکز تئاتر مولوی برگزار شد، بسیار کارگاه پرانرژی و بانشاطی بود و دانشجویانی از دانشگاه های مختلف از جمله تهران، دانشگاه هنر، دانشگاه آزاد هنر و معماری و سوره و همینطور از رشته های مختلفی همچون نمایش عروسکی، بازیگری، کارگردانی و طراحی صحنه و نیز با حضور اهالی حرفه ای نمایش عروسکی همچون خانم ها صبری، محسنی و نادیا محمدیه در آن شرکت داشتند و یک تجربه تازه و ناب به همراه هنرمند توانای استرالیایی «گری فریدمن» برای همه ما ایجاد کرد.

همچنین گری فریدمن، مدرس کارگاه دنیای کاغذی درباره ی نتیجه این کارگاه آموزشی گفت: "دانشجویان بسیار عالی بودند. آنها همیشه خوبند و انرژی بسیار مثبتی داشتند و فکر میکنم ما چیزی زیبا با هم خلق کردیم و من همیشه از دانشجویان به همان اندازه که از من می آموزند، یاد می گیرم. برای من تجربه ی بسیار خوبی بود.

وی در ادامه اظهار داشت: "من دو کارگاه در همدان (جشنواره تئاتر عروسکی) و دو کارگاه اینجا در تهران داشته ام و فکر میکنم تئاتر در ایران از استانداردهای خوبی برخوردار است و کارهای خوبی اجرا می شود.

گفتنی ست، بنا بر تصمیم مدرس این کارگاه، مقرر شد کلیه هزینه های شرکت در کارگاه به زلزله زدگان کرمانشاه تعلق گیرد.




نظرات کاربران