در حال بارگذاری ...

فرزند شهید باکری به دیدن «من یه زنم صدامو میشنوین؟» نشست

شب گذشته نمایش «من یه زنم صدامو میشنوین؟» میزبان میهمانانی چون احسان باکری(فرزند سردار شهید باکری)، مسعود فروتن ( مجری و تهیه کننده تلویزیون) و فرهاد دهنوی ( تهیه کننده رادیو و تلویزیون) بود.

به گزارش دریافتی ایران تئاتر احسان باکری پس از تماشای این نمایش گفت: بسیار تحت تاثیر موضوع نمایش قرار گرفتم و تمام مدت ذهنم درگیرچالش های آن بود بخصوص که من خودم دو دختر دارم و در طول نمایش به مقدار زیادی ذهنم مشغول آنها شده بود.
وی افزود: به عقیده من مسائل و مشکلات زنان خیلی منحصر به جامعه ایران نیست و حتی در خارج از کشورهم بسیاری از مسائل و موضوعاتی که زنان ما با آن درگیرند وجود دارد. به عقیده من یکسری از مسائل و مشکلات مربوط به زنان دقیقا همانطور که در نمایش به آن اشاره می شود از مادربزرگ های ما به مادرانمان و از مادرانمان به دخترهایشان و از آنها به فرزندانشان انتقال یافته است.
فروتن هم در خصوص نمایش گفت: از این انرژی و توانی که بازیگران جوان این کار در طول نمایش می‌گذارند کیف کردم و به عقیده من چنین اثرهای نمایشی موقعیت خوبی است که این بازیگران رشد کنند و در فضاهای وسیع تری کار کنند.
«من یه زنم ، صدامو مى شنوین ؟» به نویسندگی و کارگردانی کاملیا غزلی از دوشنبه 13 آذرماه ساعت 19 در سالن اصلی تالار مولوی  روی صحنه رفته است و تاکنون هنرمندان زیادی از این نمایش دیدن کردند.
علاقمندان به تهیه  بلیت می توانند به سایت تیوال مراجعه کنند.

 




نظرات کاربران