در حال بارگذاری ...
برای تازه ترین اثر محمد رضایی‌راد در نظر گرفته شد

تخفیف‌های ویژه و فروش بلیت‌های خارج از ظرفیت برای «فعل»

نمایش «فعل» به‌نویسندگی و کارگردانی محمد رضایی‌راد در حالی از از ۲۲ آذر در سالن چهارسوی مجموعه تئاتر شهر به روی صحنه رفته،که با توجه به عدم امکان تمدید اجراها برای این نمایش تخفیف‌های ویژه و فروش بلیت‌های خارج از ظرفیت در نظر گرفته شد.

به گزارش دریافتی ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی گروه تئاتر خانه، در نخستین روزهای اجرای این نمایش تمامی صندلی‌های سالن به فروش رفته و تعدادی از تماشاگران نیز با خرید بلیت خارج از ظرفیت به تماشای «فعل» نشستند.

نمایش «فعل» تنها ۳۰ شب اجرا خواهد شد و به دلیل برخورد با جشنواره تئاتر فجر، تمدید نمی‌شود.

به دلیل محدودیت ظرفیت سالن و تعداد اجراهای این نمایش، هر شب در گیشه تئاترشهر تعداد محدودی بلیت خارج از ظرفیت نیز با ۵۰ درصد تخفیف به فروش می‌رسد.

همچنین برای رفاه حال دانشجویان، در هر اجرا تعداد معدودی بلیت دانشجویی (با تخفیف ۲۰ درصد) در گیشه تئاتر شهر ارائه خواهد شد.

نمایش «فعل» هر شب به جز شنبه‌ها با حضور میلاد رحیمی، باران کوثری، به‌آفرید غفاریان، فربد فرهنگ، رزیتا علیزاده، روجا جعفری، فرنوش نیک‌اندیش و مهبان جلالی در تئاترشهر روی صحنه می‌رود.

علاقه‌مندان به تماشای این نمایش می‌توانند برای پیش‌خرید بلیت‌های خود، به سایت www.tik8.com مراجعه کنند.

 «فعل» تازه‌ترین کار گروه تئاتر خانه به سرپرستی محمد رضایی‌راد است که در سال‌های اخیر آثار موفقی چون «و آنک انسان»، داستان‌هایی از بارش مهر و مرگ و بر اساس دوشس ملفی را روی صحنه برده‌اند.

از جمله موفقیت‌های این گروه در سال‌های اخیر می‌توان به دریافت مدال افتخار آکادمی سمندریان (۱۳۹۴) و دریافت عنوان بهترین نمایش سال از انجمن منتقدان، نویسندگان و پژوهشگران تئاتر برای نمایش‌های آنک انسان (۱۳۹۳) و بر اساس دوشس ملفی (۱۳۹۵) اشاره کرد.

 




نظرات کاربران