در حال بارگذاری ...
آخرین کار گروه آئین مردم و اولین نمایش خیابانی مدافعان حرم

«رهسپار خیمه‌ها» برگزیده جشنواره ملی هنر و ادبیات مقاومت شد

نمایش خیابانی «رهسپار خیمه‌ها» به نویسندگی و کارگردانی مصطفی بوعذار پس از رقابت با ده نمایش خیابانی از استان‌های ایلام، تهران، اردبیل، گرگان و یزد توانست عنوان برگزیده جشنواره ملی هنر و ادبیات مقاومت را کسب کند.

به گزارش دریافتی ایران تئاتر «رهسپار خیمه‌ها» با بازی بهمن تقی پور و مصطفی بوعذار و اجرای موسیقی توسط ایمان سلیح اولین نمایش خیابانی مدافعان حرم در خوزستان است که تاکنون در جشنواره‌های ملی حضورداشته است و پیش‌ازاین در کشور ارمنستان به اجرا درآمده است.
این نمایش در قالب گروه تئاتر آئین مردم منتخب شرکت در دومین جشنواره ملی هنر و ادبیات مقاومت دانشگاهی بود که در رشته‌های عکس، فیلم کوتاه و ادبیات در حضور معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر به دبیری دکتر امرایی برگزار شد.
گروه آئین مردم از فعال‌ترین گروه‌های تئاتری خوزستان است که حضور قابل‌توجهی در جشنواره‌های ملی و بین‌المللی را در کارنامه خود دارد.

 




مطالب مرتبط

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان مطرح کرد:

راهیان نور در امتداد فرهنگ و گنجینه غنی دفاع مقدس قرار دارد
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان مطرح کرد:

راهیان نور در امتداد فرهنگ و گنجینه غنی دفاع مقدس قرار دارد

مجید منادی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در آیین رونمایی از پوستر ششمین همایش ملی تئاتر خیابانی راهیان نور، این رویداد را در امتداد فرهنگ و گنجینه غنی دفاع مقدس دانست و ابراز امیدواری کرد مردم خوزستان علاوه بر میزبانی، از این بستر عظیم فرهنگی در زمینه مسائل اعتقادی و ...

|

نظرات کاربران