در حال بارگذاری ...
با پایان اجرای «چشم در برابر چشم» و «وُیتک»

«توارد» و «بعد از این» در مرکز تئاتر مولوی به صحنه می‌رود

با پایان اجرای نمایش‌های «چشم در برابر چشم» و «وُیتک» در مرکز تئاتر مولوی دو نمایش جدید «توارد» و «بعد از این» در این مرکز به صحنه می‌رود.

به گزارش ایران تئاتر شب گذشته نمایش «چشم در برابر چشم» با حضور هنرمندانی همچون امیررضا کوهستانی، مریم دادخواه و امیرحسین حریری، برای آخرین بار به روی صحنه سالن اصلی مرکز تئاتر مولوی رفت و بدین ترتیب بعد از 22 شب به اجراهای خود پایان داد.
همچنین نمایش «وُیتک» به کارگردانی طناز مظفری نیز دیشب برای آخرین بار در سالن کوچک مرکز تئاتر مولوی به صحنه رفت و به اجرای خود پایان داد. گفتنی ست خانم پاتریشیا اوزجان کارولوفسکا کاردار سفارت لهستان و خانم دوروتا بوخوالد نماینده بخش فرهنگی سفارت، مهمان اجرای آخر نمایش «وُیتک» بودند.
نمایش «بعد از این» که اقتباسی از منطق الطیر عطار است، به کارگردانی ندا شاهرخی، ژان لویی اکل و یاسمن خواجه ای در اجرایی ویژه به مدت یک هفته، در سالن اصلی مرکز تئاتر مولوی، از فردا یکشنبه 26 آذرماه و نمایش «توارد» به کارگردانی علی نورانی از روز دوشنبه 27 آذرماه در سالن کوچک مرکز تئاتر مولوی اجرای خود را آغاز خواهند کرد.
علاقمندان برای دیدن این نمایش ها که همه روزه به جز شنبه ها ساعت18و20.30 به صحنه می رود، می توانند به مرکز تئاتر مولوی دانشگاه تهران به آدرس خیابان انقلاب، خیابان 16 آذر، جنب باشگاه دانشجویان، مرکز تئاتر مولوی مراجعه نمایند.




نظرات کاربران