در حال بارگذاری ...
نمایش‌های جدید در تئاتر شهر

«کوررنگی» و «دایره گچی قفقازی» در قشقایی و سایه اجرا می‌شوند

با پایان یافتن اجرای چهار اثر نمایشی، سه نمایش جدید در تالارهای قشقایی، سایه و پلاتو اجرا میزبان تماشاگران خواهند بود.

به گزارش ایران تئاتر برنامه جدید تالارهای نمایشی مجموعه تئاتر شهر در حالی اعلام شد که با پایان یافتن اجرای نمایش‌های «فرق اَ. وسط» به کارگردانی رسول کاهانی و «آبجی» به کارگردانی مهدی شاه پیری در تالار سایه، «خط بریل» به کارگردانی مهدی شیخوند در پلاتو اجرا و «ما تا ابد در قطب می‌مانیم» به کارگردانی رحیم نوروزی در کافه تریای تالارهای چهارسو و سایه سه نمایش جدید در تالار قشقایی، تالار سایه و پلاتو اجرا میزبان تماشاگران خواهند بود.
در تالار قشقایی از روز سه شنبه 28 آذر نمایش «کور رنگی» به نویسندگی و کارگردانی سیاوش پاکراه و بازی عباس جمالی و بهار کاتوزی ساعت 19 با مدت زمان 60 دقیقه و قیمت بلیت 25 هزار تومان اجرای خود را آغاز می کند. این در حالی است که نمایش «عروسی» به کارگردانی وحید اخوان تا روز دوشنبه 27 آذر ماه به اجرای خود در تالار قشقایی ادامه می دهد.
نمایش «دایره گچی قفقازی» نوشته برتولت برشت و کارگردانی محمودرضا رحیمی هم از روز سه شنبه 28 آذر اجرای خود را در تالار سایه آغاز می کند. در این نمایش که از تاریخ یاد شده ساعت 20 به مدت زمان 90 دقیقه و قیمت بلیت 25 هزار تومان روی صحنه می رود میترا ثارالهی، بهرام حاج جعفری زاده، آناهیتا خسروی، سیامک زین‌الدینی، محمد سرفرازی، محمدحسین سعیدی، زهره شاه‌محمدی، عباس شکیب‌مهر، سیده نوش‌آفرین طوسی، نسترن قاضیانی، رزا کریمی، نیما لبخنده، پردیس ملارفیع، ساناز نام‌دوست، علیرضا نصیری  به عنوان بازیگر ایفای نقش می کنند.
«بهار پانتومیم»  نیزعنوان نمایش جدید دیگری به نویسندگی و کارگردانی ساسان قجر  است که از روز یکشنبه 26 آذر ماه ساعت 18 به مدت 70 دقیقه و قیمت بلیت 15 هزار تومان در پلاتو اجرا به صحنه می رود.  مهسامهدی، سپیده سادات اردستانی، غزاله امینی، محمدعلی نجف پور، امیرارسلان خالویی، فرشادفرهادپور، زهرا اسلام پناه، علی سوهانی، علی فتحی، بهاره قاسمی تحریر، ساسان قجر، محمد احمدی، امیر حسین حیدری، میثم مهدیون، حسام دولت یاری، مهرداد رحیمی، مریم اله ورن، نسیم سعیدی، مهرداد قربانی، مریم اله ورن بازیگران این اثر نمایشی هستند.
نمایش «فعل» به نویسندگی و کارگردانی محمد رضایی راد  و بازی میلاد رحیمی، باران کوثری، به‌آفریدغفاریان، فربد فرهنگ، رزیتا علیزاده، روجا جعفری، فرنوش نیک‌اندیش و مهبان جلالی  هم که از روز سه شنبه 21 آذر ماه اجرای خود را در تالار چهارسو آغاز کرده، هر روز غیر از شنبه ها ساعت 19 با مدت زمان 160 دقیقه و قیمت بلیت 30 هزار تومان پذیرای دوستداران تئاتر است.
در تالار اصلی نیز نمایش «دو دلقک و نصفی» به نویسندگی و کارگردانی جلال تهرانی و بازی مازیار تهرانی، سهراب حسینی و آذین رئوف ساعت 20 با مدت زمان 70 دقیقه و قیمت بلیت 40 هزار تومان روی صحنه می رود.




مطالب مرتبط

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت شرایط رو به بهبودی را تجربه کرد و از مشکلاتی که در دوران کرونا برایش ایجاد شده بود، دور شد. در این راستا، به‌نظر باید سال آینده را روزهای بسیار خوب و شکوفا تئاتر کشور دانست.

|

آمار فروش تئاتر شهر، تالار هنر و سنگلج اعلام شد

«سیاه خال» نیم میلیاردی شد 
آمار فروش تئاتر شهر، تالار هنر و سنگلج اعلام شد

«سیاه خال» نیم میلیاردی شد 

آمار فروش و تماشاگران نمایش‌ تالارهای اصلی، چهارسو، قشقایی، سایه، کارگاه نمایش و کافه‌تریای چارسو و قشقایی تئاتر شهر همچنین تالار هنر و تماشاخانه سنگلج تا پایان روز جمعه 18 اسفند ۱۴۰۲ اعلام شد و در این میان «سیاه خال» توانست به فروش نیم‌میلیاردی دست پیدا کند.

|

نظرات کاربران