در حال بارگذاری ...
گزارش ایران تئاتر از برنامه نمایش ها در سالن های خصوصی

مستقل میزبان اجراهای بینارشته ای تهران

ایران تئاتر: در هفته پیش رو سالن های خصوصی با ۳۰ اجرا از تئاتر دوستان میزبانی می کنند. می خواهیم نمایش هاییکه در هفته چهارم آذر ماه میهمان این سالن ها هستند را به شما معرفی می کنیم.

به گزارش ایران تئاتر، در هفته پیش رو سالن های خصوصی با افزایش نمایش های خود، همچنان به سود بیشتر می اندیشند. پردیس تئاتر شهرزاد با 3 سالن از 8 نمایش میزبانی می کند و تماشاخانه ارغنون در دو سالن پذیرای 5 اجرا است. همچنان در این هفته نمایش هایی همچون«لامبورگینی 2»،«ترانه های قدیمی: پیکان جوانان»، «من...» و... روزهای پایانی اجرای خود را سپری می کنند. در متن پیش رو نمایش هایی را که در هفته چهارم آذر ماه میهمان سالن های خصوصی تئاتر تهران هستند را به شما معرفی می کنیم.

 

شهرزاد و نمایش هایش!

نمایش «ماهی سیاه کوچولو» به نویسندگی مهرنوش علیا و با کارگردانی محمد عاقبتی از ساعت 17 جمعه 24 آذر ماه در سالن 1 پردیس تئاتر شهرزاد به صحنه رفته و تا 2 دی ماه در این سالن به نمایش گذاشته می شود. نازشادمان، مازیار سیدی، آوا درویشی، پارمیس آقایی، مانلی قراخان بازیگرانی هستند که در این نمایش به ایفای نقش می پردازند.علاقمندان به تماشای این اثر می توانند با پرداخت 25 هزار تومان بلیت آن را خریداری کنند.

 

نمایش «لامبورگینی 2» به نویسندگی و کارگردانی سیامک صفرى از ساعت 18:15 جمعه 3 آذر ماه در سالن 1 پردیس تئاتر شهرزاده به صحنه رفته و تا 1 دی ماه از تئاتر دوستان در این سالن میزبانی می کند. سیامک صفری و سحر قریشی بازیگرانی هستند که در این نمایش 1 ساعته به ایفای نقش می پردازند. بهای بلیت این اثر بر اساس مکان صندلی مورد نظر 35 و 40 هزار تومان تایین شده است.

 

نمایش «پدر» به کارگردانی محمود زنده نام از ساعت 19:45 دوشنبه 30آبان میزبان تئاتر دوستان در سالن 1 پردیس تئاتر شهرزاد شده و تا 1 دی ماه به اجرای خود در این سالن ادامه می دهد. در خلاصه داستان این اثر این طور آمده است: حکایتی از فراموشی‌ها، قصه از یاد رفتن و از یاد بردن، داستان فراموش‌کاری نسل امروز و فراموش کردن نسل دیروز... .چنگیز جلیلوند، میر طاهر مظلومی، فقیهه سلطانی، محسن بهرامی، سوگل خالقی، ساناز فلاح فرد بازیگرانی هستند که در این نمایش 75 دقیقه ای به ایفای نقش می پردازند. علاقمندان به تماشای این اثر می توانند با پرداخت مبلغ 40 تا 55 هزار تومان براساس مکان صندلی مورد نظر بلیت آن را خریداری کنند.

 

نمایش «بولشویک» به نویسندگی و کارگردانی عباس اکرمی از ساعت 21:30 دوشنبه 29 آبان ماه اجرای خود را در سالن 1 پردیس تئاتر شهرزاد آغاز کرده و تا 4 دی ماه در این سالن به نمایش گذاشته می شود. در خلاصه داستان این اثر آمده است: کبدی پسر فقیر و پابرهنه حاشیه شهر برای خرید سیفون دستشویی (چاه بازکن) بیرون می رود اما سارا در مسیر او قرار میگیرد و او را به سمت ماجراهای قهرمانانه پیش میبرد... . شهرام قائدی، ایوب آقاخانی، سولماز غنی، علیرضا مهران، سروش طاهری، سید علی موسویان، حسین پور کریمی، رویا فلاحی، میثم یوسفی، مهدی طهماسبی، منصور عربی، عباس وزیری، نیکی ابراهیم شاه بازیگرانی هستند که در این نمایش 110 دقیقه ای به ایفای نقش می پردازند. بهای بلیت این اثر 40 هزار تومان در نظر گرفته شده است.

 

موسیقی نمایش «ترانه های قدیمی: پیکان جوانان» به نویسندگی، طراحی و کارگردانی محمد رحمانیان از دوشنبه 30آبان ماه در سالن 2 پردیس تئاتر شهرزاد به صحنه رفته است. این نمایش با بازی مهتاب نصیرپور، افشین هاشمی، هومن برق نورد، احسان کرمی، هانا کامکار، سینا رازانی، سانیا سالاری، سعید توکلی، نوشین اعتماد، آلاله زارع طلب، مانیا علیجانی، امیر آرام تا پایان آذر ماه هرشب در دو سانس 18:30 و 20:30 برای تئاتر دوستان در این سالن به نمایش گذاشته می شود. بهای بلیت این اثر بر اساس مکان صندلی مورد نظر از 50 تا 60 هزار تومان تایین شده است.

 

نمایش «راننده چینی» به نویسندگی داریوش رعیت و با کارگردانی پریزاد سیف از ساعت 18 چهارشنبه 14 آذر ماه به سالن 3 پردیس تئاتر شهرزاد رفته و تا پایان ماه جاری در این سالن به نمایش گذاشته می شود. رضا عمرانی و پریزاد سیف بازیگرانی هستند که در این نمایش 1 ساعته به ایفای نقش می پردازند. بهای بلیت این اثر 35 هزار تومان تایین شده است.

 

نمایش «قیقاج» به نویسندگی فاطمه دولت آبادى و با کارگردانی افشین واعظی از ساعت 19:15 چهارشنبه هفته پیش رو میزبان مخاطبان در سالن 3 پردیس تئاتر شهرزاد شده و تا 5 دی به اجرای خود در این سالن ادامه می دهد. نسیم افشار پور، آیدا جعفرى، رامین دلفانى، هامون سیدى، حامد شریف پور، حامد مقدسى، نوشین مینایى فرد بازیگرانی هستند که در این نمایش به ایفای نقش می پردازند. علاقمندان به تماشای این اثر می توانند با پرداخت 30 هزار تومان بلیت آن را خریداری کنند.

 

نمایش «مومیا، رویای نویسنده» به نویسندگی و کارگردانی مرجان هاشمی نیا از ساعت 20:45 پنجشنبه 16 آذر ماه در سالن 3 پردیس تئاتر شهرزاد به صحنه رفته است. این نمایش با بازی علی عظیمی پور، بهاره دولت آبادی، محمدمهدی رستمی، ستاره صادقی، امیرمحسن کوه گره و فرم کاری ستایش زینلی، فاطمه عبدالهی، محمد پوراکبر، سعید سلطانیان، آبتین یوسفی، نیما کاووسی، احمد دادایی، علی کامکار، محمد کریمی تا 10 دی ماه از تئاتر دوستان در این سالن میزبانی می کند. در خلاصه داستان این اثر آمده است: نویسنده‌ای در حال نوشتن داستانی شگفت‌انگیز میباشد؛ تا جایی که درگیری ذهنی‌اش او را نیز از دنیای واقعی خود خارج می‌کند... . بهای بلیت این اثر 50 دقیقه ای 35 هزار تومان تایین شده است.

 

پالیز با نمایش هایی که محدودیت سنی دارند!

نمایش«آبی مایل به صورتی» به نویسندگی و کارگردانی ساناز بیان از ساعت 18:15 دوشنبه 6 آذر ماه در سالن ۱ تماشاخانه پالیز به صحنه رفته و تا 6 دی ماه به اجرای خود در این سالن ادامه می دهد. در خلاصه داستان این اثر آمده است: اگه خوب خوبش رو بخوای... خود کلمه های زن و مرد چیزی بیشتر از یه توهم نیستن. هیچ مردی صد درصد مرد نیست و هیچ زنی هم صد درصد زن نیست که اگه اینجوری بود همه مون تبدیل می شدیم به یه مشت هیولا... . نسیم ادبی، آناهیتا اقبال نژاد، ملیکا پارسا، عاطفه رضوی، امید سلیمی، بهنام شرفی، محمدهادی عطایی، گیتی قاسمی، امین میری و صدای حمیدرضا آذرنگ بازیگرانی هستند که در این نمایش 2 ساعته به ایفای نقش می پردازند. «آبی مایل به صورتی» برای گروه سنی بالای 16 سال بوده و بهای بلیت آن 35 هزار تومان تایین شده است.

 

نمایش «عاقبت عشاق سینه چاک» به کارگردانی بهرام تشکر از ساعت 21 یکشنبه 12 آذر ماه در سالن 1 تماشاخانه پالیز به صحنه رفته است. در خلاصه داستان این اثر آمده است: بارنی کشمن مردی چهل و یک ساله است که قصد دارد برای اولین بار بعد از بیست و یک سال زندگی مشترک، رابطه با زنی دیگر غیر از همسرش را تجربه کند. سه تجربه ی متفاوت در سه پرده ی مجزا... . این نمایش با بازی بهنام تشکر، بیتا معیریان، سوگل خلیق، سهیلا گلستانی تا 1 بهمن ماه هرشب به مدت 100 دقیقه برای مخاطبان در این سالن به نمایش گذاشته می شود. علاقمندان به تماشای این اثر  که البته سن آنها باید از 12 سال بیشتر باشد؛ می توانند با پرداخت 35 هزار تومان بلیت آن را خریداری کنند.

 

نمایش «کوسه ها» به نویسندگی و کارگردانی احمد مرادی پور از ساعت 18 دوشنبه 27 آذر ماه میزبان تئاتر دوستان در سالن 2 تماشاخانه پالیز می شود و تا 27 دی ماه به اجرای خود در این سالن ادامه می دهد. سپیده گلچین، میلاد اردوبادی، صبا حجت، باران مهدی بیرق دار، احمد مرادی پور بازیگرانی هستند که در این نمایش به ایفای نقش می پردازند. بهای بلیت این اثر 30 هزار تومان در نظر گرفته شده است.

 

نمایش «یک زندگی بهتر» به نویسندگی مسعود هاشمی نژاد و با کارگردانی شهاب الدین حسین پور از ساعت 20:30 چهارشنبه اول آذر ماه به تئاتر پالیز رفته و تا 19 دی ماه برای مخاطبان در سالن 2 این مجموعه به نمایش گذاشته می شود. در خلاصه داستان این اثر آمده است: قصه خانواده‌ای که تحت فشار شدید مالی قصد دارند از موقعیت ویژه پدر سوء استفاده کنند... . خسرو شهراز، شمسی صادقی، سامان دارابی، سارا رسول زاده، مجید نوروزی بازیگرانی هستند که در این نمایش به ایفای نقش می پردازند. بهای بلیت این اثر بر اساس مکان صندلی مورد نظر از 28 تا 35 هزار تومان در نظر گرفته شده است.

 

باران با پرور روزهای خوبی را سپری می کند!

نمایش «هایلایت» به نویسندگی مشترک ریحانه حسن زاده، سوسن پرور و با کارگردانی سوسن پرور از ساعت 19 دوشنبه 30 آذر ماه میزبان مخاطبان در تئاتر باران شده است. این نمایش با بازی سوسن پرور، غزاله جزایری، شراره درشتی، منا شمس‌الدینی، سمیه شوقی، مرضیه صدرایی، بیژن قهرمانی، شیما ملکیان، فاطمه هاشمی، صدیقه کیانفر تا 8 دی ماه هرشب به مدت 75 دقیقه در این سالن به نمایش گذاشته می شود. بهای بلیت این اثر 35 هزار تومان تایین شده است.

 

نمایش «ال کلاسیکو» به نویسندگی و کارگردانی مسعود ترابى از ساعت 17 دوشنبه هفته پیش رو به تئاتر باران رفته و تا 29 دی در این سالن به نمایش گذاشته می شود. سعید سالمى، شیما اسدى، حسین میلانى، مرتضى محمدى، سوگل نواب صفوى، آرام سلیمانى، مژگان آقاداوودیان، عطریه ارشادى، مریم سهیلى، سیدامیر حسینى، کامبیز نیک آمیز و محمدامین وظایفى، على ناصرى، مهدى فتحى، مانى نورى، امین کمالى، على دیرى بازیگران و فرم کارانی هستند که در این نمایش 70 دقیقه ای به ایفای نقش می پردازند. در خلاصه داستان این اثر آمده است: داستان زن و شوهرى فوتبالى که هرکدام طرفدار یک تیم به خصوص هستند... . علاقمندان به تماشای این اثر می توانند با پرداخت 25 هزار تومان بلیت آن را خریداری کنند.

 

نمایش «لطفا یک قاتل بالفطره باشید (یا) ماجرای اندوه یک استیو مک منمن» به نویسندگی یاسین حجازی و با کارگردانی علی اکبر آخوندی از ساعت 21 یکشنبه 26 آذر ماه میزبان تئاتر دوستان در تماشاخانه باران شده است. این نمایش با بازی علی اکبر آخوندی، مرتضی اسلامی، میلاد جهانگرد، حسین حبیبی، محمد صابر شکری، حامد هاشمی تا 15 دی ماه به نمایش خود در این سالن ادامه می دهد. در خلاصه داستان این اثر آمده است: بازپرسی که به علت عدم توانایی شناسایی قاتل قتل‌های زنجیره‌ای از کار بی کار شده است در جستجوی کار جدید به ساختمانی برای انجام کارهای خدماتی مراجعه می‌کند که در آنجا متوجه می‌شود ساختمان متعلق به قاتل است اما... . بهای بلیت این اثر 25 هزار تومان در نظر گرفته شده است.

 

مستقل میزبان اجراهای بینا رشته‌ای!

نمایش «لیما» به نویسندگی مشترک سمانه زندی نژاد و ماکان اشگواری و با کارگردانی سمانه زندی نژاد از ساعت 19 چهارشنبه 15 آذر ماه میزبان مخاطبان در سالن تئاتر مستقل شده است. این نمایش با اجرای ماکان اشگواری تا 10 دی ماه هرشب به مدت 50 دقیقه برای تئاتر دوستان در این سالن به صحنه می رود. بهای بلیت این اثر 35 هزار تومان تایین شده است.

 

نمایش «بال پنجم» به نویسندگی و کارگردانی احمد سلگی از ساعت 21:30 چهارشنبه 15 آذر ماه در تئاتر مستقل تهران به صحنه رفته و تا 1 دی ماه به نمایش خود در این سالن ادامه می دهد. در خلاصه داستان این اثر آمده است: کابوس کم نور ویرانی در گذشته و حال و آینده... . صبا پیریایی، آبان حسین آبادی، مهدخت مولایی بازیگرانی هستند که در این نمایش 1 ساعته به ایفای نقش می پردازند. علاقمندان به تماشای این اثر می توانند با پرداخت 35 هزار تومان بلیت آن را خریداری کنند.

 

در یک روز پایتخت 3 نمایش به صحنه می روند!

نمایش «خودکار بیکار» به نویسندگی و کارگردانی سامان ارسطو از ساعت 17:30 سه شنبه 7 آذر ماه برای مخاطبان در تئاتر پایتخت به صحنه رفته است. این نمایش با بازی افسانه میرباقری، نادیا باوند، امیرموید باوند، مانا شریفیان، سامان ارسطو و با حضور روانشناس، نفیسه رمضانی تا 12 دی ماه هرشب به مدت 1 ساعت از مخاطبان در این سالن میزبانی می کند. بهای بلیت این اثر بر اساس مکان صندلی مورد نظر 20 و 25 هزار تومان در نظر گرفته شده است.

 

نمایش «سلول های حروم» به نویسندگی و کارگردانی نیما یوسفی از ساعت 19 دوشنبه 29 آبان ماه میزبان مخاطبان در تئاتر پایتخت شده و تا 3 دی ماه به نمایش خود در این سالن ادامه می دهد. الناز حبیبی، مهدی ساکی، آرش اشاداد، فهیمه معین بازیگرانی هستند که در این نمایش 50 دقیقه ای به ایفای نقش می پردازند. علاقمندان به تماشای این نمایش می توانند با پرداخت 30 هزار تومان بلیت آن را خریداری کنند.

 

نمایش «اخککندو» به نویسندگی سید محمد مساوات و با کارگردانی سید هادی عامل از ساعت 20:30 چهارشنبه 14 آذر ماه اجرا خود را در تماشاخانه پایتخت آغاز کرده و تا پایان ماه جاری در این سالن به نمایش گذاشته می شود. علی عامل هاشمی، ایمان اصفهانی، محمدرضا ایمانیان، لبخند بدیعی، فاطمه جوانبختی، هدی اساسی، مارال عبدالهی، مرضیه موسوی، امیربهادر اورعی، محمد صمدی بازیگرانی هستند که در این نمایش 1 ساعته به ایفای نقش می پردازند. بهای بلیت این اثر بر اساس مکان صندلی مورد نظر 20 و 25 هزار تومان تایین شده است.

 

ارغنون؛ 2 سالن و 5 نمایش!

نمایش «یک سبد فحش برای شمسی خانم» به نویسندگی آرش عباسی و با کارگردانی پیمان محمدی می آبادی از ساعت 18:30 یکشنبه 19 آذرماه میزبان تئاتر دوستان در سالن 1 تماشاخانه ارغنون شده و تا دوشنبه 11 دی ماه به اجرای خود در این سالن ادامه می دهد. در خلاصه داستان این اثر آمده است: داستان پسر جوونی که به واسطه قبول شدن توی دانشگاه، از شهرستان به تهران میاد اما با مشکلات مختلفی از جمله نبود خوابگاه و پیدا کردن خونه مجردی و مشکلات مالی و شهریه روبه رو می‌شه و در آخر سر... .ژاکلین آواره، آرمان نادری، محمد مغانی و نازنین مهرینفر، نرگس قوجایی، نهال سرخابی، هستی حجازی، کیانا صرفی، آیدا لطفیان، سولماز نیازی، رزا قاسم‌زاده، آیدا سرلک، ریحانه عسگری، پرستو باقری، مونا بشردوست بازیگران و فرم کارانی هستند که در این نمایش 1 ساعته به ایفای نقش می پردازند. بهای بلیت این اثر 30 هزار تومان در نظر گرفته شده است.

 

کنسرت - نمایش «یرما» به کارگردانی مشترک اشکان صادقی و الهام شکیب از ساعت 20:30 سه شنبه هفته پیش رو اجرای مجدد خود را در سالن 1 تماشاخانه ارغنون آغاز کرده و تا 8 دی ماه میزبان تئاتر دوستان در این سالن است. در خلاصه داستان این اثر آمده است: یرما داستان زنی نازاست که در کل زندگی غم‌بارش با دروغ بزرگی زندگی کرده است تمام اهالی روستایش به وی زخم میزنند. وی نمادی از زمین های شوره زار اسپانیاست که بارور نمیشود و ... . شیوا ابراهیمی، سام کبودوند، آتیه جاوید، اشکان صادقی، پرنده علائی و الهام شکیب بازیگرانی هستند که در این نمایش 70 دقیقه ای به ایفای نقش می پردازند. علاقمندان به تماشای این اثر می توانند با پرداخت 35 هزار تومان بلیت آن را خریداری کنند.

 

نمایش «کروکودیل» به نویسندگی سید محمد مساوات و با کارگردانی آرش نژاد از ساعت 18 سه شنبه 14 آذر ماه میزبان تئاتر دوستان در سالن 2 تماشاخانه ارغنون شده است. شوخیت گرفته؟؟؟ خلاصه داستانی است که گروه اجرایی این اثر برای آن در نظر گرفته اند. این نمایش با بازی ملیکا باقری، آرش نژاد و خسرو شهراز تا اول دی ماه هرشب به مدت 50 دقیقه برای مخاطبان این سالن به نمایش گذاشته می شود. علاقمندان به تماشای این اثر می توانند با پرداخت 25 هزار تومان بلیت آن را خریداری کنند.

 

نمایش «قطار سانست لیمیتد» به طراحی و کارگردانی فرانک حیدریان از ساعت 19:30 یکشنبه 12 آذر ماه در سالن ۲ تماشاخانه ارغنون به صحنه رفته و تا 12 دی ماه به اجرای خود در این سالن ادامه می دهد. در خلاصه داستان این اثر آمده است: پروفسورى میانسال قصد دارد خود را جلوى قطار سانست لیمیتد که قطاری‌ سریع السیر است بیندازد که مردى سیاه پوست و مذهبى سر بزنگاه او را نجات مى دهد و به خانه‌اش مى‌برد و... . احمد ساعتچیان، مهدی بجستانی بازیگرانی هستند که در این نمایش 70 دقیقه ای به ایفای نقش می پردازند. بهای بلیت این اثر 30 هزار تومان تایین شده است.

 

نمایش «رُل (گودال)» به نویسندگی حمید سلیمانی و با کارگردانی آیدین طهرانی از ساعت 21 یکشنبه 12 آذر ماه در سالن ۲ تماشاخانه ارغنون به اجرا گذاشته شده و تا اول دی ماه از تئاتر دوستان در این سالن میزبانی می کند. حمیدرضا نیکدل، حسین سپهر نژاد، نازنین احمدی بازیگرانی هستند که در این نمایش 50 دقیقه ای به ایفای نقش می پردازند. علاقمندان به تماشای این اثر می توانند با پرداخت 25 هزار تومان بلیت آن را خریداری کنند.

 

دا از دو نمایش تازه میزبانی می کند!

نمایش «مرده شور» به نویسندگی مهرداد رایانی مخصوص و با کارگردانی سینا نورائی از ساعت 18:30 یکشنبه 26 آذر ماه به خانه نمایش دا رفته و تا 8 دی ماه به اجرای خود در این سالن ادامه می دهد. در خلاصه داستان این اثر آمده است: صبرا، زنی که برای بچه‌ای مادری می‌کند، جباری که در حق خواهرش ظلم می‌کند و سیامک که ... . اشکان هورسان، دنا تارفی، سینا نورائی بازیگرانی هستند که در این نمایش 50 دقیقه ای به ایفای نقش می پردازند. بهای بلیت این اثر 20 هزار تومان تایین شده است.

 

پرفورمنس «کتو» نام نمایش دیگر خانه نمایش دا بوده که توسط آندریا نوشاد کارگردانی شده است. این نمایش از ساعت 20:30 یکشنبه 26 آذر ماه و تنها به مدت یک هفته میزبان مخاطبان در این سالن است. مهدی باقرپور ، سارینا شاد، سنا میرجعفری ، مهناز میرجلیلی، شبنم میرزایی، آندریا نوشاد بازیگرانی هستند که در این نمایش 35 دقیقه ای به ایفای نقش می پردازند. در خلاصه داستان این اثر آمده است: پرفورمنس تاتر «کتو» نیم ساعت از زندگی فردی را نشان می‌دهد که تحت تاثیر گره قمری کتو است... . بهای بلیت این نمایش 25 هزار تومان در نظر گرفته شده است.

 

هفته پایانی نمایش ها در شانو

نمایش «مارتن» به نویسندگی و کارگردانی آرش عسکری از ساعت 18 سه شنبه 21 آذر ماه در تماشاخانه شانو به صحنه رفته و تا جمعه هفته پیش رو به اجرای خود در این سالن ادامه می دهد. در خلاصه داستان این اثر آمده است: دو کروموزوم ایکس و وای برای رسیدن به دروازه با هم در حال رقابت هستند... .شیلا توکلی، محمد کامرانی بدر، زهرا خندان، پرستو بیرانوند، محمد سادات هندی، مجید دری، مریم سعیدیان، زهرا آقایی بازیگرانی هستند که در این نمایش 75 دقیقه ای به ایفای نقش می پردازند. علاقمندان به تماشای این اثر می توانند با پرداخت 25 هزار تومان بلیت آن را خریداری کنند.

 

نمایش «من...» به نویسندگی مشترک حمید ورد و فرهاد تجویدی و با کارگردانی فرهاد تجویدی که از ساعت 20 یکشنبه 14 آبان ماه برای چندمین بار و این بار در تماشاخانه شانو به صحنه رفته بود؛ پنجشنبه هفته جاری به اجرای خود در این سالن پایان می دهد. در خلاصه داستان این اثر آمده است: «من» داستان جوانانی است در کلاس بازیگری که در غیاب مدرس خود، ایده ها و نمایش هایشان را در مقابل تماشاگران به نمایش در می آورند و هریک در منیت اثری که تولید می کنند گرفتار می شوند. این خود عامل تفرقه و آشوبی در جمع می شود و زلزله ای ناگهانی آنها را... .امیر اجاقی، حمیدرضا باباخانی، امیر بنی جمالی، امیرعلی بنی هاشم، مهرداد بهرامی، فاطمه پورشاهرودی، حسین پورکریمی، پگاه پیشدار، فرهاد تجویدی، فربد تجویدی، ملیحه تهرانی، فرشاد ثابت، غزاله چیذری، مهراد رجبی، محمدمهدی رحمانی زنجانی، ایمان رحمتی، آریا رحیمی گل خندان، امیرپارسا رخشاد، علی رستمی، میلاد رضایی، امیر زاهدی مهر، محمد سلمانی، فاطمه سوهانی، علی شاهرخی، مهدی صالحی، آرزو صراف رضایی، فربد عقیده مند الهی، حمیده علیزاده، مهتا فرزام نیا، هستیا قاسمعلی، پیمان قاسمی، سولماز قهرمانی، فرزانه قیومی، پوریا کامرانی، رضا کربلایی، مریم کریمی، محمدعلی کیاپاشا، کیمیا کیاپاشا، مهسا کیاشمشکی، مهتاب کیوان جو، امیرحسین گلرخ، اشرف لطفی، شهریار لطفی، امیرحسین محمدی، سینا مختاریان، ملیکا مردانه، مریم مقصودی، سیاوش منفرد، سمیرا مهراجی، فاطمه موسایی، محمدحسین میری، عابد نتاج، آیدین نجاتی، حسین نصیری، پرنیا والی، ریحانه ورودی، آساره هداوند، شیوا هوشیار بازیگرانی هستند که در این نمایش 70 دقیقه ای به ایفای نقش می پردازند. علاقمندان به تماشای این اثر می توانند با پرداخت 25 هزار تومان بلیت آن را خریداری کنند.

 

بازار مشایخی دیگر داغ نیست!

نمایش «یک تکه از کیک آبی» به نویسندگی، طراحی و کارگردانی محسن بهادری کیان تنها اثر تماشاخانه استاد جمشید مشایخی بوده که از ساعت 20 جمعه 17 آذر ماه میزبان مخاطبان شده است. این نمایش با بازی پوریا نیکجو، ساغر فریدی، مینا سلیمی، صبا شاه بابائی، فاتیما افتخاری، اردلان آریانپور، صبا هدایتی سرور، محسن بهادری کیان تا 4 دی ماه هرشب به مدت یک ساعت برای تئاتر دوستان در این سالن به نمایش گذاشته می شود. در خلاصه داستان این اثر آمده است: زوجی از طبقه پرولتاریا که با واقعیت زندگی مشترکشان روبه رو می‌شوند و برای رهایی از این حجم سنگین حقیقت راهی جز مرگ پیدا نمی‌کنند. بهای بلیت این نمایش 25 هزار تومان در نظر گرفته شده است.




نظرات کاربران