در حال بارگذاری ...
از اول دی‌ماه

نمایشنامه «زمستان 66» محمد یعقوبی به نیاوران می‌آید

نمایش «زمستان ۶۶» نوشته محمد یعقوبی و به کارگردانی علی جعفری از اول دی در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه خواهد رفت.

به گزارش دریافتی ایران تئاتر «زمستان 66» روایتگر رویداد‎هایی است که در یک خانواده در اولین روز موشک‌باران تهران در اسفندماه سال ۱۳۶۶ رخ می‎دهد. موشک‌باران تهران مسائل و مشکلات جدیدی برای افراد خانواده بوجود می‎آورد که اختلافات پیشین آن‌ها را به حاشیه می‎راند.
عوامل این نمایش عبارتند از: بازیگران: معصوم احمدزاده، رزمریم کاظمی، ایمان عبادیان، خشایار شمشیرگران، پریا طاهری، هیراد ترک‎زاده، با صدای: حامد عزیزی، مریم جلینی، طراح صحنه و نور: سالار حسینی فر، طراح لباس: سارا حجت، طراح گریم: مینا فتحی‎پور، طراح پوستر: ساغر رادنژاد، عکاس: رامین زمین‎پیما، مشاور رسانه‎ایی: امین کرد‎بچه، طراحی و مهندسی صدا: حسین مطمئن‎زاده، دستیار کارگردان: امید امیدپور، منشی صحنه: مهسا شمس، مدیر صحنه: حامد حقانی
محمد یعقوبی از نمایش‌نامه‌نویسان و کارگردان نام آشنای ایران است که این نمایشنامه را اولین بار در سال ۱۳۷۷ در جشنواره تاتر فجر به روی صحنه برد و توانست جوایز زیادی از جمله جایزه بهترین متن را از آن خود کند.
گفتنی است نمایش «زمستان 66» از 1 تا 30 دی، همه روزه به جز شنبه‎ها و سه‎شنبه‎ها ساعت 19:30 در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه می‎رود. علاقمندان می‎توانند جهت تهیه بلیت به سایت تیوال و یا گیشه فرهنگسرا مراجعه کنند.




نظرات کاربران