در حال بارگذاری ...
با اجرای نمایشی از علی سرابی اتفاق می افتد

بازگشت رامین فر به صحنه تئاتر

نمایش «آن سوی آینه» تازه ترین فعالیت تئاتری علی سرابی در حوزه کارگردانی بوده که در آن بازیگرانی همچون ریما رامین فر و پژمان جمشیدی به ایفای نقش می پردازند.

به گزارش ایران تئاتر، علی سرابی در تازه ترین فعالیت تئاتری خود قرار است، نمایش «آن سوی آینه» را از 4 دی ماه در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه برد.

سرابی که پیش ازین با نمایش «خدای کشتار» با استقبال کم نظیری از سوی مخاطبان همراه شده بود، این بار به سراغ اجرای نمایشنامه ای از  فلوریان زلر نویسنده‌ی مطرح فرانسوی رفته است.

ترجمه ‌ی این نمایشنامه بر عهده‌ تینوش نظم جو بوده و در آن داستان دو زوج روایت می شود که در زندگی با بحران مواجه می شوند.

«آن سوی آینه» با بازی ریما رامین‌فر، مارال بنی آدم، پژمان جمشیدی و علی سرابی تا پایان دی ماه هرشب ساعت 20:30 در سالن دو پردیس تئاتر شهرزاد به صحنه می رود.

از دیگر عوامل این اثر می توان به: نورالدین حیدرى ماهر(مجرى طرح)، آتوسا قلم فرسایى (طراح صحنه) ، ندا نصر (طراح لباس) ، عباس امیر (دستیار کارگردان) و  یاس بختیارى(منشى صحنه) اشاره کرد.

علاقمندان به تماشای این نمایش می توانند با پرداخت 35 تا 45 هزار تومان بر اساس مکان صندلی مورد نظر بلیت آن را از سایت تیوال خریداری کنند.

 




مطالب مرتبط

توضیحات اداره‌کل هنرهای نمایشی درباره «نمایش آن سوی آینه»:

از اجرای نمایشی تازه به کارگردانی علی سرابی استقبال می‌کنیم
توضیحات اداره‌کل هنرهای نمایشی درباره «نمایش آن سوی آینه»:

از اجرای نمایشی تازه به کارگردانی علی سرابی استقبال می‌کنیم

بنا بر اعلام اداره‌کل هنرهای نمایشی، علی سرابی، بازیگر و کارگردان خوش‌ذوق و کاربلد کشورمان، هیچ‌گونه مشکل و مانعی برای به صحنه بردن اثری تازه روی صحنه ندارد و بلکه مدیریت تئاتر کشور، مشتاق حضور هرچه بیشتر این هنرمند در عرصه هنرهای نمایشی است.

|

نظرات کاربران