در حال بارگذاری ...
با کارگردانی ایندیو روبینگشام مدیر کمپانی تئاتر سه چرخه

اجرای نمایش حماسی «موج بزرگ» در دُرف‌من تیاتر لندن

نمایش حماسی «موج بزرگ» با کارگردانی ایندیو روبینگشام کارگردان سریلانکایی‌تبار بریتانیایی در لندن روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از nationaltheatre، در نخستین فصل اجراهای تئاتر ملی انگلستان در سال 2018 میلادی، ایندیو روبینگشام کارگردان سریلانکایی‌ تبار بریتانیایی نمایش حماسی «موج بزرگ» را در دُرف‌من تیاتر لندن روی صحنه می‌برد.

نمایش حماسی «موج بزرگ» جدیدترین محصول کمپانی تئاتر سه چرخه، روایت زندگی دو خواهر ژاپنی به نام‌های هاناکو و ریکو است. این دو خواهر که برای تفریح به ساحل رفتهاند در اثر طوفان شدیدی یکدیگر را گم می‌کنند و در نهایت هاناکو مفقود می‌شود. مادر این دو خواهر اما باور نمی‌کند که دخترش در دریا غرق شده و احساس می‌کند که دختر گمشده‌اش هنوز زنده است. این فاجعه خانوادگی در اثر یکسری دخالت‌ها و اتفاقات عجیب به یک مسئله جنجالی و سیاسی بزرگ تبدیل می‌شود.

پیش‌فروش بیلط های این نمایش که از روز 10ماه مارس تا 14 ماه آوریل سال 2018 (19 اسفندماه96 تا 25فرردین‌ماه97) در دُورف‌من تیاتر لندن اجرا می‌شود از حدود یک هفته پیش آغاز شد و در همان ساعات اولیه آغاز فروش آنلاین بلیط‌های این نمایش، تمام بلیط دو هفته نخست آن پیش خرید شد.

ایندیو روبینگشام در سال 2013 توانست جایزه بهترین کارگردانی لارنس اولیویه را از آن خود کند. او همچنین در سال 2015 نامزد دریافت بهترین بازیگر کمدی لارنس الویه شد.ه است. این کارگردان تئاتر که در سال 2017 دکترای افتخاری دانشگاه هال را از آن خود کرده، تاکنون نمایش‌های موفقی همچون؛ «عروسک‌های کاغذی»، «خانه‌ای که نمی‌ایستد»، «تعداد زیادی از مردم»، «گرگی با کفش‌هایی از پوست مار» و «دست نامرئی» را در انگستان و چندین کشور اروپایی و آسیایی روی صحنه برده است.

در نمایش «موج بزرگ» کی الکساندر، روزالیند چائو، تی‌ئین‌ دو، وینسنت لای، وونگ لوک، فرانسیس میلی مک‌کین، کریستی ریدر، لئو وان و دیوید یپ بعنوان بازیگر ایفای نقش میکنند.

همچنین در این اثر نمایشی تام پایر بعنوان طراح صحنه، لوک هالز طراح تصاویر ویدیویی، الیور فینویک طراح نور، دیوید شروبولس آهنگساز، لیندا براونلی عکاس و الکس کاپلن بعنوان طراح صدا با ایندو راباسینگام همکاری می‌کنند.




نظرات کاربران