در حال بارگذاری ...
همزمان با سالروز وفات حضرت معصومه (س)

نمایش‌های تئاتر شهر هفتم دی‌ماه اجرایی ندارند

نمایش‌های تالارهای مختلف مجموعه تئاتر شهر به‌غیراز نمایش «فعل» روز پنجشنبه هفتم دی‌ماه اجرایی نخواهند داشت.

به گزارش ایران تئاتر تمامی آثار نمایشی به صحنه رفته در تالارهای مختلف مجموعه تئاتر شهر به‌غیراز نمایش «فعل» به کارگردانی محمدرضایی راد روز پنجشنبه هفتم دی‌ماه  به مناسبت فرا رسیدن سالروز وفات حضرت معصومه (س) به صحنه نمی روند. این در حالی است که طبق برنامه ریزی های انجام گرفته تمرین گروه های نمایشی در این ایام پابرجاست.
بر اساس برنامه ریزی انجام گرفته نمایش «فعل» روز پنجشنبه هفتم دی‌ماه ساعت 15 به صحنه می رود.
هم اکنون نمایش‌های «دو دلقک و نصفی» به کارگردانی جلال تهرانی در تالار اصلی، «فعل» به کارگردانی محمدرضایی راد در تالار چهارسو، «کوررنگی» به کارگردانی سیاوش پاکراه در تالار قشقایی، «دایره گچی قفقازی» به کارگردانی محمودرضا رحیمی در تالار سایه، «تب سرد بر پیشانی داغ» به کارگردانی حسن عابدی در تالار سایه  و «لش زدایی» به کارگردانی خسرو امیر در پلاتو اجرا مجموعه تئاتر شهرپذیرای علاقه مندان تئاتر هستند.




مطالب مرتبط

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت شرایط رو به بهبودی را تجربه کرد و از مشکلاتی که در دوران کرونا برایش ایجاد شده بود، دور شد. در این راستا، به‌نظر باید سال آینده را روزهای بسیار خوب و شکوفا تئاتر کشور دانست.

|

آمار فروش تئاتر شهر، تالار هنر و سنگلج اعلام شد

«سیاه خال» نیم میلیاردی شد 
آمار فروش تئاتر شهر، تالار هنر و سنگلج اعلام شد

«سیاه خال» نیم میلیاردی شد 

آمار فروش و تماشاگران نمایش‌ تالارهای اصلی، چهارسو، قشقایی، سایه، کارگاه نمایش و کافه‌تریای چارسو و قشقایی تئاتر شهر همچنین تالار هنر و تماشاخانه سنگلج تا پایان روز جمعه 18 اسفند ۱۴۰۲ اعلام شد و در این میان «سیاه خال» توانست به فروش نیم‌میلیاردی دست پیدا کند.

|

نظرات کاربران