در حال بارگذاری ...
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر تهران خبر داد:

تئاتر برتر در جشنواره جایزه تهران معرفی می‌شود

با توجه به اهمیت و کثرت بحث‌های مطالعاتی در حوزه تهران، مراسم اختتامیه چهارمین دوره جشنواره پژوهشی «جایزه تهران» روز چهارشنبه با معرفی برترین های خود برگزار می‌شود.

به گزارش ایران تئاتر مهرشاد کاظمی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر تهران و دبیر چهارمین جشنواره جایزه تهران در آستانه برگزاری این جشنواره گفت: هدف این جشنواره همچون ادوار گذشته، تجلیل از تهران پژوهان از یک‌سو و ایجاد نشاط علمی- پژوهشی با موضوعات هنری، اجتماعی، تاریخی و میراث فرهنگی در میان دانشجویان، اساتید و پژوهشگران حوزه تهران در راستای گسترش دانش و ایجاد بستری برای رهروان این راه از سوی دیگر است.
کاظمی افزود: با توجه به اهمیت و کثرت بحث‌های مطالعاتی در حوزه تهران، فراخوان چهارمین دوره جشنواره پژوهشی «جایزه تهران» چندی پیش منتشر شد با کوشش های فراوان کمیته علمی، فرایندهای جشنواره طبق استاندارهای مرسوم جشنواره‌های علمی همانند سه جشنواره قبل اجرا و اینک در روز چهارشنبه شاهد برگزاری مراسم اختتامیه آن خواهیم بود.
وی در ادامه گفت: چهارمین جشنواره جایزه تهران در دو بخش برگزار می‌شود. بخش اول مربوط به موضوع پلاسکو و حادثه تروریستی ساختمان مجلس شورای اسلامی در 17 خرداد است که در بخش هنری و خبری، چهار نفر از منتخبین در هر یک از حوزه‌های فیلم مستند، عکس و خبر و اطلاع‌رسانی انتخاب خواهند شد. همچنین در بخش دوم که حوزه منتخبین پژوهشی می‌باشد، سه نفر از مولفین برتر، عکاس خبری، پایان نامه برتر، موسسه فعال گردشگری و تئاتر و فیلم برتر حوزه تهران انتخاب و معرفی می شوند.
وی ادامه داد: امیدواریم با محتوای آثار تولیدی در حوزه تاریخ، هنر و فرهنگ تهران، بستر مناسبی برای نهادینه سازی فرهنگ و رفتارهای بهینه به عنوان سرمایه اجتماعی و انسانی ایجاد شود.
دبیر چهارمین جشنواره جایزه تهران زمان برگزاری جشنواره را روز چهارشنبه 13 دیماه سال 96 ساعت 15 در خانه اندیشمندان علوم انسانی اعلام کرد و گفت: در برگزاری چهارمین دوره جایزه تهران، نهادهای شهر و دولتی بسیاری صمیمانه با این دبیرخانه همکاری داشتند که این امر موجب تسهیل روند کار شده است که در این میان حمایت های سازمان زیباسازی شهر تهران، اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران، انتشارات علمی و فرهنگی، خانه اندیشمندان علوم انسانی، واحد تهران پژوهی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر تهران بیش از سایرین موثر بودند.

 




نظرات کاربران