در حال بارگذاری ...

نمایش «هنر» با تقدیم به زنده‌یاد داوود رشیدی اجرا می‌شود

نمایش «هنر» نوشته یاسمینا رضا و کارگردانی وحید رهبانی اجرای‌های خود را با تقدیم به مرحوم داوود رشیدی در پردیس تئاترشهرزاد آغاز می‌کند.

به گزارش ایران تئاتر، نمایش «هنر» نوشته یاسمینا رضا با کارگردانی وحید رهبانی از روز جمعه 15 دی‌ماه ساعت 21:30 اجرای‌های خود را با تقدیم به مرحوم داوود رشیدی و با حضور خانواده این هنرمند سینما، تلویزیون و تئاتر در سالن شماره سه پردیس تئاترشهرزاد آغاز می‌کند.

در این اثر نمایشی که مترجم آن نیز وحید رهبانی است، داریوش فرهنگ، امید روحانی و محسن حسینی ایفای نقش می‌کنند.

در خلاصه داستان نمایش آمده: خرید یک تابلوی نقاشی سبب‌ساز اختلاف بین سه دوست قدیمی می‌شود...

دیگر عوامل نمایش «رهبر» عبارتند از: تهیه‌کننده: محمدعلی محمدی، طراح: رضا رزم، دستیار اول کارگردان: علی‌رضا گودرزی، دستیاران دوم: پیمان منفرد و امیر شاکری، منشی صحنه: آماندا موسوی، طراح گرافیک:  علی‌رضا دربانی، عکاس: مهدی شاه‌حسینی، ساخت تیزر: علی شعبانی، دستیار تولید: ستاره انتظار، دستیار طراح:  مهدی سلمانی و ساخت دکور: سیدقاسم غضنفری، رضا تحقیقی و سپهر محمودی.




مطالب مرتبط

تازه‌ترین موضع‌گیری کاظم نظری درباره تجاوز به حریم تماشاخانه سنگلج

تازه‌ترین موضع‌گیری کاظم نظری درباره تجاوز به حریم تماشاخانه سنگلج

مدیرکل هنرهای نمایشی اعلام کرد دو وزارت‌خانه فرهنگ و ارشاد اسلامی و میراث فرهنگی، در جریان تخریب ساختمان کناری تماشاخانه سنگلج قرار گرفته‌اند و این موضوع حساس، به دقت و سرعت در حال پیگیری است.

|

نمایش خیابانی «لکه‌های پاک» در زنجان اجرا شد

نمایش خیابانی «لکه‌های پاک» در زنجان اجرا شد

نمایش خیابانی «لکه‌های پاک» که به ماجرای بمب‌گذاری عاشورای 73 در حرم مطهر امام رضا(ع) می‌پردازد، در روزهای ابتدایی اردیبهشت، میزبان مخاطبان زنجانی شد و در ادامه در مدرسه‌ها و دانشگاه‌های این شهر هم اجرا خواهد شد.

|

نظرات کاربران