در حال بارگذاری ...
در تالار مولوی

«توارد» تنها ٥ شب دیگر اجرا خواهد داشت

نمایش توارد به کارگردانى على نورانى که در تالار مولوى اجراى خود را دوباره از سر گرفته تا پنج روز دیگر روی صحنه خواهد بود.

به گزارش ایران تئاتر نمایش توارد به نویسندگى على نورانى و همایون حجازى نیا و به طراحى و کارگردانى على نورانى و به تهیه کنندگى سارا حدادى با انتشار یادداشتى اجراى خود را  از سر گرفت. در متن این یادداشت چنین آمده:
درها براى بسته شدن آفریده شدن
هرگز تصوری از بسته شدن درهای سالنی که قرار بوده همیشه در یک ساعت مشخص رو به تماشاگرانش باز باشد نداشتیم، اما این روزها گویی تمام تماشا جای دیگری ست، جایی که تماشایش دلخراش است اما قابل انکار هم نیست و تمام درها را روی همه چیز بسته است. ما خود را جزئی از واقعه می دانیم. چه سکوت کنیم چه نکنیم بخشی از حرف هایمان در آن جاری ست و تلاشمان آن است که به جای حرف های بریده بریده، فریادی یکپارچه بزنیم اما روی صحنه، پس اجرای توارد را از سر می گیریم.
می دانیم که در ها برای بسته شدن آفریده شده اند اما تمام تلاشمان از امروز باز ماندن مسیری ست که در آن بیشترین توان حرف زدن داریم اگر و تنها اگر...
با احترام
گروه نمایش «توارد»
این اثر پیشتر در بیستمین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران کاندیداى بهترین کارگردانى و برنده بهترین پوستر شده است، در خلاصه ى این اثر چنین آمده است: " توارد داستان انطباق جهان های مجزای زوجی است که علی رغم کیلومتر ها فاصله از هم به واسطه ی تکنولوژی به امکان یک زندگی مشترک دست پیدا کرده اند، امکانی که مرز های واقعیت و خیال را برای آنها لحظه به لحظه رقیق و رقیق تر می کند..."

فاطیما بهارمست، صالح علوى زاده و جاناتان فلمن (بازیگر دو رگه ایرانى - آلمانى) در این اثر به ایفاى نقش مى پردازند.

از دیگر عوامل مى توان به پگاه سعیدى (دستیار کارگردان و برنامه ریز)، امید اکبرى (مشاور صحنه)، آناهیتا طیبى (طراح لباس)، مریم برادران (طراح گرافیک)، رامین اکبرى (طراح نور)، فاطمه حسنوند (عکاس)، احسان بیگلرى (مشاور تصویر)، امیر قالیچى ها (تبلیغات مجازى - تیاتر بازها)، سارا حدادى (مشاور امور رسانه اى و تبلیغات- مکث) و فرشید آزادى (مدیر صحنه) اشاره کرد.
توارد به طراحى و کارگردانى على نورانى و به تهیه کنندگى سارا حدادى از ٢٨ آذر ماه در تالار مولوى به روى صحنه رفته و تنها ٥ شب دیگر اجرا خواهد داشت.

 




نظرات کاربران