در حال بارگذاری ...
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر درآئین آغاز سومین دوره از جشنواره فجر استانی اعلام کرد:

چهارمین پلاتو را به‌زودی افتتاح می‌کنیم

حمیده ماحوزی ضمن تشکر از فرماندار بوشهر نسبت به تأمین بخشی از هزینه‌هایی که باعث شد تا این سالن به بهره‌برداری برسد، گفت: این نوید را می‌دهیم که به‌زودی پلاتو چهارم مجموعه تئاتر شهر بوشهر نیز افتتاح شو‌د. این مجتمع تنها مجتمع فرهنگی است که در کل استان در تمام سال مورد استفاده قرار می‌گیرد و برنامه‌های متنوع هنری در آن اجرا می‌شود.

به گزارش ایران تئاتر، ماحوزی در ادامه افزود: از رئیس انجمن هنرهای نمایشی هم تشکر می‌کنم زیرا ایشان با خوش‌فکری و تلاش خود نقش مهمی را در توسعه ظرفیت‌های این هنر فاخر به عهده گرفته است و پیشنهادهای خوبی برای توسعه تئاتر شهر داده‌اند که یا در حال اجراشدن هستند و یا پیش‌از این اجراشده است. اعتبار بودجه‌ای تئاتر شهر از چندین سال قبل از بین رفته بود اما با پیشنهاد آقای یاراحمدی و پیگیری‌هایی که انجام شد، موفق به افتتاح این مجموعه شدیم.

وی با بیان این که تئاتر شهر نیاز به تجهیز داشت و دو پلاتویی که به پیشنهاد ایشان باید ساخته می شد، بیان کرد: یکی همین پلاتو که امروز افتتاح شد و دیگری هم پلاتویی است که در موقعیت قرینه آن قرارگرفته که به امید خدا و با تأمین بودجه آن ساخته و بهره‌برداری خواهد رسید؛ یعنی درمجموع چهار پلاتو و یک سن روباز خواهیم داشت که پیشرفت بسیار خوبی در فراهم کردن زیرساخت‌های تئاتری استان خواهد بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه با تبریک آغاز سومین دوره از جشنواره فجر استانی بوشهر گفت: استان‌های محدودی متقاضی برگزاری تئاتر فجر هستند و از میان استان‌های کمی که متقاضی برگزاری این جشنواره بودند، بوشهر استانی است که برای سومین سال متوالی به همت انجمن نمایش و هنرمندان میزبان این جشنواره است.

حمیده ماحوزی در پایان گفت: ما امیدواریم که جشنواره فجر استانی را در سال‌های آینده نیز همچنان در استان بوشهر داشته باشیم چراکه استان ما ظرفیت زیادی در این حوزه دارد و بوشهر توانمندی خود را در عرصه‌های ملی و بین‌المللی تئاتر به اثبات رسانده است. هنرمندان ما در این مدت چهار سال گذشته توانستند بوشهر را در حوزه تئاتر جزء پنج استان موفق تئاتر کشور کرده و با یاری و توکل به خدا این مقام را حفظ خواهند کرد.

 




نظرات کاربران